- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon zelf even gaan kijken inderdaad. Voor hetzelfde geld staat er een smith, en zeggen ze dat het een squatrek is. En 1,5 meter naast een bankje wat zij zien als voldoende ruimte voor een deadlift.Ik heb een kamer in UtregZit een sportschooltje op 5 minuten lopen. Ga daar binnenkort eens kijken. Heb ze al gemaild om te vragen tot hoe zwaar de DBs gaan en of er een squatrek/deadliftplek is.

Ik heb een kamer in UtregZit een sportschooltje op 5 minuten lopen. Ga daar binnenkort eens kijken. Heb ze al gemaild om te vragen tot hoe zwaar de DBs gaan en of er een squatrek/deadliftplek is.
Gewoon zelf even gaan kijken inderdaad. Voor hetzelfde geld staat er een smith, en zeggen ze dat het een squatrek is. En 1,5 meter naast een bankje wat zij zien als voldoende ruimte voor een deadlift.
Zelf oordelen is het beste.![]()
Zelf even neuzen. Maar tot hoezwaar de DB's gaan zegt meestal wel wat
Ach, ik ga wel ff langs als ik in de buurt ben.Natuurlijk kun je altijd binnen komen lopen. Graag zelfs!
Ik denk dat je in onze krachtruimte alles zal vinden. ALL INN is van oorsprong een body building school. Onze krachtruimte heeft hier nog steeds veel van weg en is ook waar we bekend om staan.
De dumbbells lopen nu tot 48 kg.

)
)
En mn biceps voel ik ook nog, wat een superdude gedoe allemaal 
Nou.. In de gym waar ik gisteren trainde lagen dumbbells van 50kg. Toch was er geen LOS squatrek (wel 2 smiths) en ik kon zo gauw geen plek vinden om te deadliften. Toch best vervelend. Deze gym was op loopafstand, en nu moet ik voor morgen op zoek naar een andereMaar tot hoezwaar de DB's gaan zegt meestal wel wat![]()

Nou.. In de gym waar ik gisteren trainde lagen dumbbells van 50kg. Toch was er geen LOS squatrek (wel 2 smiths) en ik kon zo gauw geen plek vinden om te deadliften. Toch best vervelend. Deze gym was op loopafstand, en nu moet ik voor morgen op zoek naar een andere
Dat verhaaltje hierboven over die gym is wel veelbelovend moet ik zeggen!
Geen verkeerde squats toch?
Maar doe eens wat aan die voeding!
Idd prio nr1 nu!En qua voeding heb je een goed punt. Per oktober moet ik in ieder geval alles zelf gaan inslaan, dus mijn doel is om een goed schema te hebben met verschillende avondgerechten gedurende de week. Handig om de boodschappen te plannen, zo weet ik precies wat ik per maand kwijt ben aan vretenIdd prio nr1 nu!
Ff bijna-instort-momentje (had vandaag alleen 2 kaasstengels, een wheyshake en een boterham met pindakaas op)
Als dit is gevonden ben ik ook wel geïnteresseerdAls je de zoekfunctie weet: er heeft hier ergens op DBB een schema gestaan met prijzen erbij, was érg goedkoop... (goed basisschema met goedkope producten)

Goed om zo nu en dan weer een training te lezen.
Geen verkeerde squat!
Wist niet eens dat je aan 3 x 120 zat joh, nice.

Ouch wat doe je jezelf toch aan man. Dat vind ik een heel naar gevoel op lege maag hard moeten trainen.
Ik heb em nog niet kunnen vinden, als ik em vind post ik em hier wel effe.