- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, voor mn vorm is het ook wat beter denk ik. Verslonst toch als je snel door wil. Deadstop ftw nu. En wat jij heb, kan je dat niet rechttrekken qua kracht met rackpulls en shrugs? Cheatend kan je best ver komen als de bar eenmaal boven je knie is he.
, maar is niet echt goed voor de onderrug
. Wat ook kan helpen met je lift-off zijn sumo deads btw. Heb ze vroeger ook een tijdje gedaan en je gebruikt je hamstrings meer voor de liftoff , is ook iets aangenamer voor je onderrug.All in ...is een goede gym..daar traint Sjaak en bredekees ook volgens mij...
+ dat we daar vaak onze trainingsmeet houden met Keun, Sjaak, Loo, Koek etc...
Cheatend wel, maar is niet echt goed voor de onderrug
. Wat ook kan helpen met je lift-off zijn sumo deads btw. Heb ze vroeger ook een tijdje gedaan en je gebruikt je hamstrings meer voor de liftoff , is ook iets aangenamer voor je onderrug.
Op t moment gaat gewoon deadliften met deadstop wel lekker tho.

). Kwam daar letterlijk 15 minuten voor sluitingstijd aangescheurd.
Wat ook schijnt te helpen met je lift-off is deadliften met je voeten op een kleine verhoging, en plankje of een schijf ofzo. Maar ik denk dat je beter gewoon door kan gaan met deadliften met 'deadstop' en dan trekt het uiteindelijk ook wel recht.

Tot die tijd ga ik misschien wat fullbodyworkouts doen hier.Trainen met een aantal mede-dbb'ers op afgesproken tijdstip..

Valt best mee..niet iedereen traint hetzelfde..

@Jurek: Ei voor t aminozuurprofiel? Waar is de lepel olie voor, ik kom toch aardig aan m'n vetten? Qua groente ga ik wel variëren hoor maar ik heb even een startpunt nodig![]()

ja.