- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allright, ik vraag me wel af hoe effectief het is om 2x per week een paar zware reps te maken en daarin nog wat lichte setjes. In tegenstelling tot een aantal zwaardere sets met meer reps, zodat je volume op de juiste intensiteit omhoog gaat.
Vind je dat het veel scheeld met die wrist straps?
Krijg de laatste tijd zelf ook veel last van me polsen dus was ook aan het twijfelen om daar iets voor te zoeken.
Vind je dat het veel scheeld met die wrist straps?
Krijg de laatste tijd zelf ook veel last van me polsen dus was ook aan het twijfelen om daar iets voor te zoeken.
+1
merk zelf dat ik met benchpress wat aan me grip moet doen.
@mitrenz, hoe hanteer jij je grip bij benchpress? deadgrip of hooked?
Je hand moet ook OP de bar liggen en niet onder de bar komen. Dan kan hij ook nooit gewicht dragen en zul je geen last krijgen van je pols bij squatten.
---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------
Rippetoe heeft daar goede voorbeeldplaatjes van.

Je was er vroeg bij vandaag Tim. Alsnog goed getraind. Wrist wraps vind ik zelf ook heel fijn, vandaag ook niet bij me en merkte het bij bankdrukken met brede grip dat ik ze miste.
Misschien hangt je hand meer naar achteren bij het squatten. Met met wrist wraps blijft je hand dan neutraler staan tegenover je pols. Ik heb er ook wel eens last van gehad.
Goed die tips volgen van dat filmpje over high bar squatKomt helemaal goed dan.
Ga je ook een fysio bezoeken voor je LBCS of ga je zelf vogelen?
Als er inderdaad niks anders / onderliggends aan de hand is, zou je het prima met de tips van PT Nijmegen en gezond verstand kunnen oplossen.
De roze tape (MTC tape?) Verricht geen wonderen hoor. Het kan helpen bij... Ik gebruik het zelf ook hier en daar. Maar het is geen therapie op zich.
---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
Je zou bijv. Je glutes en abs toniserend tapen en / of je heupflexoren en erector detoniserend tapen.

Bekend probleem bij patiënten. De klachten zijn weg, dus de motivatie om te onderhouden ook..

Goeie progressie man, Wanneer gaan we keer samen trainen?

+ 6 x 30 dropset
Yes mad..Conclusie
Al met al blijft dit dus een zeer succesvolle cut, waarbij ik gewicht verlies maar massa/kracht behoud!
Zeker iets om dus mee te nemen voor eventuele toekomstige cut pogingen, omdat het nu ook geen moeite kost.