- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je weer terug aan het trainen bent!
Is die incline bench machine zo zwaar, of is die oefening slecht ontwikkeld? Ik vind 20kg op een machine niet echt veel eigenlijk.
Nee, klopt. Maar was al behoorlijk dood na een soort halve dropset op de gewone.varieren in je borstoefeningen
barbell's db's - machines + cable's
en keihard ertegen aangaan
nobody stops de metroman - toch![]()

Doe eens dan

gast - all-inn kan wel wat fancy shit hebben, maar je weet dat er weinig kan tippen aan barbells en dumbbells heh! dus als ik je binnen zie komen en gelijk naar een machine toegaat schop ik je persoonlijk richting het dumbbell rack![]()
Haha, ja I know. Maargoed... Suggesties voor mn bench dan? Want bb bench en db bench en flyes just aint cutting it.
als je echt vooruit wilt je volume aanpassen of zo
3 x per week benchen bijv?

zal best wel eens met technische dingen te maken kunnen hebben kerelHaha, ja I know. Maargoed... Suggesties voor mn bench dan? Want bb bench en db bench en flyes just aint cutting it.
mike - ouwe PL-erals je echt vooruit wilt je volume aanpassen of zo
2 x minimaal..
maar ik ben anti-split. beter doe je fullbody of ub/lb iets in die richting. werkt veel beter IMO
3x p/w is wel beetje teveel van het goede heh. DB press heb ik ook gedaan, incline en decline heb ik misschien wel te weinig mee gedaan. Maar wou ook even die shiny apparaten uitproberen natuurlijkIk ga dr 5 okt effe met een instructrice (lekker ding) over praten, misschien heeft die ideeen.
.
Shiny apparaten hoef je niet uit te proberen als je ook barbells en dumbbells hebt.
En waarschijnlijk kun je met die instructrice beter andere dingen gaan doen dan over trainen praten![]()
als je echt vooruit wilt je volume aanpassen of zo
2 x minimaal..
maar ik ben anti-split. beter doe je fullbody of ub/lb iets in die richting. werkt veel beter IMO