MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Jawel. Tags: (xls), dag., dieet, euro

Ik heb allerlei zoektermen geprobeerd, van student en goedkoop tot cheap en blut :P

Thnx iig!

All in ...is een goede gym..daar traint Sjaak en bredekees ook volgens mij...:D

+ dat we daar vaak onze trainingsmeet houden met Keun, Sjaak, Loo, Koek etc...

Ja, voor mn vorm is het ook wat beter denk ik. Verslonst toch als je snel door wil. Deadstop ftw nu. En wat jij heb, kan je dat niet rechttrekken qua kracht met rackpulls en shrugs? Cheatend kan je best ver komen als de bar eenmaal boven je knie is he.

Cheatend wel :P , maar is niet echt goed voor de onderrug :(. Wat ook kan helpen met je lift-off zijn sumo deads btw. Heb ze vroeger ook een tijdje gedaan en je gebruikt je hamstrings meer voor de liftoff , is ook iets aangenamer voor je onderrug.

Wat ook schijnt te helpen met je lift-off is deadliften met je voeten op een kleine verhoging, en plankje of een schijf ofzo. Maar ik denk dat je beter gewoon door kan gaan met deadliften met 'deadstop' en dan trekt het uiteindelijk ook wel recht.

• #2.025
All in ...is een goede gym..daar traint Sjaak en bredekees ook volgens mij...:D

+ dat we daar vaak onze trainingsmeet houden met Keun, Sjaak, Loo, Koek etc...

Trainingsmeet? Wat houd dat in? Klinkt goed.

Cheatend wel :P , maar is niet echt goed voor de onderrug :(. Wat ook kan helpen met je lift-off zijn sumo deads btw. Heb ze vroeger ook een tijdje gedaan en je gebruikt je hamstrings meer voor de liftoff , is ook iets aangenamer voor je onderrug.

Mmz, zal eens kijken :) Op t moment gaat gewoon deadliften met deadstop wel lekker tho.

Ben trouwens langs geweest. Geniaal spul, plate loaded legpress, squatrekken, mag gewoon overal deadliften en shit. Hammerstrength spul ook, en nog beter: 2 minuten lopen van mn kamer :D:cool:

Gister heel weinig tijd gehad (eigen schuld tho :(). Kwam daar letterlijk 15 minuten voor sluitingstijd aangescheurd.

Benchpress
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x50kg
5x60kg
3x60kg
8x50kg

Flyes
Muziek ging uit toen ik net aan mn set begon dus heb dr maar een repout van gemaakt.
16x9kg

Niet zo goed dus :o

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Wat ook schijnt te helpen met je lift-off is deadliften met je voeten op een kleine verhoging, en plankje of een schijf ofzo. Maar ik denk dat je beter gewoon door kan gaan met deadliften met 'deadstop' en dan trekt het uiteindelijk ook wel recht.

Ja, dat is mn plan. Even tijd geven :)

• #2.026
Nou, had net een mooie excel gemaakt voor mn voedingsschema, BAM internet weg :mad:

Maar ik heb dus een voedingsschema wat globaal gezien dit bevat:

Ontbijt: Brinta melk een sinaasappel en whey
Meal 2 t/m 5: samengesteld uit kipfilet koolvis rijst en broccoli
Meal: 6 kwark

Moet even puzzelen met de rijst, ik wil deze voor de variatie af en toe vervangen door pasta. Ben van plan meal 2 t/m 5 op smaak te brengen met sambal/pesto/peper etc.

Zit rond de 2600 cals met ongeveer 38%E 47%K 16%V Meeste eiwitten bij meal 1 en 6, aan het eind van de dag minder koolhydraten en meer vetten (2 maaltijden voor kwark that is).

Toughts? T gaat om een cutdieet, ik ben van plan het een maand of 1,5 a 2 te volgen tot ik oner de 15% BF zit, misschien nog iets lager als het goed gaat.

Zit nu qua trainingen enzo helemaal te prutsen trouwens, maar zodra ik definitief weg ben thuis gaat daar verandering in komen (nieuwe gym, voedingsschema etc.). Total meal & training control :) Tot die tijd ga ik misschien wat fullbodyworkouts doen hier.

zou ik minstens 1 ei, en een paar lepeltjes olijfolie erbij gooien, is broccoli je enige groene? vind ik het dan te weinig

Van groentes gewoon alle groene groente. Pesto bevat wel een stuk meer kcal's dan sambal en gewone kruiden. Zou ik toch proberen vermijden, of gewoon meetellen in je schema. En volhouden e man, dat is het belangrijkste :p

Wel nog wat werk aan je bench mc!

Serieus uit verhouding met je DL imo :P.

• #2.031
@Jurek: Ei voor t aminozuurprofiel? Waar is de lepel olie voor, ik kom toch aardig aan m'n vetten? Qua groente ga ik wel variëren hoor maar ik heb even een startpunt nodig :)

@RRM: Dingen als zongedroogde tomaatjes en pesto etc. kan ik in calculeren als carbs dacht ik zo. Maar wil eerst even een basisschema hebben en daarna kan ik wel wat variaties bedenken met dezelfde voedingswaarden :)

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

@Bea: Daar vergelijk je dr ook wel twee gheghe. Je hebt gelijk :(

@SM (lol): Elkaar lekker in de weg lopen dus? :D

Pesto is meer vet dan kh ;) Net als zongedroogde tomaten...
Wel lekker trouwens... :lick:

@Jurek: Ei voor t aminozuurprofiel? Waar is de lepel olie voor, ik kom toch aardig aan m'n vetten? Qua groente ga ik wel variëren hoor maar ik heb even een startpunt nodig :)

ei voor meer cholesterol, omdat ik weet niet hoeveel kipfilet ga je binnen te werken, vermoed ik dat zal je te weinig met cholesterol zitten

olijfolie omdat het bevat essentiale aminozuren (zit beetje in dat tonijn/koolvis van je) maar ik denk dat t kan te weinig zijn, daarom is olijfolie nodig

• #2.037
Toch even 3 kopen dan, mooie curver bakjes :)

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Grootste variant passen drie kippen in trouwens, niet handig voor mee naar school :D

• #2.038
Hoi :wave:

Benchpress
10x20kg
10x30kg
5x40kg
10x50kg
10x50kg
3x60kg (spot)

Hammerstrength Deadlift (ex machine)
10x40kg
5x80kg
5x120kg
5x160kg
5x160kg

Incline Legpress (ex machine)(squatrack bezet)
10x
10x20kg
10x60kg
10x90kg

Die 3x60 daar moet meer in zitten. Met 2x10x50kg

Tov van je deadlifts moet je bench idd beter kunnen. Begin es met 10 reps, bij elke verhoging van gewicht reps minderen tot bij de enalaatste set 2 of 3 reps ofzo, dan kun je makkelijk reppen op 60.

Terug
Naar boven