MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Er gaat niks boven oefeningen uitvoeren met een barbell of dumbbells :D

Maar heb je nog argumentatie waarom dat ook voor shrugs geld? Voor benchen en squatten etc. oke, maar bij machine-shrugs veranderd er niks aan je beweging als je t mij vraagt.

Wou vandaag dus effe shoppen voor curver-bakjes en een keukenweegschaaltje enzo en armen trainen, maar die plannen zijn gewijzigd door wat privéshit. Morgen weer een dag.

Curver is overpriced - Ikea heeft veel soorten en maten in één set voor €3,99 (deze week nog geweest).

Maar heb je nog argumentatie waarom dat ook voor shrugs geld? Voor benchen en squatten etc. oke, maar bij machine-shrugs veranderd er niks aan je beweging als je t mij vraagt.

ik deed gisteren een combi
powercleans + pushpress
ik heb nog nooit zo mijn traps gevoeld

Wou vandaag dus effe shoppen voor curver-bakjes en een keukenweegschaaltje enzo en armen trainen, maar die plannen zijn gewijzigd door wat privéshit. Morgen weer een dag.

Die van de hema zijn ook goed, die heb ik ook! Gebruik ze al 3 maand en nog steeds niet aan te zien.

• #2.105
Curver is overpriced - Ikea heeft veel soorten en maten in één set voor €3,99 (deze week nog geweest).

Ik wil niet heel veel soorten en maten, wil gewoon 4 dezelfde voor 4 ongeveer dezelfde meals :P

ik deed gisteren een combi
powercleans + pushpress
ik heb nog nooit zo mijn traps gevoeld

Goeie. Als ik ze echt wil voelen gewoon barbell shrugs, hammerstrength shrugs en daarna DB shrugs. Maar dan ga ik dood en dat wil ik niet.

Die van de hema zijn ook goed, die heb ik ook! Gebruik ze al 3 maand en nog steeds niet aan te zien.

Cool, zal eens ff kijken :) Welke heb je? Die vershoud bakjes? Want ik wil wel iets wat dicht blijft zitten onderweg...

Ben benieuwd naar je trainingsschema/ eetschema en welke bakjes je gaat gebruiken ;)

• #2.107
:roflol: Ill keep you updated!

Doe dat eens

het is ook niet slecht wat duurdere te halen van goede kwaliteit die lang meegaan. ik heb 4 dezelfde gehaalt een jaar terug en zijn nog nooit opengesprongen

• #2.111
Van t weekend was ik weg dus niks kunnen doen (slapen ook niet echt, 7uur voor 2 nachten). Wel gesquat met Anne (ongeveer 54kg ex kledij) op m'n nek. Paar setjes van 10 :D

Anne? :eyebrow:

Btw: aanbieding van de Lidl van volgende week al gezien?

ik denk dat mc was met anne dat weeg 54kg op zijn nek squaten aan het doen (correct me if im wrong) ;)

wats met dat lidl aanbieding?

• #2.114
@Dwarf: squatrek? :P
@Jurek: Ja zoiets. Ik was met een groep van een man of 26 trouwens, met m'n dates doe ik doorgaans andere dingen ;)

Waar ben je toch mee bezig de laatste tijd bro :(
Beter had je een vettere uitgekozen ;)

• #2.116
Haha, effe duidelijk maken:
A) t is m'n vriendin niet
B) Ze zat toevallig op m'n nek

• #2.118
Zit wat in. Veruit de mooiste squat-ballast die ik op mn nek heb gelegd:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is idd mooie squat ballast, mag bij mij ook wel es een x op m'n nek komen zitten, alleen dan frontsquats please

Mag hopen dat het dan een tweeling is, met dat gewicht warm je alleen maar op.

Terug
Naar boven