AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nee..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Ik heb een kamer in Utreg :) Zit een sportschooltje op 5 minuten lopen. Ga daar binnenkort eens kijken. Heb ze al gemaild om te vragen tot hoe zwaar de DBs gaan en of er een squatrek/deadliftplek is.

Ik heb een kamer in Utreg :) Zit een sportschooltje op 5 minuten lopen. Ga daar binnenkort eens kijken. Heb ze al gemaild om te vragen tot hoe zwaar de DBs gaan en of er een squatrek/deadliftplek is.
Gewoon zelf even gaan kijken inderdaad. Voor hetzelfde geld staat er een smith, en zeggen ze dat het een squatrek is. En 1,5 meter naast een bankje wat zij zien als voldoende ruimte voor een deadlift.

Zelf oordelen is het beste. :)

• #2.005
Gewoon zelf even gaan kijken inderdaad. Voor hetzelfde geld staat er een smith, en zeggen ze dat het een squatrek is. En 1,5 meter naast een bankje wat zij zien als voldoende ruimte voor een deadlift.

Zelf oordelen is het beste. :)

Ja, bij een sportschool in Doetinchem dachten ze idd dat een smith een squatrek was :headbang: Zelf even neuzen. Maar tot hoezwaar de DB's gaan zegt meestal wel wat :) Ach, ik ga wel ff langs als ik in de buurt ben.

Ik ook! Zou te gek zijn zo dichtbij.

• #2.006
Natuurlijk kun je altijd binnen komen lopen. Graag zelfs!
Ik denk dat je in onze krachtruimte alles zal vinden. ALL INN is van oorsprong een body building school. Onze krachtruimte heeft hier nog steeds veel van weg en is ook waar we bekend om staan.
De dumbbells lopen nu tot 48 kg.

Ben benieuwd :)

• #2.008
Effe snel mn training van net (moet trein halen, kan niet eens meer douchen :mad:)

Squat
10x20kg (slow down explosive up)
3x40kg
3x60kg
3x80kg
3x100kg
3x110kg
3x110kg

Legpress
5x260kg (max) FUUUU
10x200kg (dood)

Ff bijna-instort-momentje (had vandaag alleen 2 kaasstengels, een wheyshake en een boterham met pindakaas op :o)

Dips
2x6

tricep Overhead Extensions (rope)
10x3plates
8x3plates (laatste 2 reps cheat lol)

Reverse Grip pulldown
10x2 plates?

Pulldown
10x
20kg (repout)

Eigenlijk heb ik geen idee wat die plates wegen, en nu ik dit opschrijf heb ik ook geen idee of het aantal plates wel klopt want ik begon met 4 dacht ik. Nougoed, had iig moeite met mn shirt uittrekken, dus zal wel goed zitten. Had op T-Nation gelezen dat mensen met lange armen baat hebben bij relatief meer isolatiewerk en dat ze ook relatief meer moeite moeten doen voor good-looking armen... Dus naja, ik moet maar aan de bak dan. Had tijdens het squatten trouwens nog goed spierpijn waar de bar op lag... Niet cool :P En mn biceps voel ik ook nog, wat een superdude gedoe allemaal :roflol:

Maar tot hoezwaar de DB's gaan zegt meestal wel wat :)
Nou.. In de gym waar ik gisteren trainde lagen dumbbells van 50kg. Toch was er geen LOS squatrek (wel 2 smiths) en ik kon zo gauw geen plek vinden om te deadliften. Toch best vervelend. Deze gym was op loopafstand, en nu moet ik voor morgen op zoek naar een andere :P

Dat verhaaltje hierboven over die gym is wel veelbelovend moet ik zeggen!

Geen verkeerde squats toch?

Maar doe eens wat aan die voeding!

• #2.011
Nou.. In de gym waar ik gisteren trainde lagen dumbbells van 50kg. Toch was er geen LOS squatrek (wel 2 smiths) en ik kon zo gauw geen plek vinden om te deadliften. Toch best vervelend. Deze gym was op loopafstand, en nu moet ik voor morgen op zoek naar een andere :P

Dat verhaaltje hierboven over die gym is wel veelbelovend moet ik zeggen!

Nou, ik heb van Ano_1984_7 gehoord dat er iig een tijd terug nog 2 squatrekken en plek om te deadliften was, dus ik ben echt benieuwd. Ik heb goeie hoop.

Geen verkeerde squats toch?

Maar doe eens wat aan die voeding!

Mwah, heb 3x120 gesquat. Maar deze warming-up (vooral de 3x100/110) waren ook wel taxing.

En qua voeding heb je een goed punt. Per oktober moet ik in ieder geval alles zelf gaan inslaan, dus mijn doel is om een goed schema te hebben met verschillende avondgerechten gedurende de week. Handig om de boodschappen te plannen, zo weet ik precies wat ik per maand kwijt ben aan vreten :cool: Idd prio nr1 nu!

En qua voeding heb je een goed punt. Per oktober moet ik in ieder geval alles zelf gaan inslaan, dus mijn doel is om een goed schema te hebben met verschillende avondgerechten gedurende de week. Handig om de boodschappen te plannen, zo weet ik precies wat ik per maand kwijt ben aan vreten :cool: Idd prio nr1 nu!

Als je de zoekfunctie weet: er heeft hier ergens op DBB een schema gestaan met prijzen erbij, was érg goedkoop... (goed basisschema met goedkope producten)

Lekkere squat!

• #2.014
@Dwarf: Zal eens zoeken, bedankt voor de tip!

@Dennis: Thnx man.

Goed om zo nu en dan weer een training te lezen:p.
Geen verkeerde squat!
Wist niet eens dat je aan 3 x 120 zat joh, nice.

welke gym zit je nu in utrecht?

• #2.019
Goed om zo nu en dan weer een training te lezen:p.
Geen verkeerde squat!
Wist niet eens dat je aan 3 x 120 zat joh, nice.

Ja, ooit 120kg 1rm, van de zomer 3x120 gedaan. Af en toe een traininkje hoort er bij he :P

Ouch wat doe je jezelf toch aan man. Dat vind ik een heel naar gevoel op lege maag hard moeten trainen.

Ja ik weet t. Motivatie om te trainen is groter dan motivatie om te eten.

welke gym zit je nu in utrecht?

Ik ga waarschijnlijk naar All Inn (bij julianapark in de buurt).

Als dit is gevonden ben ik ook wel geïnteresseerd :)

Ik heb em nog niet kunnen vinden, als ik em vind post ik em hier wel effe.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Voel zowel mn quads als triceps behoorlijk vandaag. Vraag me wel af of mn triceps genoeg rust hebben gehad tussen borst/schouder en de dag daarna triceps doodmaken...

Terug
Naar boven