AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Welke vereniging zit je dan mc?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Tja dan is het maar nooit denk ik :(
Een echte studievereniging wil ik denk ik ook niet bij maar misschien zijn er wel leuke clubjes ofwat...

Training is netjes, de grote 3 in 1 training! :o Maar qua gewicht ben ik wel wat meer van je gewend.

Ja, naja die deadlift was met deadstop natuurlijk en ik had nog niet echt bijgeslapen en mn eten was crap dus ja. Excuses, ik weet het.

Welke vereniging zit je dan mc?

Navigators Utreg (NSU).

Zo even een kleine training doen. Armen ofzo. Voel mn schouders/rug/benen nog goed.

• #1.983
Shit. Ik ben echt maar 1x in de afgelopen 2 weken naar de gym geweest, eten lijkt nergens naar nu ook. Gewoon random boterhammen en avondeten, zelfs mn kwark is er bij in geschoten. Morgen effe kijken of ik kan knallen op mn rug, maar word erg krap qua tijd.

Pauperrrrrr

Shit. Ik ben echt maar 1x in de afgelopen 2 weken naar de gym geweest, eten lijkt nergens naar nu ook. Gewoon random boterhammen en avondeten, zelfs mn kwark is er bij in geschoten. Morgen effe kijken of ik kan knallen op mn rug, maar word erg krap qua tijd.

Pauperrrrrr

Ach ik heb dat 2 maanden lang gehad. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als BB nu even niet gaat jammer doen. Des te meer motivatie om over een paar weken harder aan de slag te gaan dan nooit tevoren!

• #1.985
Ach ik heb dat 2 maanden lang gehad. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als BB nu even niet gaat jammer doen. Des te meer motivatie om over een paar weken harder aan de slag te gaan dan nooit tevoren!

Tuurlijk, maar t is wel k*t :P Anyhow, net wel oke training aangezien ik, op 1x fullbody na, 2 weken niks heb gedaan.

Deadlift
5x60kg
4x90kg
3x120kg
3x140kg
2x150kg
1x150kg Alles met deadstop, wel effe wennen :o

DB Row
5x19kg
3x26kg
5x36kg
5x36kg Mwah, heb ik wel eens soepeler gedaan.

Latkiller (Straight arm rope pushdown)
Xx8
Xx8 4 platen. Zal dus 20 of 40kg zijn. Weet niet, boeit me niet, was goed zwaar.

Pull-Ups
3x20kg assisted
5x25kg assisted

Hammer Curls
10x12kg

Concentration Curls
5x11kg
2xsuperslow negatives (:fire: burn b*ch)

Lekkere deadlift!

Kracht gaat niet erg achteruit zo te zien.

• #1.987
Lekkere deadlift!

Kracht gaat niet erg achteruit zo te zien.

Thnx. Nee, viel erg mee inderdaad (als je nagaat dat mn 1rm toen ik voor t laatst probeerde op 160kg lag met veel pijn en moeite). Alleen op die rows moet ik weer effe inkomen. Pullups heb ik nooit gekund :o

Blijft nice die deadlift!

• #1.989
Ja die deadlift en ik zijn wel trouw aan elkaar :P Vond em wel zwaar met deadstop, maar als ik nu t onderste deel van mn liftoff goed train kan ik weer een paar kilo's aan mn 1rm plakken, want ik loop vast op mn liftoff, de rest gaat wel.

Ja die deadlift en ik zijn wel trouw aan elkaar :P Vond em wel zwaar met deadstop, maar als ik nu t onderste deel van mn liftoff goed train kan ik weer een paar kilo's aan mn 1rm plakken, want ik loop vast op mn liftoff, de rest gaat wel.

Je hebt het omgekeerde probleem van mij :P. Bij mij lukt de liftoff meestal erg goed maar is het het 2de deel van de oefening die moeilijker is.

Deadstop werkt ook beter voor mij. Anders zou ik mijn rug teveel gaan buigen. Met deadstop kan ik mij iedere x weer goed plaatsen en liften.

Same als hierboven. Deadstop ftw!

Btw, dat was maar een pussytraining hoor Mc ;)

Damn bro, nice workout! 150 deadlift en 36kg rows vind ik helemaal niet slecht!!

• #1.993
Je hebt het omgekeerde probleem van mij :P. Bij mij lukt de liftoff meestal erg goed maar is het het 2de deel van de oefening die moeilijker is.

Deadstop werkt ook beter voor mij. Anders zou ik mijn rug teveel gaan buigen. Met deadstop kan ik mij iedere x weer goed plaatsen en liften.

Ja, voor mn vorm is het ook wat beter denk ik. Verslonst toch als je snel door wil. Deadstop ftw nu. En wat jij heb, kan je dat niet rechttrekken qua kracht met rackpulls en shrugs? Cheatend kan je best ver komen als de bar eenmaal boven je knie is he.

Same als hierboven. Deadstop ftw!

Btw, dat was maar een pussytraining hoor Mc ;)

Tuurlijk Jorg :D

Damn bro, nice workout! 150 deadlift en 36kg rows vind ik helemaal niet slecht!!

Thnx ouwe.

• #1.994
Komtiedanhè. Lekker muziekje in de gym vandaag, niet te druk zo net voor sluitingstijd (12u). Denk dat ik voortaan alleen nog maar vlak voor sluitingstijd ga, anders is het echt niet te doen. Voel mn rug en biceps nog goed van gister zeg.

Benchpress
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x60kg
4x60kg
4x60kg
10x50kg :fire:

Flyes
10x10kg
10x10kg

Behind Neck Press (smith)
Keer of wat explosief met alleen stang
8x40kg
7x40kg

Lateral Raises
5x9kg
10x6kg

Voel mn schouders goed. Alleen triceps niet echt afgebeuld, maar ik geloof ook niet zo in voorvermoeien dus misschien maar goed ook. Volgende keer of benen of armen (of allebei :p). Mn vetmeter doet het alleen niet meer :mad: En mn bak kwark is net kapot gevallen in de keuken :mad:

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Wil trouwens voortaan mn flyes incline doen voor bovenkant borst. Had niet echt tijd meer om nog incline te benchen helaas.

Doe het anders in het vervolg zoals mij?
Week A: BP - Incline BP - Fly
Week B: Incline BP - BP - Incline Fly

En die wissel je dan steeds om. Ene week focus op "hele" borst, andere week meer focus op "bovenkant", voor zover dat mogelijk is natuurlijk.

Btw, die flies, gaan die moeilijk?

• #1.996
Misschien wel leuk idee. Flyes gaan niet supersuper moeilijk ofzo. Voel ze gewoon lekker. Alleen ik voel voornamelijk spanning als ik met die DBs op gelijke hoogte als mn hoofd kom zeg maar, bovenste deel van de ROM voel ik ze niet echt. Maar dat hoort volgens mij. Heb vrij lange armen ook (f=m*r).

Dat is volgens mij meestal, dat je je borst goed voelt als de DBs op de hoogte van je hoofd zijn. Dan strek je die spier, toch?
Tegenwoordig squeeze ik m`n borst ook lekker als de DBs boven komen, dat is echt heerlijk!

• #1.998
Ja kweenie, bovenin kan ik wiebelen wat ik wil maar dat voel ik echt niet. Voel em als ik goed diep ga met m'n armen bijna volledig gestrekt. Hoe doen jullie die incline fly, recht omhoog met rug op 45•?

Ja kweenie, bovenin kan ik wiebelen wat ik wil maar dat voel ik echt niet. Voel em als ik goed diep ga met m'n armen bijna volledig gestrekt. Hoe doen jullie die incline fly, recht omhoog met rug op 45•?
Je kan je borst toch wel aanspannen als je bovenaan komt? Als ik bovenaan kom en ik kijk naar mijn borst, zie ik hem omhoog komen..

Ik doe de incline fly eigenlijk hetzelfde als de flat fly, maar dan idd met een schuin bankje haha.

• #2.000
Dus dan maken je armen dezelfde hoek t.o.v. je lichaam als met flat? :roflol:

Terug
Naar boven