XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha als die chick even nice is als die foto dan is het echt tijdverspilling om met haar te squatten:p

Waar train je kerel...kom ik bij jou een keer benen trainen..;)

welke gym zit je nu in utrecht?

All Inn (bij julianapark in de buurt).

All in ...is een goede gym..daar traint Sjaak en bredekees ook volgens mij...:D

+ dat we daar vaak onze trainingsmeet houden met Keun, Sjaak, Loo, Koek etc...

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.125
Dat is idd mooie squat ballast, mag bij mij ook wel es een x op m'n nek komen zitten, alleen dan frontsquats please

:D

Mag hopen dat het dan een tweeling is, met dat gewicht warm je alleen maar op.

Tsja je moet roeien met de riemen die je hebt. En om het zwaarste meisje nou te gaan vragen wat ze weegt... Vind ik ook weer zo:P

Haha als die chick even nice is als die foto dan is het echt tijdverspilling om met haar te squatten:p

Heb nu een vriendin he ;)

:roflol:

Ik wil foto's van Marielle!

ik wil een hardcore-training zien

Hier zal je die niet vinden vrees ik.

Bezoek anders mijn log eens? Daar staan enkel maar Hard-Core-Trainingen..

Wordt er uberhaupt nog getraind, MC? :p

• #2.132
ik wil een hardcore-training zien

Hier zal je die niet vinden vrees ik.

Bezoek anders mijn log eens? Daar staan enkel maar Hard-Core-Trainingen..

Ja hoor. Vermeld er ook bij dat je niet meer squat dan je overheadpressed omdat je anders de boel niet in je nek krijgt :D

Wordt er uberhaupt nog getraind, MC? :p

Nee :P Zit nog een beetje te emmeren met mn nieuwe studie en kamer, mn hoofd zit nog erg vol. Wil weer aan een fullbody beginnen denk ik. 3-4x in de week, simpel houden. En eten enzo.

Goh, weer eten? Was je gestopt dan?

• #2.134
Goh, weer eten? Was je gestopt dan?

Ik heb in de vakantie 5 weken echt strak gegeten hoor :D Maar nu leef ik op 2 maaltijden per dag. T begint wel weer te kriebelen. Volgende week vrij en daarna 2 tentamenweken, dan ga ik als afwisseling op het leren, portfolio's bouwen en aan mn kamer klussen weer trainen hoop ik.

Ik heb in de vakantie 5 weken echt strak gegeten hoor :D Maar nu leef ik op 2 maaltijden per dag. T begint wel weer te kriebelen. Volgende week vrij en daarna 2 tentamenweken, dan ga ik als afwisseling op het leren, portfolio's bouwen en aan mn kamer klussen weer trainen hoop ik.
Klinkt niet als een doelstelling.

A goal without a plan...
is just a wish.

• #2.136
Nee das waar. Maar ik doe graag iets goed of ik doe t niet. En laat dit nou net moeilijk zijn (BB leefstijl aannemen als student). Net als met gamen :jk: Zit nu gewoon effe te vol, misschien morgen stiekem toch effe langsgaan...

In mijn geval betekent goed doen: inplannen. Anders komt er niks van, of gehaast - en daar heb ik een hekel aan. Net als eten. Heb nu nog 4 maaltijden bij me voor de rest van de dag (casseïne eet ik thuis), improviseren met eten: :nowai:

• #2.138
Gheghe, ja zit wat in hoor. Vooral dat eten moet ik dr in stampen, moet toch alles zelf halen dus waarom niet meteen goed eten kopen? BB heeft even geen prioriteit op dit moment. Stilstand is achteruitgang natuurlijk, moet mezelf gewoon weer even herpakken maar ik wil er wel de tijd voor nemen en t goed doen deze keer.

Studies gaan zowieso voor. Hetzelfde verhaal bij mij hoor. Maar BB'ing is erg goed te combineren met je studies. Gewoon trainen als ontspanning, als je niet iedere avond weggaat dan verlies je daar niet zoveel tijd mee.

incline db rows

je gaat vooroverliggen op een schuine bank - klein stukje met je borst eroverheen
in elke hand een db en roeien maar
voordeel van deze oefening is dat je cheatmoment nihil is zoals dat wel eens zal voorkomen bij de losse bb/yates en pendlay rows

hier zie je vaak dat mensen beginnen met een pendlay en eindigen met een yates
tja denk ik dan - dan mis je het idee achter de oefeningen

Terug
Naar boven