Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.084
2 x minimaal..
maar ik ben anti-split. beter doe je fullbody of ub/lb iets in die richting. werkt veel beter IMO

Mmmz, zit wat in. Wel zaak dat ik mn voeding dan optimaal op orde ga hebben, want dat vergt wel veel van mn lichaam qua herstel natuurlijk.

zal best wel eens met technische dingen te maken kunnen hebben kerel
verder uitgebalanceerd schema erbij, vreten en knallen

Technische dingen zoals? Ja, qua eten moet ik weer effe back on track komen. Working on it tho.

Got it ;)

mike - ouwe PL-er ;) 3x p/w is wel beetje teveel van het goede heh.

@ TS: UB/LB is geen gek voorstel van mike - kun je flinke gains mee pakken!

Mmmz. Is het niet te heavy als ik met 1 a 2 dagen weer volop ga knallen? Doel dan vooral op deadlifts en squats.

Shiny apparaten hoef je niet uit te proberen als je ook barbells en dumbbells hebt;).

En waarschijnlijk kun je met die instructrice beter andere dingen gaan doen dan over trainen praten:p

Naja, qua chest heb ik gewoon geen goeie progressie geboekt met ijzer dus dan ga je toch gekke dingen proberen he. En qua instructrice heb je wel een punt... Al heb ik even een ander projectje lopen :D

heb het zelf alleen gedaan toen ik net begon met trainen.
maar ik vind het helemaal niet fijn meer alles 1 x per week pakken.
ik pak het liefst alles 2 x per week. en meerdere spiergroepen tegelijk

Is UB/LB eigenlijk een optie als ik 4-5x in de week wil trainen?...

Techniek laten checken...of WSB gaan doen;)

Techniekcheck is misschien wel een goeie. WSB is dan wel weer erg PL vergeleken met mijn doelen volgens mij. Maar ik zal me eens inlezen.

Thnx voor het meedenken mannen! (En vrouwen... Denk ik? Oja, Dwarfie ;))

• #2.086
Weet niet, zal em eens opzoeken in je log!

• #2.088
deadlift
8x60
3x80
3x100
3x120
3x130

hammerchins
3xbw
2xbw

db rows
5x32
8x32

Nice, wel korte training zo... ;)

techniek...welk deel daarvan snap je niet :p?

ik bedoel te zeggen dat als je de techniek kan verbeteren, door iemand met verstand van techniek jou te laten adviseren je grote stappen kan zetten. ik ervaar dat nu ook met de adviezen van frank...die helpen mij op alle oefeningen bijna wel

verder is ub/lb wel geschikt hoor - en je hoeft niet 2x p/w reguliere SQ en DL te doen dan. je kan bij de ene LB training reguliere SQ doen en een DL variant en in je 2e LB training begin je met reguliere DL en doe je een SQ variant - maar wat Ove ook aangeeft, er is hulp genoeg en zat te lezen...dus bedenk zelf ook goed wat je precieze doelen zijn

Mis eigenlijk nog iets van shrugs maar aardig lekkere rugtraining :)

Als je veel eet en compounds doet komt het al snel goed!

Techniekcheck is misschien wel een goeie. WSB is dan wel weer erg PL vergeleken met mijn doelen volgens mij. Maar ik zal me eens inlezen.
Je hebt ook WSB4SB (Westside barbell for skinny bastards)..das een bodybuildschema met WSB invloeden IMO..(in ieder geval UB/LB)..maar ik ga na WSB ook weer splitten...ik ben niet zo ingesteld als sommige dat ik enkel split, FB, UB/LB of Push/pull boven de 1 of de ander verkies..

• #2.097
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

je krijgt aan alle kant hulp aangeboden - metroman - moet goed komen denk ik zo
en soms moet je gewoon ook eens een keer wat uitproberen

hier staan ook heel veel opties in + uitleg

Ik ken de varianten, alleen kan ik a) niet kiezen en b) weet ik niet welke variant voor mij ideaal is. Echt ideaal is het volgens mij nooit, maar als ik jullie mag geloven dus iets als UB/LB of FB?

Nice, wel korte training zo... ;)

Ja, had me verslapen en ging naar de gym voor ik naar school ging dus had niet echt tijd.

het resterende gedeelte waarschijnlijk met die instructrice :D

:roflol:

techniek...welk deel daarvan snap je niet :p?

ik bedoel te zeggen dat als je de techniek kan verbeteren, door iemand met verstand van techniek jou te laten adviseren je grote stappen kan zetten. ik ervaar dat nu ook met de adviezen van frank...die helpen mij op alle oefeningen bijna wel

verder is ub/lb wel geschikt hoor - en je hoeft niet 2x p/w reguliere SQ en DL te doen dan. je kan bij de ene LB training reguliere SQ doen en een DL variant en in je 2e LB training begin je met reguliere DL en doe je een SQ variant - maar wat Ove ook aangeeft, er is hulp genoeg en zat te lezen...dus bedenk zelf ook goed wat je precieze doelen zijn

Aye, ik waardeer jullie hulp wel maar t is niet zo dat ik jullie vraag om het voor mij uit te zoeken he. Zelf heb ik iets van 'effe op gang komen en misschien met die instructrice babbelen'. Dat is mn deadline zegmaar.
En die techniek... Tsja, ik kan zelf niet echt filmen dus we moeten elkaar toch maar eens tegen het lijf lopen daaro ;-)

Mis eigenlijk nog iets van shrugs maar aardig lekkere rugtraining :)

Was ik van plan, ze hebben daar een hele mooie hammerstrength voor staan maar ivm tijd heb ik ze niet gedaan. WOu eigenlijk ook nog biceps doen maja, morgen maar een armendag ofzo want heb triceps ook nog niet hard aangepakt.

Als je veel eet en compounds doet komt het al snel goed!

Eten... Working on it :D Morgen heb ik zat tijd om effe een keukenweegschaal en bakjes enzo te kopen. Dan kan t feest(maal) beginne (omg slechte grap).

Terug
Naar boven