critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Ik ga zelf ook veel beter vooruit qua kracht op FB
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het gaat er niet om wat 'niet goed' is, maar waar je op een bepaald moment het meeste rendement uit kan halen.
Techniek laten checken...of WSB gaan doenHaha, ja I know. Maargoed... Suggesties voor mn bench dan? Want bb bench en db bench en flyes just aint cutting it.

2 x minimaal..
maar ik ben anti-split. beter doe je fullbody of ub/lb iets in die richting. werkt veel beter IMO
zal best wel eens met technische dingen te maken kunnen hebben kerel
verder uitgebalanceerd schema erbij, vreten en knallen

mike - ouwe PL-er3x p/w is wel beetje teveel van het goede heh.
@ TS: UB/LB is geen gek voorstel van mike - kun je flinke gains mee pakken!
Shiny apparaten hoef je niet uit te proberen als je ook barbells en dumbbells hebt.
En waarschijnlijk kun je met die instructrice beter andere dingen gaan doen dan over trainen praten![]()

heb het zelf alleen gedaan toen ik net begon met trainen.
maar ik vind het helemaal niet fijn meer alles 1 x per week pakken.
ik pak het liefst alles 2 x per week. en meerdere spiergroepen tegelijk
)Is het badass programma wat voor je? 3x in de week loeizwaar. Kwam Mc.Chick mee aanzetten in mijn log....Thnx voor het meedenken mannen! (En vrouwen... Denk ik? Oja, Dwarfie)

het resterende gedeelte waarschijnlijk met die instructrice![]()

?Je hebt ook WSB4SB (Westside barbell for skinny bastards)..das een bodybuildschema met WSB invloeden IMO..(in ieder geval UB/LB)..maar ik ga na WSB ook weer splitten...ik ben niet zo ingesteld als sommige dat ik enkel split, FB, UB/LB of Push/pull boven de 1 of de ander verkies..Techniekcheck is misschien wel een goeie. WSB is dan wel weer erg PL vergeleken met mijn doelen volgens mij. Maar ik zal me eens inlezen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/
je krijgt aan alle kant hulp aangeboden - metroman - moet goed komen denk ik zo
en soms moet je gewoon ook eens een keer wat uitproberen
hier staan ook heel veel opties in + uitleg
het resterende gedeelte waarschijnlijk met die instructrice![]()

techniek...welk deel daarvan snap je niet?
ik bedoel te zeggen dat als je de techniek kan verbeteren, door iemand met verstand van techniek jou te laten adviseren je grote stappen kan zetten. ik ervaar dat nu ook met de adviezen van frank...die helpen mij op alle oefeningen bijna wel
verder is ub/lb wel geschikt hoor - en je hoeft niet 2x p/w reguliere SQ en DL te doen dan. je kan bij de ene LB training reguliere SQ doen en een DL variant en in je 2e LB training begin je met reguliere DL en doe je een SQ variant - maar wat Ove ook aangeeft, er is hulp genoeg en zat te lezen...dus bedenk zelf ook goed wat je precieze doelen zijn
Mis eigenlijk nog iets van shrugs maar aardig lekkere rugtraining![]()
Als je veel eet en compounds doet komt het al snel goed!
Morgen heb ik zat tijd om effe een keukenweegschaal en bakjes enzo te kopen. Dan kan t feest(maal) beginne (omg slechte grap).And again.. Waarom niet gewoon een barbell of 2 dumbbellsze hebben daar een hele mooie hammerstrength voor staan

And again.. Waarom niet gewoon een barbell of 2 dumbbells![]()
Er gaat niks boven oefeningen uitvoeren met een barbell of dumbbells