Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag een db side raise 5x8, dag drie 5x10 en dan op dag een weer gewicht verhogen. Dag twee beetje freestyle cable side raises3x en dan t zelfde aantal sets? Of ga je een derde meer volume draaien?
Beste zijn zijn bv als je 1x per week traint doe je 9 sets 2x per week 6 sets 3x per week 3 sets hangt eigelijk af van je normale volume3x en dan t zelfde aantal sets? Of ga je een derde meer volume draaien?
Ik doe dagelijks 4 x 20 met 14 of 24 kg (one handed) om af te ronden en heb geen delts van iemand van 100+kg hoor. Leuk voor een pomp enzo maar kuren werkt een stuk beter jaJa in the end is het verschil maar minimaal, best wel interessant inderdaad! Ik train ook alles behalve zwaar.. Ik zie hier weleens @natty87 side raises posten met ik geloof 14KG.. Nou ik weet niet of je mijn delts weleens hebt gezien, geloof van welEn die van haar.. Ik train met 8-10-12 en heel soms wat gooi werk met 14 of 16, maar echt heel zelden.. Dan begin ik altijd te twijfelen of ik gewoon een slappe ecto ben of dat het komt omdat mijn form beter is.. Maar na het zien van dit filmpje valt er hier en daar wel wat op zijn plaats. Natuurlijk spelen roids bij ons een rol, maar in the end maakt het dus weinig uit. Ik draai ook wat liever meer volume en ga daar dan stuk op dan dat ik me weer naar de klote werk met peesjes enzo, omdat ik perse zo zwaar moet trainen om te groeien. Hoef niet
![]()

In hoeverre zou dat verschil in volume per training uitmaken? 1x9 vs 3x3, of wat als je er dan 3x4 van maakt wint dat dan weer?Beste zijn zijn bv als je 1x per week traint doe je 9 sets 2x per week 6 sets 3x per week 3 sets hangt eigelijk af van je normale volume
JW,
Wat is jouw kijk op eten voor het slapen en dan met name of en welke effecten dit op je nachtrust heeft.
Meeste bb'ers eten voor slapen nog wat, veel bro science beweerd dat dit niet goed is voor nachtrust. Vraag me af of jij er wat over te zeggen hebt. Dank.
Voor je herstel als je je spiergroepen 3x per week traint kun je ze niet even hard trainen dan als je 1of 2x per week zou doenIn hoeverre zou dat verschil in volume per training uitmaken? 1x9 vs 3x3, of wat als je er dan 3x4 van maakt wint dat dan weer?
Voor je herstel als je je spiergroepen 3x per week traint kun je ze niet even hard trainen dan als je 1of 2x per week zou doen
Hoe ik het heb verstaan is :
Je spier herstelt in 48 uur dus heb je er meer aan om bv 3x per week 3 sets voor biceps te doen dan 1x 9 sets .

Hangt ervan af hoeveel volume je vooraf deed he 9 sets is als voorbeeld als je een spiergroep 1x traint per week als je dan naar 2x per week gaat worden het 6 sets naar 3x per week nog maar 3 setsWat doe je met die 9 sets dan? Wel verschillende oefeningen toch?
Ik ga uit van 24 uur als je geen maffe beyond-failure dingen doet
Als je herstelt in principe nietOokal zou je mokerveel volume doen voor side delts drie keer per week gaat het je niet minder gainz geven dan twee keer per week lijkt mij? Dat is eigenlijk m'n vraag.
Lijkt me toch niet meer dan logisch dat als je een spiergroep 1x in de week traint je hoe dan ook een aantal dagen 'weggooit' (lees: geen gebruik van maakt om te groeien) voor die spiergroep. Lijkt me niet dat je telkens zo zwaar kunt trainen dat je spieren een hele week herstellende zijn (= groeiende), heel misschien voor benen of voor echte echte beginners, maar ga mij niet vertellen dat je 2 maanden lang 1,5 uur biceps kunt trainen en dan een week hersteltijd nodig hebt om er weer tegen aan te kunnen. Of je moet cutten met een deficit van 1500 maybe