Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar train je kerel...kom ik bij jou een keer benen trainen..![]()
All in ...is een goede gym..daar traint Sjaak en bredekees ook volgens mij...
+ dat we daar vaak onze trainingsmeet houden met Keun, Sjaak, Loo, Koek etc...

Dat is idd mooie squat ballast, mag bij mij ook wel es een x op m'n nek komen zitten, alleen dan frontsquats please

Mag hopen dat het dan een tweeling is, met dat gewicht warm je alleen maar op.

Haha als die chick even nice is als die foto dan is het echt tijdverspilling om met haar te squatten![]()

Waar train je kerel...kom ik bij jou een keer benen trainen..![]()

Epic...heb ik zelf ook al eens getraind..maar die chick niet gespot! Goddammit

Hier zal je die niet vinden vrees ik.
Bezoek anders mijn log eens? Daar staan enkel maar Hard-Core-Trainingen..

Zit nog een beetje te emmeren met mn nieuwe studie en kamer, mn hoofd zit nog erg vol. Wil weer aan een fullbody beginnen denk ik. 3-4x in de week, simpel houden. En eten enzo.
Maar nu leef ik op 2 maaltijden per dag. T begint wel weer te kriebelen. Volgende week vrij en daarna 2 tentamenweken, dan ga ik als afwisseling op het leren, portfolio's bouwen en aan mn kamer klussen weer trainen hoop ik.Klinkt niet als een doelstelling.Ik heb in de vakantie 5 weken echt strak gegeten hoorMaar nu leef ik op 2 maaltijden per dag. T begint wel weer te kriebelen. Volgende week vrij en daarna 2 tentamenweken, dan ga ik als afwisseling op het leren, portfolio's bouwen en aan mn kamer klussen weer trainen hoop ik.