XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Die 3x60 daar moet meer in zitten. Met 2x10x50kg

Ja, was ook meer effe kijken hoe t weer ging. Kijk mn bench is nooit echt sterk geweest, dus ik mikte op werksets van 50. Dat was dus iets te laag en ging ik toch nog effe dr overheen met die 60. Volgende keer op werksets van 60 mikken, misschien 2x5x60 ofzo.

Tov van je deadlifts moet je bench idd beter kunnen. Begin es met 10 reps, bij elke verhoging van gewicht reps minderen tot bij de enalaatste set 2 of 3 reps ofzo, dan kun je makkelijk reppen op 60.

Haha, na drie weken niet actief te zijn op DBB had ik niet verwacht van jou een comment te krijgen. Aangenaam :P Wat bedoel je precies met die 10 reps? 10x20, 9x30, 8x40, 7x50, 6x60 enz? Moet ook weer ff inkomen natuurlijk he ;)

Moet wel wennen aan die hammerstrength deadlift/shrug machine, wou em effe uitproberen. Vooral de grip is relaxed, heb dit ook zonder straps gedaan. Wil ff zien hoe ik dit met deadliften enzo ga combineren. T is natuurlijk een koninklijke oefening, maar als je BB gericht gaat denken is het ook niet alles. En geen gek*t met straps en een barbell, makkelijk is t wel. Kan links en rechts ook los van elkaar doen, misschien volgende keer eens doen.

Ik ga dinsdag over een week eens met een chick daar praten over schema's enzo. Ben niet zo'n fan van instructeurs, maar de mensen die ik daar heb gesproken hebben wél verstand van zaken en vooral ervaring waar ik iets van kan leren. Toch gratis, baat t niet schaad t niet.

Weer ff een schematje bouwen, en weer keihard knallen. En eten... Cutten, dat wel. Morgen effe iets van pullups en schouders denk ik. Of kuiten dr bij ofzo.

aardig deadlift metroman

Haha, na drie weken niet actief te zijn op DBB had ik niet verwacht van jou een comment te krijgen. Aangenaam :P Wat bedoel je precies met die 10 reps? 10x20, 9x30, 8x40, 7x50, 6x60 enz? Moet ook weer ff inkomen natuurlijk he ;)

Ja natuurlijk moet je gewoon weer rustig inkomen, true. En eigenlijk ken je me wel, ik ben een oude bekende (je ziet het wel als je naar mn sig kijkt, nu met een iets minder pretentieuze nick)

In ieder geval, met 2x10x50kg verspil je wat energie die je zou kunnen gebruiken voor je werkset als je hier 60kg voor wil pakken, ik doelde op iets als:

10x20kg
8x30kg
6x40kg
3x50kg
?x60kg

Maar wetende dat je mikte op werksets van 50, ziet het er al iets minder vreemd uit :p

he kerel, aan de hand van je opmerking op m'n publieke profiel heb ik ff paar pagina's doorgelopen hier en je bent dus onlangs begonnen bij All-inn in Utrecht. Ik train daar in ieder geval ook en wil je best een keer helpen of adviseren als je daar bent hoor... check m'n foto's anders en dan herken je me vast wel, ben er vrij regelmatig. de instructeurs zijn prima verder hoor - maar ik ben zelf niet zo'n fan van hun schema's

• #2.045
Die 3x60 daar moet meer in zitten. Met 2x10x50kg

Ja, ik had gewoon op sets met 60 moeten mikken ipv 50 :)

Dank. Die bakdeadlifts in dat hammerstrength apparaat vind ik wel gaaf, ook voor mn grip wel goed. Misschien eens los proberen 2 hendels met 80kg ip samen 160).

Ja natuurlijk moet je gewoon weer rustig inkomen, true. En eigenlijk ken je me wel, ik ben een oude bekende (je ziet het wel als je naar mn sig kijkt, nu met een iets minder pretentieuze nick)

In ieder geval, met 2x10x50kg verspil je wat energie die je zou kunnen gebruiken voor je werkset als je hier 60kg voor wil pakken, ik doelde op iets als:

10x20kg
8x30kg
6x40kg
3x50kg
?x60kg

Maar wetende dat je mikte op werksets van 50, ziet het er al iets minder vreemd uit :p

Ja precies. En ik zit effe te brainstormen op je ouwe nick, kom ik nog op terug:P

he kerel, aan de hand van je opmerking op m'n publieke profiel heb ik ff paar pagina's doorgelopen hier en je bent dus onlangs begonnen bij All-inn in Utrecht. Ik train daar in ieder geval ook en wil je best een keer helpen of adviseren als je daar bent hoor... check m'n foto's anders en dan herken je me vast wel, ben er vrij regelmatig. de instructeurs zijn prima verder hoor - maar ik ben zelf niet zo'n fan van hun schema's

Ja klopt, vandaag en gister geweest voor t eerst. Ik heb wel een afspraak om effe naar een schematje te kijken. Als t niks is ga ik dat niet doen natuurlijk, maar misschien steek ik er wat van op. (incline) chestpress machine (plateloaded) ziet er vet uit iig! Wie weet komen we elkaar daar tegen ;)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Oja en dit.

Squat
warming up.
5x100kg
Fx120kg :mad:
5x100kg

3,4 hammerchinups :P

Concentration curl
2x10x10kg

BNpress (smith)
10x40kg (denk dat die bar 20kg is? Sjaak?)
8x50kg
5x50kg

front raise
10x8g
15x6kg

Ja klopt, vandaag en gister geweest voor t eerst. Ik heb wel een afspraak om effe naar een schematje te kijken. Als t niks is ga ik dat niet doen natuurlijk, maar misschien steek ik er wat van op. (incline) chestpress machine (plateloaded) ziet er vet uit iig! Wie weet komen we elkaar daar tegen ;)
oke man - prima

incline BP ziet er vetter uit ;)

edit: smith is 10 of 15 kilo ...maarja lekker boeiend - tel gewoon de schijven en noteer bijvoorbeeld
10xsmith bar+40
het gaat uiteindelijk om jouw progressie heh
goede squat al trouwens zeg

Laatst bewerkt:
  • #2.047
Gheghe, true. Wil em sowieso incline doen.

Haha , zwaar he die BTN press :)?

Smith is meestal 18kg btw. Scheelt dus maar 2 kgtjes.

Lekker bezig geweest man, ik zie daar heel wat sterk ijzerwerk :)
Jammer van je fail op de squat, maar de stap tussen 100 en 120 is gewoon te groot als je nooit boven de 100 gesquat hebt. Ik zou eens 1 week 5x105 proberen en de week daarop 5x110. Als je dat lukt doe je makkelijk een enkeltje 120 ;)

zo'n bakdeadlift lijkt me idd gaaf om te doen

• #2.051
edit: smith is 10 of 15 kilo ...maarja lekker boeiend - tel gewoon de schijven en noteer bijvoorbeeld
10xsmith bar+40
het gaat uiteindelijk om jouw progressie heh
goede squat al trouwens zeg

Mmz... Zal t eens vragen daar. En thnx, al was die squat ooit beter... Naja, paar weken terug :P

Haha , zwaar he die BTN press :)?

Smith is meestal 18kg btw. Scheelt dus maar 2 kgtjes.

Ik ga op onderzoek uit :google:

Lekker bezig geweest man, ik zie daar heel wat sterk ijzerwerk :)
Jammer van je fail op de squat, maar de stap tussen 100 en 120 is gewoon te groot als je nooit boven de 100 gesquat hebt. Ik zou eens 1 week 5x105 proberen en de week daarop 5x110. Als je dat lukt doe je makkelijk een enkeltje 120 ;)

Ja ik heb dr weer zin an :D Mn PR is overigens 3x120kg. Dus ja, was een beetje ambitieus om dat te willen evenaren na een paar weken niks doen.

zo'n bakdeadlift lijkt me idd gaaf om te doen

:) Is wel veel gezeul met KG's om em vol genoeg te laden, maja heb ik met deadlift ook. T is een beetje schijven slepen daar :P

Squat is toch wel nice hoor.

Ik volg je trouwens wel, maar post bijna niet i.v.m. tijdsgebrek. :o

Omdat benche niet lukt ga je naar machines.

Uuh doorzettingsvermogen ?

• #2.057
Benchen lukt wel, zit alleen niet echt progressie in. En ja, hoeveel ik bench zal me ook grotendeels een worst wezen. Ik train toch voor massa. Want ik ben begonnen met een bench met setjes van 30 en ik zit nu krap an aan setjes van 60. Vind ik slechte progressie voor 9 maanden IMO.

Waarom zo lang niks gedaan eigenlijk?

Benchen lukt wel, zit alleen niet echt progressie in. En ja, hoeveel ik bench zal me ook grotendeels een worst wezen. Ik train toch voor massa. Want ik ben begonnen met een bench met setjes van 30 en ik zit nu krap an aan setjes van 60. Vind ik slechte progressie voor 9 maanden IMO.
Waarom niet even dumbbellpressen dan of beginnen met incline bench?

• #2.060
Waarom zo lang niks gedaan eigenlijk?

Ik zit in een ontzettend rommelige fase waar ik langzaam uit rol. Op kamers gaan, nog geen stufi hebben gehad en daardoor geen nieuw sportschoolabbo kunnen betalen etc. Maar nu ben ik weer rollin' :)

Waarom niet even dumbbellpressen dan of beginnen met incline bench?

DB press heb ik ook gedaan, incline en decline heb ik misschien wel te weinig mee gedaan. Maar wou ook even die shiny apparaten uitproberen natuurlijk :rolleyes: Ik ga dr 5 okt effe met een instructrice (lekker ding) over praten, misschien heeft die ideeen.

Bench Machine
10x30kg
5x40kg
10x50kg
Nog een paar setjes op 50kg (lagere reps)
10x30kg

Incline Bench Machine
10x30kg
10x20kg
Nog wat setjes op 20 geloof ik, weet t echt allemaal niet meer :o

Flyes
8x8kg
10x6kg
10x5kg
15x5kg

Toen 5 pushups om te kijken hoeveel dr nog in zat: Niet zo veel :p

Terug