Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Studies gaan zowieso voor. Hetzelfde verhaal bij mij hoor. Maar BB'ing is erg goed te combineren met je studies. Gewoon trainen als ontspanning, als je niet iedere avond weggaat dan verlies je daar niet zoveel tijd mee.
incline db rows
je gaat vooroverliggen op een schuine bank - klein stukje met je borst eroverheen
in elke hand een db en roeien maar
voordeel van deze oefening is dat je cheatmoment nihil is zoals dat wel eens zal voorkomen bij de losse bb/yates en pendlay rows
hier zie je vaak dat mensen beginnen met een pendlay en eindigen met een yates
tja denk ik dan - dan mis je het idee achter de oefeningen

Trainen is heerlijk ontspannend naast je studie. En met een kamer zou je meer tijd moeten hebben omdat je geen reistijd hebt?
Reistijd valt mee, scheelt maar een kwartiertje. Ik hoef alleen niet zo veel naar school dus wat dat betreft moet t kunnen. Just getting used to the shit. Vriendinlief begint ook tijd in te nemen trouwens... Ja dat is nieuws, en nee geen pics 
Ik mis t nu echt. Nougoed, nu heb ik vakantie dus op zich geen slechte timing om in een voedingsschema te rollen.1 uurtje om de dag vrij maken om te trainen moet kunnen...met een minimum van 3 keer per week...
Maar ik heb makkelijk praten...woon nog thuis![]()

Je hebt het vast niet zo druk met je stude dat je niet 3-4x per week anderhalf uur kan sporten..Als je nu stopt moet je uiteindelijk weer overnieuw beginnen.
Maar al met al heeft het half-cutgedoe en nu t niets doen me niet echt supergains opgeleverd voor mn eerste jaar... Die mijlpaal zit dr bijna aan te komen namelijk.Waarom ga je dan geen rippetoe doen ?
3 oefeningen + evt. 1 assistance (dips/chins) is maar 25 minuten werk
Ben je toch lekker bezig.

doe gewoon basic compounds in een FullBody...niet teveel zeuren over geen tijd en je luie donder naar de sportschool slepen.

Kom toch maar succes wensen, hoop dat ik niet teleurgesteld wordt.
) maak je gewoon tijd. Je voelt je veel beter nadien 
doe gewoon basic compounds in een FullBody...niet teveel zeuren over geen tijd en je luie donder naar de sportschool slepen.
.
.Ben sinds vandaag terug serieus bezig. Potje kwark aan het eten nu, daarnet al 150 gram tonijn droog opgegeten, bijna 2l chocomelk... Mooie schoudertraining geleverd ook trouwens. Voelt goed. Heb ook enorm weinig tijd, maar voor sporten (KT = sporten?) maak je gewoon tijd. Je voelt je veel beter nadien
![]()

Wanneer post je eigenlijk es pics?mooi dat je weer gaat beginnen.
sjaak heeft een punt
niet zo moeilijk doen
gewoon lekker gaan trainen metro

Je moet je ook niet laten dwingen he. Als je een periode geen zin hebt , dan ga je toch gewoon een periode niet... Maar ik kan je wel vertellen dat als je jezelf dwingt, je achteraf toch blij bent dat jet hebt gedaan.
Maar trainen zou je toch gewoon moeten doen, dat je je voeding minder goed op orde krijgt kan ik beter verstaan dan dat je jezelf niet naar de gym kan slepen.
Tijd zat ook, ik kan 3x in de week trainen en nog 2-3x lopen en heb nog tijd over. En dan in het weekend ook nog een keer. Alleen opletten met het studentenleven, eenmaal je daar in zit mag je fluiten naar je gains.
Met t studentenleven is t inderdaad lastig, maar ik ben wel flink geminderd qua alcohol. Nu weer minderen met de kebab en meerderen met de kwark en t komt op een dag nog helemaal goed. Deze 2 maanden zijn wel desastreus geweest voor mn eindresultaat na mn eerste jaar trainen, maja ik moet niet zeiken; eigen schuld 
Trainplan:
Dag 1
Squat
Calve Raises
Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentration curls
Tricep rope pressdown
Dag 2
Deadlift
DB row
straight arm lat pulldown
Incline Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentraion curls
Tricep rope pressdown
gaan doen?!Benchpress
Neckpress
DB frontraises
seated DB curls
concentraion curls
Tricep rope pressdown
Goed bezig ouwe. Gaan we weer een potje gainen als vanouds
Euhm, ik denk dat ik pas pics post als ik weer ga bulken want ik ben nog steeds niet tevreden over mn BF%. Nu ga ik verantwoord cutten tot iig onder de 15% dus ik hoop echt niet langer dan een dikke maand.
Ga vanavond met mn huisgenoot een potje zware dingen optillen
Ja nee naja, ik heb gewoon moeite om die BB-lifestyle te implementeren. Op een gegeven moment had ik ook iets van "ik ben nu een huis aan het bouwen zonder bakstenen" omdat mn voeding zo k*t was. Voedingvoedingvoeding is echt een verbeterpuntje bij mijMet t studentenleven is t inderdaad lastig, maar ik ben wel flink geminderd qua alcohol. Nu weer minderen met de kebab en meerderen met de kwark en t komt op een dag nog helemaal goed. Deze 2 maanden zijn wel desastreus geweest voor mn eindresultaat na mn eerste jaar trainen, maja ik moet niet zeiken; eigen schuld
![]()

ik zou echt niet weten wat ik moet zonder de BB lifestyle
op een gegeven moment zit je er helemaal in en komt het vast wel goed
oh en dat wat DW net zegt snap i ook niet lijkt me niet zo handig als je dat iedere training doet