Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zat ik gister nog over na te denken. Maar heeft natuurlijk niks te maken met groeien.@hoxyz betreft je kuiten; ik heb gemerkt dat wanneer ik me benen eens haar vrij maak ik meteen kuitgainz maak. Wist niet dat ze er zo uitkwamen bij mij toen ik vandaag hairless aanspandeZelfde geld voor quads.
I know, maar als er zoals bij mij best wat beharing voor zit/zat denk je, oh.. nice joh.Daar zat ik gister nog over na te denken. Maar heeft natuurlijk niks te maken met groeien.
)

Natty zeker?any tips?
ben nu 6weken aan het cutten geslaan, bulk geeindigt op 4000kcal +- 88kg (16-17% mijn schatting, jouw schatting was 14% nadat ik 3pics geliked had)
eerste week 500cal ervan gedaan en cardio 4-5x per week een half uur (hartslag tussen 100-120 als dit iets boeit)
weekelijks 200kcal ervan gedaan, voornamelijk carbs
zit nu in week 6 op 2700kcal eiwit op 235, carbs 300, vet 65
ondertussen al 7kg af
mijn buik lijkt echter nog even vet als voordien
wat gebeurt er?
Eens. Zelfs onder 10% kijk ik naar m'n buik en zie ik een laagje vet. Kijk je in de spiegel vanaf een afstandje lijkt het al wat beter.Natty zeker?
Je kan altijd fotos plaatsen voor vet% schatting om te kijken of je op doel zit, maar in mijn beleving lijkt je buik voor jezelf nog wat zacht zelfs rond 8%.
Of je moet iets speciaals doen om een beetje uit te drogen; depletion training en cardio, nachtje feesten, lange wandel/fietstocht, paar dagen clen, en betere belichting, pump, etc.
En misschien hangt er nog wat extra vocht van de stress van het afvallen.
Mijn onderhoud zit ongeveer op een 2200 , halve kilo per week is inderdaad zat, wat raad je aan?
any tips?
ben nu 6weken aan het cutten geslaan, bulk geeindigt op 4000kcal +- 88kg (16-17% mijn schatting, jouw schatting was 14% nadat ik 3pics geliked had)
eerste week 500cal ervan gedaan en cardio 4-5x per week een half uur (hartslag tussen 100-120 als dit iets boeit)
weekelijks 200kcal ervan gedaan, voornamelijk carbs
zit nu in week 6 op 2700kcal eiwit op 235, carbs 300, vet 65
ondertussen al 7kg af
mijn buik lijkt echter nog even vet als voordien
wat gebeurt er?
@Jwdoetookmee
Heb jij toevallig tips om de huid wat te doen bijtrekken na een iet wat diepe cut?
Ben op +- 3maand tijd 14cm op mijn taille(buik) verloren.Helaas is mijn navel wat gaan hangen en heb ik ook een lijntje losse huid net onder mijn navel
Heel frustrerend eigenlijk want abs en obliques komen mooi uit alleen de onderste abs zijn verdoezeld door een laagje dubbele huid.
was een flinke obesitas tiener en dat buikje was iets wat ik nooit echt wegkreeg tot nu dus, alleen de huid geeft niks mee en gaat hangen
Eens. Zelfs onder 10% kijk ik naar m'n buik en zie ik een laagje vet. Kijk je in de spiegel vanaf een afstandje lijkt het al wat beter.

@Jwdoetookmee
Heb jij toevallig tips om de huid wat te doen bijtrekken na een iet wat diepe cut?
Ben op +- 3maand tijd 14cm op mijn taille(buik) verloren.Helaas is mijn navel wat gaan hangen en heb ik ook een lijntje losse huid net onder mijn navel
Heel frustrerend eigenlijk want abs en obliques komen mooi uit alleen de onderste abs zijn verdoezeld door een laagje dubbele huid.
was een flinke obesitas tiener en dat buikje was iets wat ik nooit echt wegkreeg tot nu dus, alleen de huid geeft niks mee en gaat hangen
Zelfde hier, al sta ik nu rond de 16% dus heb ik geen loshangend vel. Wel heb ik veel striae. Shit happends bro, er zijn een hoop zalfjes etc maar of het nou echt werk. Gewoon geduld hebben en hopen dat het weg gaat.@Jwdoetookmee
@Jwdoetookmee
dat is een tijdelijke oplossing; gaat hem niet helpen op lange termijn helaasprobeer eens zout laden/depleten kijken of dat wat voor je doet. zal in ieder geval al het vocht uit je huid laten wegtrekken waardoor je huid wat stakker aanvoelt.
dat is een tijdelijke oplossing; gaat hem niet helpen op lange termijn helaas
Dan is het zichtbaar dat je van ver hebt moeten komen dus des te meer respect hoorThx voor de reacties , vind het zo klote aangezien iedereen me aanspreekt over mn progressie. Nooit had ik zichbare abs tot nu en als ik dan een pic wil maken dan is het eerste wat ik zie dat fukkin lijntje onder mn navel loop ik zonder shirt word er gedacht dat dat het een oud lidteken is![]()
Misschien meer benen trainen?De overtollige huid die ik heb is na een jaar verminderd maar dingen zitten niet 100% meer op hun plek. Bovenbenen zijn best een rampplek (en dan moet er nog 10% vanaf) maar de buik valt redelijk mee. Kwestie van geluk en genetica hoe dingen verlopen vermoed ik. Smeren zal iig optisch niks opleveren