MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ah je zit in Hengelo. Vandaar dat je niet meer bij Be Fat loopt. Kan ik in stilte m'n deadlift opvoeren terwijl jij de student uithangt en niet traint ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Hey makker!

Waar voer jij je gegevens in? Van de huidplooitmeting?

Heb vandaag mezelf ook eens laten meten, heb 6 punten van men bovenlichaam, maar heb enkel een site gevonden voor 4 punten ...

Heb een digitale die dat voor me uitrekend :) Tenminste... Nu geeft hij alleen nog maar 0.0 aan... Dat ding flipt em een beetje. Eens even resetten en anders bodyenfitshop bellen.

Ah je zit in Hengelo. Vandaar dat je niet meer bij Be Fat loopt. Kan ik in stilte m'n deadlift opvoeren terwijl jij de student uithangt en niet traint ;)

Gheghe, ja ik zat daar afgelopen 7 weken (op 1 week na aan t begin). Komende week is dat zeker waar, ontgroening... Ben nu al helemaal kapot van afgelopen weken, volgens mij val ik op dag 3 echt om :p

OMFG! Nog niet eens aan gedacht ...

Good thinking! ;)

Er staat inderdaad een tabelleke, maar ook weer met maar 4 metingen, niet 6.

Nou, dan doe je toch een 4 punts meting? Meerdere punten verhoogt de accuracy niet heel erg veel hoor.

4 punts ja

mijn vet ook maar is meten

zit nu bijna maand stil en voeding let ik niet meer echt op
ga achteruit zo
hoop dat de fysio mij morgen weer 100 maakt anders nog langer stilzitte :(

Meer kans op fouten bij een 6punts meting daarnaast gaat de reproduceerbaarheid gaat er ook nog eens op achteruit, mits je het allemaal uitmeet en je meetprotocol 30 min duurt dan is het een ander verhaal.

• #1.967
Daar was ik weer. Terug van weggeweest. Op het met backpack op mn rug opdrukken na (omdat ik geen 18 besturen van mn vereniging uit mn hoofd ging leren :P) heb ik niet veel spierkwekerij gehad. Als ik zo thuis ben maar eens mn vet meten, hou mn hart vast... We hebben wel veel eten gehad, maar praktisch alleen koolhydraten en dan ook vaak pas vlak voor het slapen. Echt anti-ideaal. Wel een geniale tijd gehad. Ik schijt nog wel blauw van de kleurstof uit ons eten :D

Ha welkom terug Mac, ik denk dat het wel meevalt, koolhydraten vlak voor het slapen is niet per se slecht, het is het totaalplaatje waar het om gaat.

En nu weer fatsoenlijk trainen :p

wat voor eten was dat met blauwe kleurstof?

Daar was ik weer. Terug van weggeweest. Op het met backpack op mn rug opdrukken na (omdat ik geen 18 besturen van mn vereniging uit mn hoofd ging leren :P) heb ik niet veel spierkwekerij gehad. Als ik zo thuis ben maar eens mn vet meten, hou mn hart vast... We hebben wel veel eten gehad, maar praktisch alleen koolhydraten en dan ook vaak pas vlak voor het slapen. Echt anti-ideaal. Wel een geniale tijd gehad. Ik schijt nog wel blauw van de kleurstof uit ons eten :D

welke vereniging heeft er nou weer 18 besturen?

Ik denk niet dat dat zijn punt was :p

Anyway, een weekje vakantie pakken is niet zo erg, ben je nu weer extra gemotiveerd om er dubbel zo hard terug in te vliegen!

Edit:

Waar zit die eerste training eigenlijk?!

train hard metro

• #1.973
Ha welkom terug Mac, ik denk dat het wel meevalt, koolhydraten vlak voor het slapen is niet per se slecht, het is het totaalplaatje waar het om gaat.

En nu weer fatsoenlijk trainen :p

Gheghe, naja een week met nauwelijks eiwitten is toch redelijk desastreus volgens mij :P

wat voor eten was dat met blauwe kleurstof?

Een teiltje met rijst, bonen, gehakt, aardappelpuree, wortel, brinta, champignons en spaghetti. Ja, allemaal door elkaar :roflol:

Van de afgelopen jaren is dat he, nu hebben we inderdaad 1 bestuur :D

Ik denk niet dat dat zijn punt was :p

Anyway, een weekje vakantie pakken is niet zo erg, ben je nu weer extra gemotiveerd om er dubbel zo hard terug in te vliegen!

Edit:

Waar zit die eerste training eigenlijk?!

Eerste training word weer hier bij Be Fit. Hoop dat de ik-wil-sixpac-en-biceps-voor-de-zomervakantie-chickiezz-drukte een beetje voorbij is. Ga met een gast van mn vereniging een paar sportscholen in Utreg uitproberen. Heb nog tot december tot mn abbo afloopt.

:yes:

Gister bij een maat van me met wat dumbbells lopen cutten. Ging bijna dood toen ie met een yukelele aan kwam zetten terwijl ik aan het DB benchen was met ontiegelijke klote DBs, maar toch een beetje schouders/borst/biceps/rug kunnen doen. Heb eigenlijk geen idee wanneer ik kan trainen, hoop morgenmiddag maar hangt van mn nieuwe rooster af (heb geen idee in welke klas ik zit omdat ik niet naar de introdagen van mn school ben geweest :p).

Haha toch nog wat training gehad. Maar was dit nog leuk dan? Zelf studeer ik ook maar ik heb nooit de stap gezet om bij zoiets erbij te gaan.

• #1.975
Tsja, verschilt heel erg per vereniging natuurlijk. Waar studeer je?

Ik volg andere logjes atm even wat minder, internet thuis werkt niet echt chill en ben druk met t opstarten van mn studie :)

Hoe was het trouwens met de vetmeting, desastreus zal het wel niet geweest zijn of wel?

En studie is ook niet onbelangrijk natuurlijk Mac.

• #1.977
Hoe was het trouwens met de vetmeting, desastreus zal het wel niet geweest zijn of wel?

En studie is ook niet onbelangrijk natuurlijk Mac.

Ehm geen idee... Mn vetmeter doet het niet meer. Of ik heb ineens een vetpercentage van 0,0%, dan istie wel accuraat. Morgen even bodyenfitshop bellen, kijken of ik een nieuwe kan krijgen ofzo. Resetten helpt ook niet namelijk.

Weeg 85kg dus vermoed wel wat verliezen, niks al te ernstigs. Morgen weer eens een potje knallen in de gym. Ik wil eigenlijk even de grote 3 + behind neck press doen om mn werksets te bepalen.

Tsja, verschilt heel erg per vereniging natuurlijk. Waar studeer je?

Ik volg andere logjes atm even wat minder, internet thuis werkt niet echt chill en ben druk met t opstarten van mn studie :)

In wageningen dus daar zit ook wel wat van verenigingen ja, moet misschien eens uitzoeken of er iets is waar ik bij zou willen maar ik zit ondertussen al in het 3e jaar... ben er zo langzaam mee he :p

• #1.979
In wageningen dus daar zit ook wel wat van verenigingen ja, moet misschien eens uitzoeken of er iets is waar ik bij zou willen maar ik zit ondertussen al in het 3e jaar... ben er zo langzaam mee he :p

Gheghe, ja t is dan wel nu of nooit he. Ik vind t wel een verrijking (klef woord).

Gister effe getrained op een veels te lege maag (drie lepels macaroni en 2 gekookte eitjes). Ging zo wat van mn stokje. Morgen weer voedingsschema-werk doen.

DB bench
warming-up
8x26kg (dee dit vooral omdat alles bezet was, van squatrek tot benchbankjes)

BB bench
5x50kg
5x55kg
3x55kg (fail)

Werksets volgende sessie: 60kg

Deadlift
7x60kg
4x80kg
3x100kg
3x120kg
3x130kg

Alles met deadstop, was dus best effe wennen. Werkset volgende keer 140kg minstens (deadstop reps). Warming up was best slopend op deze manier.

Squat
warming-up
3x100kg
3x100kg

Werkset 110 of 120kg voor de volgende keer.

Behind Neck Press (smith)
8x40kg. Ging wel lekker, wel het idee dat deze lichter gaat dan die in Hengelo.

DB curls
10x11kg (PR :roflol:)
4x12kg
En nog twee hele langzame negatives.

Straight Arm Pulldowns (lats)
Weet niet meer hoe heavy. Een heavy setje en daarna een nog iets heavyer setje :P

Al met al dus best tevreden. Ik verbaasde me vandaag over de spierpijn in echt mn hele rug. Wel veel compounds deze training. Als ik weer goed ga eten en slapen kan ik zeker meer hebben, daarom rond ik mn werkset gewicht ook naar boven af :)

Nu Jersey Shore kijken. Kapot grappig die simpele gasten :P

Tja dan is het maar nooit denk ik :(
Een echte studievereniging wil ik denk ik ook niet bij maar misschien zijn er wel leuke clubjes ofwat...

Training is netjes, de grote 3 in 1 training! :o Maar qua gewicht ben ik wel wat meer van je gewend.

Terug
Naar boven