XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Trainen is heerlijk ontspannend naast je studie. En met een kamer zou je meer tijd moeten hebben omdat je geen reistijd hebt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Studies gaan zowieso voor. Hetzelfde verhaal bij mij hoor. Maar BB'ing is erg goed te combineren met je studies. Gewoon trainen als ontspanning, als je niet iedere avond weggaat dan verlies je daar niet zoveel tijd mee.

Ja, ik vind t gewoon lastig om mn nieuwe BB-leven, mn nieuwe studie leven en mn nieuwe sociale leven hier op poten te krijgen.

incline db rows

je gaat vooroverliggen op een schuine bank - klein stukje met je borst eroverheen
in elke hand een db en roeien maar
voordeel van deze oefening is dat je cheatmoment nihil is zoals dat wel eens zal voorkomen bij de losse bb/yates en pendlay rows

hier zie je vaak dat mensen beginnen met een pendlay en eindigen met een yates
tja denk ik dan - dan mis je het idee achter de oefeningen

Thnx voor de uitleg Ovemans :)

Trainen is heerlijk ontspannend naast je studie. En met een kamer zou je meer tijd moeten hebben omdat je geen reistijd hebt?

Ja zit wat in. Ik begin nu ook wel weer zin te krijgen in t ijzer, maar ben bang dat ik veel kracht verloren ben. Naja ook maar één manier om achter te komen natuurlijk :D Reistijd valt mee, scheelt maar een kwartiertje. Ik hoef alleen niet zo veel naar school dus wat dat betreft moet t kunnen. Just getting used to the shit. Vriendinlief begint ook tijd in te nemen trouwens... Ja dat is nieuws, en nee geen pics :D

Jij bent ook even gepauzeerd?

1 uurtje om de dag vrij maken om te trainen moet kunnen...met een minimum van 3 keer per week...

Maar ik heb makkelijk praten...woon nog thuis;)

Je hebt het vast niet zo druk met je stude dat je niet 3-4x per week anderhalf uur kan sporten..Als je nu stopt moet je uiteindelijk weer overnieuw beginnen.

• #2.146
Jij bent ook even gepauzeerd?

Jep :( Ik mis t nu echt. Nougoed, nu heb ik vakantie dus op zich geen slechte timing om in een voedingsschema te rollen.

1 uurtje om de dag vrij maken om te trainen moet kunnen...met een minimum van 3 keer per week...

Maar ik heb makkelijk praten...woon nog thuis;)

Mja, its just me. Heb eigenlijk wel zin om vanavond te trainen maar moet ook wat aan school doen... Ff fullbody gaan pompen. Heb zelfs kwark gekocht! :D

Gewicht is wel triest, 83ish kg ongeveer. Heb mezelf ook behoorlijk uitgedroogd omdat ik maar 2 mokken heb om uit te drinken :roflol:

Je hebt het vast niet zo druk met je stude dat je niet 3-4x per week anderhalf uur kan sporten..Als je nu stopt moet je uiteindelijk weer overnieuw beginnen.

Mwah, helemaal overnieuw niet lijkt me. Ik begon rond de 80kg, heb de 90kg aangetikt en zit nu rond de 83kg en ben behoorlijk sterker dan toen ik begon ;) Maar al met al heeft het half-cutgedoe en nu t niets doen me niet echt supergains opgeleverd voor mn eerste jaar... Die mijlpaal zit dr bijna aan te komen namelijk.

Waarom ga je dan geen rippetoe doen ?
3 oefeningen + evt. 1 assistance (dips/chins) is maar 25 minuten werk :)

Ben je toch lekker bezig.

• #2.148
Waarom ga je dan geen rippetoe doen ?
3 oefeningen + evt. 1 assistance (dips/chins) is maar 25 minuten werk :)

Ben je toch lekker bezig.

T is meer dat ik gewoon ballen moet tonen. Grmpf. Ik ben t zat.

Morgen beginnen. Wil om de dag fullbody doen, ene keer rug andere keer benen. Eens kijken hoe mn borst/schouders/armen t doen op meerdere keren in de week. Rug en benen zijn duidelijk de spiergroeppen die t meest rust nodig hebben maar die hebben tot voorheen ook altijd de rust van de rest bepaald omdat ik een 3/4daagse split heb gevolgd.

Morgenochtend brinta :)

Trainplan:

Dag 1

Squat
Calve Raises

Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentration curls
Tricep rope pressdown

Dag 2

Deadlift
DB row
straight arm lat pulldown

Incline Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentraion curls
Tricep rope pressdown

doe gewoon basic compounds in een FullBody...niet teveel zeuren over geen tijd en je luie donder naar de sportschool slepen.

Kom toch maar succes wensen, hoop dat ik niet teleurgesteld wordt.

• #2.151
Ben sinds vandaag terug serieus bezig. Potje kwark aan het eten nu, daarnet al 150 gram tonijn droog opgegeten, bijna 2l chocomelk... Mooie schoudertraining geleverd ook trouwens. Voelt goed. Heb ook enorm weinig tijd, maar voor sporten (KT = sporten? :o ) maak je gewoon tijd. Je voelt je veel beter nadien ;)

Wanneer post je eigenlijk es pics?:) mooi dat je weer gaat beginnen.

Je moet je ook niet laten dwingen he. Als je een periode geen zin hebt , dan ga je toch gewoon een periode niet... Maar ik kan je wel vertellen dat als je jezelf dwingt, je achteraf toch blij bent dat jet hebt gedaan :).

Maar trainen zou je toch gewoon moeten doen, dat je je voeding minder goed op orde krijgt kan ik beter verstaan dan dat je jezelf niet naar de gym kan slepen :P.

Tijd zat ook, ik kan 3x in de week trainen en nog 2-3x lopen en heb nog tijd over. En dan in het weekend ook nog een keer. Alleen opletten met het studentenleven, eenmaal je daar in zit mag je fluiten naar je gains.

• #2.156
Ben sinds vandaag terug serieus bezig. Potje kwark aan het eten nu, daarnet al 150 gram tonijn droog opgegeten, bijna 2l chocomelk... Mooie schoudertraining geleverd ook trouwens. Voelt goed. Heb ook enorm weinig tijd, maar voor sporten (KT = sporten? :o ) maak je gewoon tijd. Je voelt je veel beter nadien ;)

Goed bezig ouwe. Gaan we weer een potje gainen als vanouds :)

Wanneer post je eigenlijk es pics?:) mooi dat je weer gaat beginnen.

Euhm, ik denk dat ik pas pics post als ik weer ga bulken want ik ben nog steeds niet tevreden over mn BF%. Nu ga ik verantwoord cutten tot iig onder de 15% dus ik hoop echt niet langer dan een dikke maand.

sjaak heeft een punt
niet zo moeilijk doen
gewoon lekker gaan trainen metro

Ga vanavond met mn huisgenoot een potje zware dingen optillen :)

Je moet je ook niet laten dwingen he. Als je een periode geen zin hebt , dan ga je toch gewoon een periode niet... Maar ik kan je wel vertellen dat als je jezelf dwingt, je achteraf toch blij bent dat jet hebt gedaan :).

Maar trainen zou je toch gewoon moeten doen, dat je je voeding minder goed op orde krijgt kan ik beter verstaan dan dat je jezelf niet naar de gym kan slepen :P.

Tijd zat ook, ik kan 3x in de week trainen en nog 2-3x lopen en heb nog tijd over. En dan in het weekend ook nog een keer. Alleen opletten met het studentenleven, eenmaal je daar in zit mag je fluiten naar je gains.

Ja nee naja, ik heb gewoon moeite om die BB-lifestyle te implementeren. Op een gegeven moment had ik ook iets van "ik ben nu een huis aan het bouwen zonder bakstenen" omdat mn voeding zo k*t was. Voedingvoedingvoeding is echt een verbeterpuntje bij mij :P Met t studentenleven is t inderdaad lastig, maar ik ben wel flink geminderd qua alcohol. Nu weer minderen met de kebab en meerderen met de kwark en t komt op een dag nog helemaal goed. Deze 2 maanden zijn wel desastreus geweest voor mn eindresultaat na mn eerste jaar trainen, maja ik moet niet zeiken; eigen schuld :P

Trainplan:

Dag 1

Squat
Calve Raises

Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentration curls
Tricep rope pressdown

Dag 2

Deadlift
DB row
straight arm lat pulldown

Incline Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentraion curls
Tricep rope pressdown

Dus je wilt ELKE training
Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentraion curls
Tricep rope pressdown
gaan doen?!

Mafketel.

Goed bezig ouwe. Gaan we weer een potje gainen als vanouds :)

Euhm, ik denk dat ik pas pics post als ik weer ga bulken want ik ben nog steeds niet tevreden over mn BF%. Nu ga ik verantwoord cutten tot iig onder de 15% dus ik hoop echt niet langer dan een dikke maand.

Ga vanavond met mn huisgenoot een potje zware dingen optillen :)

Ja nee naja, ik heb gewoon moeite om die BB-lifestyle te implementeren. Op een gegeven moment had ik ook iets van "ik ben nu een huis aan het bouwen zonder bakstenen" omdat mn voeding zo k*t was. Voedingvoedingvoeding is echt een verbeterpuntje bij mij :P Met t studentenleven is t inderdaad lastig, maar ik ben wel flink geminderd qua alcohol. Nu weer minderen met de kebab en meerderen met de kwark en t komt op een dag nog helemaal goed. Deze 2 maanden zijn wel desastreus geweest voor mn eindresultaat na mn eerste jaar trainen, maja ik moet niet zeiken; eigen schuld :P

ik zou echt niet weten wat ik moet zonder de BB lifestyle
op een gegeven moment zit je er helemaal in en komt het vast wel goed

oh en dat wat DW net zegt snap i ook niet lijkt me niet zo handig als je dat iedere training doet

• #2.159
Dus je wilt ELKE training

gaan doen?!

Mafketel.

:exactly:

ik zou echt niet weten wat ik moet zonder de BB lifestyle
op een gegeven moment zit je er helemaal in en komt het vast wel goed

oh en dat wat DW net zegt snap i ook niet lijkt me niet zo handig als je dat iedere training doet

Jep, dat hoop ik zeker.

@om de dag armen/schouders/borst: Mn schema's zijn qua rust altijd om squat en deadlift heen gebouwd. Squat en deadlift ging ook vrij aardig qua progressie maar de rest niet. Ik denk dat dat komt omdat 1x in de week gewoon niet genoeg is voor mn borst etc. Triceps zijn het best gegaan toen ik veel presswerk in de week deed. Biceps heb ik nooit echt progressie geboekt en same met mn borst, dus what the heck.

Meer is niet beter, en zeker niet met dezelfde oefeningen. Ga dan UB-LB doen, en 1 dag in de week alleen cardio :rolleyes:

Sorry, maar verwacht niet dat je binnen een maand op 15% staat, niet met dit schema / deze instelling.

Terug
Naar boven