Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja dan is het maar nooit denk ik
Een echte studievereniging wil ik denk ik ook niet bij maar misschien zijn er wel leuke clubjes ofwat...
Training is netjes, de grote 3 in 1 training!Maar qua gewicht ben ik wel wat meer van je gewend.
Shit. Ik ben echt maar 1x in de afgelopen 2 weken naar de gym geweest, eten lijkt nergens naar nu ook. Gewoon random boterhammen en avondeten, zelfs mn kwark is er bij in geschoten. Morgen effe kijken of ik kan knallen op mn rug, maar word erg krap qua tijd.
Pauperrrrrr
Ach ik heb dat 2 maanden lang gehad. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, als BB nu even niet gaat jammer doen. Des te meer motivatie om over een paar weken harder aan de slag te gaan dan nooit tevoren!
Anyhow, net wel oke training aangezien ik, op 1x fullbody na, 2 weken niks heb gedaan.
burn b*ch)Lekkere deadlift!
Kracht gaat niet erg achteruit zo te zien.

Ja die deadlift en ik zijn wel trouw aan elkaarVond em wel zwaar met deadstop, maar als ik nu t onderste deel van mn liftoff goed train kan ik weer een paar kilo's aan mn 1rm plakken, want ik loop vast op mn liftoff, de rest gaat wel.
. Bij mij lukt de liftoff meestal erg goed maar is het het 2de deel van de oefening die moeilijker is.Je hebt het omgekeerde probleem van mij. Bij mij lukt de liftoff meestal erg goed maar is het het 2de deel van de oefening die moeilijker is.
Deadstop werkt ook beter voor mij. Anders zou ik mijn rug teveel gaan buigen. Met deadstop kan ik mij iedere x weer goed plaatsen en liften.
Same als hierboven. Deadstop ftw!
Btw, dat was maar een pussytraining hoor Mc![]()

Damn bro, nice workout! 150 deadlift en 36kg rows vind ik helemaal niet slecht!!

). Mn vetmeter doet het alleen niet meer
En mn bak kwark is net kapot gevallen in de keuken 
Je kan je borst toch wel aanspannen als je bovenaan komt? Als ik bovenaan kom en ik kijk naar mijn borst, zie ik hem omhoog komen..Ja kweenie, bovenin kan ik wiebelen wat ik wil maar dat voel ik echt niet. Voel em als ik goed diep ga met m'n armen bijna volledig gestrekt. Hoe doen jullie die incline fly, recht omhoog met rug op 45•?