- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ja, was ook meer effe kijken hoe t weer ging. Kijk mn bench is nooit echt sterk geweest, dus ik mikte op werksets van 50. Dat was dus iets te laag en ging ik toch nog effe dr overheen met die 60. Volgende keer op werksets van 60 mikken, misschien 2x5x60 ofzo.
Tov van je deadlifts moet je bench idd beter kunnen. Begin es met 10 reps, bij elke verhoging van gewicht reps minderen tot bij de enalaatste set 2 of 3 reps ofzo, dan kun je makkelijk reppen op 60.
Haha, na drie weken niet actief te zijn op DBB had ik niet verwacht van jou een comment te krijgen. Aangenaam
Wat bedoel je precies met die 10 reps? 10x20, 9x30, 8x40, 7x50, 6x60 enz? Moet ook weer ff inkomen natuurlijk he 
Moet wel wennen aan die hammerstrength deadlift/shrug machine, wou em effe uitproberen. Vooral de grip is relaxed, heb dit ook zonder straps gedaan. Wil ff zien hoe ik dit met deadliften enzo ga combineren. T is natuurlijk een koninklijke oefening, maar als je BB gericht gaat denken is het ook niet alles. En geen gek*t met straps en een barbell, makkelijk is t wel. Kan links en rechts ook los van elkaar doen, misschien volgende keer eens doen.
Ik ga dinsdag over een week eens met een chick daar praten over schema's enzo. Ben niet zo'n fan van instructeurs, maar de mensen die ik daar heb gesproken hebben wél verstand van zaken en vooral ervaring waar ik iets van kan leren. Toch gratis, baat t niet schaad t niet.
Weer ff een schematje bouwen, en weer keihard knallen. En eten... Cutten, dat wel. Morgen effe iets van pullups en schouders denk ik. Of kuiten dr bij ofzo.

Mn PR is overigens 3x120kg. Dus ja, was een beetje ambitieus om dat te willen evenaren na een paar weken niks doen.

Ik ga dr 5 okt effe met een instructrice (lekker ding) over praten, misschien heeft die ideeen.