billiejoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er geen boekje bij de huidplooimeter waar 't in staat?
Hey makker!
Waar voer jij je gegevens in? Van de huidplooitmeting?
Heb vandaag mezelf ook eens laten meten, heb 6 punten van men bovenlichaam, maar heb enkel een site gevonden voor 4 punten ...
Tenminste... Nu geeft hij alleen nog maar 0.0 aan... Dat ding flipt em een beetje. Eens even resetten en anders bodyenfitshop bellen.Ah je zit in Hengelo. Vandaar dat je niet meer bij Be Fat loopt. Kan ik in stilte m'n deadlift opvoeren terwijl jij de student uithangt en niet traint![]()

OMFG! Nog niet eens aan gedacht ...
Good thinking!![]()
Er staat inderdaad een tabelleke, maar ook weer met maar 4 metingen, niet 6.
Helemaal niet.Nou, dan doe je toch een 4 punts meting? Meerdere punten verhoogt de accuracy niet heel erg veel hoor.
) heb ik niet veel spierkwekerij gehad. Als ik zo thuis ben maar eens mn vet meten, hou mn hart vast... We hebben wel veel eten gehad, maar praktisch alleen koolhydraten en dan ook vaak pas vlak voor het slapen. Echt anti-ideaal. Wel een geniale tijd gehad. Ik schijt nog wel blauw van de kleurstof uit ons eten 
Daar was ik weer. Terug van weggeweest. Op het met backpack op mn rug opdrukken na (omdat ik geen 18 besturen van mn vereniging uit mn hoofd ging leren) heb ik niet veel spierkwekerij gehad. Als ik zo thuis ben maar eens mn vet meten, hou mn hart vast... We hebben wel veel eten gehad, maar praktisch alleen koolhydraten en dan ook vaak pas vlak voor het slapen. Echt anti-ideaal. Wel een geniale tijd gehad. Ik schijt nog wel blauw van de kleurstof uit ons eten
![]()

Ha welkom terug Mac, ik denk dat het wel meevalt, koolhydraten vlak voor het slapen is niet per se slecht, het is het totaalplaatje waar het om gaat.
En nu weer fatsoenlijk trainen![]()

Ik denk niet dat dat zijn punt was
Anyway, een weekje vakantie pakken is niet zo erg, ben je nu weer extra gemotiveerd om er dubbel zo hard terug in te vliegen!
Edit:
Waar zit die eerste training eigenlijk?!

).Daar was ik weer. Terug van weggeweest. Op het met backpack op mn rug opdrukken na (omdat ik geen 18 besturen van mn vereniging uit mn hoofd ging leren) heb ik niet veel spierkwekerij gehad. Als ik zo thuis ben maar eens mn vet meten, hou mn hart vast... We hebben wel veel eten gehad, maar praktisch alleen koolhydraten en dan ook vaak pas vlak voor het slapen. Echt anti-ideaal. Wel een geniale tijd gehad. Ik schijt nog wel blauw van de kleurstof uit ons eten
![]()
Hoe was het trouwens met de vetmeting, desastreus zal het wel niet geweest zijn of wel?
En studie is ook niet onbelangrijk natuurlijk Mac.
Tsja, verschilt heel erg per vereniging natuurlijk. Waar studeer je?
Ik volg andere logjes atm even wat minder, internet thuis werkt niet echt chill en ben druk met t opstarten van mn studie![]()

In wageningen dus daar zit ook wel wat van verenigingen ja, moet misschien eens uitzoeken of er iets is waar ik bij zou willen maar ik zit ondertussen al in het 3e jaar... ben er zo langzaam mee he![]()
)