Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

@hoxyz betreft je kuiten; ik heb gemerkt dat wanneer ik me benen eens haar vrij maak ik meteen kuitgainz maak. Wist niet dat ze er zo uitkwamen bij mij toen ik vandaag hairless aanspande :roflol: Zelfde geld voor quads.

@hoxyz betreft je kuiten; ik heb gemerkt dat wanneer ik me benen eens haar vrij maak ik meteen kuitgainz maak. Wist niet dat ze er zo uitkwamen bij mij toen ik vandaag hairless aanspande :roflol: Zelfde geld voor quads.
Daar zat ik gister nog over na te denken. Maar heeft natuurlijk niks te maken met groeien.

any tips?
ben nu 6weken aan het cutten geslaan, bulk geeindigt op 4000kcal +- 88kg (16-17% mijn schatting, jouw schatting was 14% nadat ik 3pics geliked had:o)
eerste week 500cal ervan gedaan en cardio 4-5x per week een half uur (hartslag tussen 100-120 als dit iets boeit)
weekelijks 200kcal ervan gedaan, voornamelijk carbs
zit nu in week 6 op 2700kcal eiwit op 235, carbs 300, vet 65
ondertussen al 7kg af
mijn buik lijkt echter nog even vet als voordien :treuren:
wat gebeurt er?

@Jwdoetookmee

Heb jij toevallig tips om de huid wat te doen bijtrekken na een iet wat diepe cut?

Ben op +- 3maand tijd 14cm op mijn taille(buik) verloren.Helaas is mijn navel wat gaan hangen en heb ik ook een lijntje losse huid net onder mijn navel :(
Heel frustrerend eigenlijk want abs en obliques komen mooi uit alleen de onderste abs zijn verdoezeld door een laagje dubbele huid.

was een flinke obesitas tiener en dat buikje was iets wat ik nooit echt wegkreeg tot nu dus, alleen de huid geeft niks mee en gaat hangen

any tips?
ben nu 6weken aan het cutten geslaan, bulk geeindigt op 4000kcal +- 88kg (16-17% mijn schatting, jouw schatting was 14% nadat ik 3pics geliked had:o)
eerste week 500cal ervan gedaan en cardio 4-5x per week een half uur (hartslag tussen 100-120 als dit iets boeit)
ondertussen al 7kg af
wat gebeurt er?
Natty zeker?

Je kan altijd fotos plaatsen voor vet% schatting om te kijken of je op doel zit, maar in mijn beleving lijkt je buik voor jezelf nog wat zacht zelfs rond 8%.

Of je moet iets speciaals doen om een beetje uit te drogen; depletion training en cardio, nachtje feesten, lange wandel/fietstocht, paar dagen clen, en betere belichting, pump, etc.

En misschien hangt er nog wat extra vocht van de stress van het afvallen.

Laatst bewerkt:
Natty zeker?

Je kan altijd fotos plaatsen voor vet% schatting om te kijken of je op doel zit, maar in mijn beleving lijkt je buik voor jezelf nog wat zacht zelfs rond 8%.

Of je moet iets speciaals doen om een beetje uit te drogen; depletion training en cardio, nachtje feesten, lange wandel/fietstocht, paar dagen clen, en betere belichting, pump, etc.

En misschien hangt er nog wat extra vocht van de stress van het afvallen.
Eens. Zelfs onder 10% kijk ik naar m'n buik en zie ik een laagje vet. Kijk je in de spiegel vanaf een afstandje lijkt het al wat beter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.888
Mijn onderhoud zit ongeveer op een 2200 , halve kilo per week is inderdaad zat, wat raad je aan?

begin maar eens op 2400 gemiddeld en kijk wat dr gebeurt; niet te overhaast

JW hier nog een mening over?

ga ik binnenkort even wat shit over uitzoeken, maar lijkt mij dat zolang je geen buikpijn hebt dit geen probleem moet zijn

any tips?
ondertussen al 7kg af
wat gebeurt er?

hoezo LIJKT? meten bro, meten. zonde om alles op gokken aan te laten komen/

@Jwdoetookmee

Heb jij toevallig tips om de huid wat te doen bijtrekken na een iet wat diepe cut?

Ben op +- 3maand tijd 14cm op mijn taille(buik) verloren.Helaas is mijn navel wat gaan hangen en heb ik ook een lijntje losse huid net onder mijn navel :(
Heel frustrerend eigenlijk want abs en obliques komen mooi uit alleen de onderste abs zijn verdoezeld door een laagje dubbele huid.

was een flinke obesitas tiener en dat buikje was iets wat ik nooit echt wegkreeg tot nu dus, alleen de huid geeft niks mee en gaat hangen

@hoxyz kan jij hem helpen? zelf geen ervaring mee, maar lijkt mij dat overtollig huid heel langzaam/niet verdwijnt tenzij je t opvult met een flink pak massa.

Eens. Zelfs onder 10% kijk ik naar m'n buik en zie ik een laagje vet. Kijk je in de spiegel vanaf een afstandje lijkt het al wat beter.

agreed; zelfs toen ik rond 6% stond kon ik nog best wat vastpakken; frank mcgrath epicness zal ik nooit hebben :(

@Jwdoetookmee

Collageen supplement + vitamine C en veel geduld

@Jwdoetookmee

Zelfde hier, al sta ik nu rond de 16% dus heb ik geen loshangend vel. Wel heb ik veel striae. Shit happends bro, er zijn een hoop zalfjes etc maar of het nou echt werk. Gewoon geduld hebben en hopen dat het weg gaat.

GH...

@Jwdoetookmee

probeer eens zout laden/depleten kijken of dat wat voor je doet. zal in ieder geval al het vocht uit je huid laten wegtrekken waardoor je huid wat stakker aanvoelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.893
probeer eens zout laden/depleten kijken of dat wat voor je doet. zal in ieder geval al het vocht uit je huid laten wegtrekken waardoor je huid wat stakker aanvoelt.
dat is een tijdelijke oplossing; gaat hem niet helpen op lange termijn helaas

Thx voor de reacties , vind het zo klote aangezien iedereen me aanspreekt over mn progressie. Nooit had ik zichbare abs tot nu en als ik dan een pic wil maken dan is het eerste wat ik zie dat fukkin lijntje onder mn navel loop ik zonder shirt word er gedacht dat dat het een oud lidteken is :o

Thx voor de reacties , vind het zo klote aangezien iedereen me aanspreekt over mn progressie. Nooit had ik zichbare abs tot nu en als ik dan een pic wil maken dan is het eerste wat ik zie dat fukkin lijntje onder mn navel loop ik zonder shirt word er gedacht dat dat het een oud lidteken is :o
Dan is het zichtbaar dat je van ver hebt moeten komen dus des te meer respect hoor

De overtollige huid die ik heb is na een jaar verminderd maar dingen zitten niet 100% meer op hun plek. Bovenbenen zijn best een rampplek (en dan moet er nog 10% vanaf) maar de buik valt redelijk mee. Kwestie van geluk en genetica hoe dingen verlopen vermoed ik. Smeren zal iig optisch niks opleveren

Je kan ook sperti gebruiken. Ik heb het gebruikt voor overtollig huid bij mijn buik.
Heb je erg veel dan is een operatie de enige oplossing.
Ik smeerde sperti 3 maanden lang, elke dag. (na het douchen)

@Jwdoetookmee is het verstandig na een bulk meteen te cutten? (wel gewoon rustig afbouwen ofcourse) Je hoort wel eens verhalen dat dit ten koste gaat van je nieuwe massa omdat je dit er zogenaamd nog niet lang genoeg aan zit.

Ik zit er aan te denken na mn bulk van 10 weken een minicut te doen van 4 weken alvorens ik weer ga bulken.

De overtollige huid die ik heb is na een jaar verminderd maar dingen zitten niet 100% meer op hun plek. Bovenbenen zijn best een rampplek (en dan moet er nog 10% vanaf) maar de buik valt redelijk mee. Kwestie van geluk en genetica hoe dingen verlopen vermoed ik. Smeren zal iig optisch niks opleveren
Misschien meer benen trainen? :o
Denk ook niet dat wat overtollige huid heel erg is, al kom je van skinny dan heb je gegarandeerd stretch marks dus het is nooit goed :p

Terug
Naar boven