Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Abs ogen ook stukken droger , en lekker die squat man!

Ziet er netjes uit Tim! Taille oogt lekker smal zo, wat meet die inmiddels?
Goddamn 20x120, beest
Binnenkort krijg ik trouwens ook mn power perfect II's binnen, ben benieuwd!

Mooi Tim!!!
Succes toegewenst alvast voor je herkansing t.a.v je propedeuse (ik zat destijds voor hetzelfde dilemma) Maar had mijn toets gehaald dus kon doorstromen naar jaar 3!
Mirrin your front + back squat!! Serieuze gewichten zijn dat. Welke periodisering/routine heeft je in de afgelopen jaar/maanden het beste resultaat opgeleverd mbt squat progressie (front/back)?

Ik zou vooral komende weken je verstand nét niet op nul zetten bro![]()

Mooi explosief naar boven, wel oppassen dat je niet té hevig gaat zodat de bar bijna even van je rug komt & terug erop bounced. Heeft mij een mooie blessure opgeleverd.

Frequent squatten heeft jou dus veel voordelen geboden.... oke!
Ik squat nu 2x per week (begin altijd met front squat in de 3-6 reprange) gevolgd door het gewicht met 25-30% te verlagen en dan 5 sets, 10-12 reps met back of front squat (soort van back-off sets zegmaar of net als het BBB template van Wendler)
2x per week vind ik persoonlijk weinig voor mezelf... ideaal lijkt mij 3x, waarbij ik sessie 2 (halverwege de week) op 80% van mijn 3RM squat bijvoorbeeld... Weet alleen niet of ik er beter aan doe dan ook zwaarder te gaan, of die sessie echt lichter te houden (ben bang dat het mijn herstel in de weg gaat zitten)
Squat diepte is nu ook beter man dan de vorige lekker man![]()

is nog steeds erg op t randje, knieen komen erg ver naar voren waardoor t heel lastig wordt om onder par te komen
Je hebt bij high bar squats sowieso meer knee travel natuurlijk. Probeer gewoon actief je knieën naar buiten te drukken. Initieer de beweging al met de knieën naar buiten en minder naar voren. Halter zit wel vrij ver boven je tenen voor zover ik t kan zien, dus druk misschien wat meer op je hielen idd
Marvin AKA mister 1/8 squat approves this squat dept
Maar knieën dus te ver naar voren ja?
Vind echt fijn dat je zulke duidelijke/goede feedback geeft!
Heb gelijk zoiets van oké hier kan ik mee aan de slag!
Hoe zou ik zoiets kunnen oplossen?
Meer letten op gewicht op de hielen?
Is denk ik wel echt sinds ik deze schoenen heb...
Hiervoor altijd getraind op Timberlands of All Stars

Haha Tim dat is mijn neef die jouw mirint op dat bankje![]()
Marvin AKA mister 1/8 squat approves this squat dept![]()

Ziet er netjes uit Tim! Taille oogt lekker smal zo, wat meet die inmiddels?