Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Meer is niet beter, en zeker niet met dezelfde oefeningen. Ga dan UB-LB doen, en 1 dag in de week alleen cardio :rolleyes:

Sorry, maar verwacht niet dat je binnen een maand op 15% staat, niet met dit schema / deze instelling.

Wat is het probleem met mn instelling volgens jou ???

Wat is het probleem met mn instelling volgens jou ???
Hoeveel cardio wil je doen, hoe lang ben je al bezig met een voedingsschema, hoeveel tips heb je al gekregen voor een trainingsschema.
Kijk, ik snap dat een nieuwe studie en een drukke vakantie roet in het eten gooien, maar als je ECHT belangrijk vindt om op 15% te gaan staan, dan laat je zien dat je ballen hebt en ga je aan de slag. Als je het minder belangrijk vindt dan is dat ook prima - maar dan is het resultaat ook minder... of iig minder snel behaald.

Ja nee naja, ik heb gewoon moeite om die BB-lifestyle te implementeren. Op een gegeven moment had ik ook iets van "ik ben nu een huis aan het bouwen zonder bakstenen" omdat mn voeding zo k*t was. Voedingvoedingvoeding is echt een verbeterpuntje bij mij :P Met t studentenleven is t inderdaad lastig, maar ik ben wel flink geminderd qua alcohol. Nu weer minderen met de kebab en meerderen met de kwark en t komt op een dag nog helemaal goed. Deze 2 maanden zijn wel desastreus geweest voor mn eindresultaat na mn eerste jaar trainen, maja ik moet niet zeiken; eigen schuld :P

Ik snap je wel volledig hoor :). Laten we zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, alleen maken mijn genen een hoop goed. + ik nam BB'ing in mijn eerste jaar heel serieus.

Zit nu op kot en probeer zoveel mogelijk BB'ing gericht te eten maar het is zeker niet gemakkelijk.

Ik heb ook zo mijn ups en downs, vooral qua eten maar soms ook qua trainen. Vorige week maar 2x geweest, ging wel 2 keer super... ( wat rust niet doet met een mens :o).

Het is iig gewoon een mindset, voor mij helpt het om veel naar oldschool pics te kijken, geeft me altijd nieuwe motivatie :D.

Wat ik zou doen/wat ik nou doe. Stop gewoon tijdje met loggen.

Je weet wat je moet doen, je hebt genoeg tips je hebt genoeg verstand ervan. Nu nog in de praktijk brengen. Je zegt elke keer hier van ik dat dit en dat doen. Ik ga op die dagen trainen. Wat uiteindelijk niet gebeurt, voor ons is dat van weinig waarde en voor jezelf ook.

+ Scheelt je ook weer in tijd die je ergens anders aan kan besteden :p

Als trainen niet lukt door school of door andere dingen lekker boeiend. Als je er later maar geen spijt van hebt. Je zegt nu tegen jezelf ben ik blij met hoe het nu zo gaat als dat een ja is zie ik geen problemen. Ben ook heel veel afgevallen in kracht en massa, maar wel voor iets wat ik belangrijker vind. Dus het is de moeite waard, je kan niet alles hebben.

Laatst bewerkt:
kerel luister nou eens goed man.

ik ben ook student en train al een tijdje. mensen zeggen dat het niet te combineren is (studentenleven en bb)...dat is bullshit natuurlijk. je moet alleen prioriteiten zetten. Als jij flinke gains wil maken, dus zul je minder moeten zuipen en op stap gaan - dat betekent niet gelijk dat je helemaal niets meer kan, maar matig je uitschieters. Toen ik trainde en op dieet was voor de foto-contest heb ik 6 weken geen druppel alcohol gedronken...maar dat was alleen op op 7% te komen. Verder drink ik echt wel eens een biertje ofzo en ga ik ook wel eens helemaal los. Zolang je de rest van de week je maar wel houdt aan het naar binnen proppen van voldoende juiste voedingsstoffen kun je best eens wat uitschieters maken.

verder heeft iedereen in dit log wel een punt, maar jij moet jezelf gewoon afvragen wat je nou exact wilt. Wil je goede gains maken en zakken in vetpercentage? dan ben je verkeerd bezig. Je schema klopt echt van geen kant man. Al dat arm-werk, isolatie-werk en shit, gaat je geen dikke gains geven...misschien in het begin een beetje, maar dat zal slechts een goede pomp zijn. Ga gewoon een goede fullbody draaien die gebaseerd is op puur en alleen compounds. Dan doen je 4/5 oefeningen per training en dan maak je echt wel dikke gains hoor kerel - veel meer dan je nu zult doen.

Als jij echt progressie wil maken, dus zul je echt eens wat advies aan moeten nemen. Als het je geen kont interesseert allemaal en wilt gewoon trainen voor de lol...dan moet je dat ook gewoon zeggen en kun je dit hele verhaal als 'niet aan jou besteed' beschouwen. Je moet inzien wat je wilt en dan keuzes maken!

succes

En of wij er allemaal verstand van hebben!

We kijken vaak genoeg dr. phillieee!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kerel luister nou eens goed man.

ik ben ook student en train al een tijdje. mensen zeggen dat het niet te combineren is (studentenleven en bb)...dat is bullshit natuurlijk. je moet alleen prioriteiten zetten. Als jij flinke gains wil maken, dus zul je minder moeten zuipen en op stap gaan - dat betekent niet gelijk dat je helemaal niets meer kan, maar matig je uitschieters. Toen ik trainde en op dieet was voor de foto-contest heb ik 6 weken geen druppel alcohol gedronken...maar dat was alleen op op 7% te komen. Verder drink ik echt wel eens een biertje ofzo en ga ik ook wel eens helemaal los. Zolang je de rest van de week je maar wel houdt aan het naar binnen proppen van voldoende juiste voedingsstoffen kun je best eens wat uitschieters maken.

verder heeft iedereen in dit log wel een punt, maar jij moet jezelf gewoon afvragen wat je nou exact wilt. Wil je goede gains maken en zakken in vetpercentage? dan ben je verkeerd bezig. Je schema klopt echt van geen kant man. Al dat arm-werk, isolatie-werk en shit, gaat je geen dikke gains geven...misschien in het begin een beetje, maar dat zal slechts een goede pomp zijn. Ga gewoon een goede fullbody draaien die gebaseerd is op puur en alleen compounds. Dan doen je 4/5 oefeningen per training en dan maak je echt wel dikke gains hoor kerel - veel meer dan je nu zult doen.

Als jij echt progressie wil maken, dus zul je echt eens wat advies aan moeten nemen. Als het je geen kont interesseert allemaal en wilt gewoon trainen voor de lol...dan moet je dat ook gewoon zeggen en kun je dit hele verhaal als 'niet aan jou besteed' beschouwen. Je moet inzien wat je wilt en dan keuzes maken!

succes

tja metro - ik vind je een aardige gozert hoor , maar ik ben het wel een beetje eens met sjaak

kt is een way of living - je zal idd een keuze moeten maken anders blijft het halve bakke werk - succes met je keuze :)

Goed luisteren naar Sjaakie :P.

Je moet er gewoon plezier uithalen, als dat niet lukt en je moet het enkel en alleen doen voor je fysiek dan hou je dat toch gewoon niet vol. Doe desnoods gewoon een tijdje wat je zelf leuk vindt. Maar je moet idd uitmaken voor jezelf wat je wil.

• #2.170
Tuurlijk, t is ook gewoon een kwestie van doen. Misschien moet ik idd een tijdje stoppen met loggen en trainen op reps en nummertjes. Ff eerste fullbody posten en dan over een jaar of tien.. nee, als ik klaar ben met cutten weer een update ofzo.

Als je er vol voor gaat zou ik blijven loggen, kan je alleen maar helpen ;)

Waarom zou hij fullbody's moeten draaien ipv isolaties?

Compounds bedoel je?

omdat je in een fullbody training veel beter af bent met verschillende compounds en een enkele isolatie dan veel isolatie oefeningen

BP, squat en deadlift zijn toch compounds?

Hmm, interpreteer de dingen precies een beetje verkeerd...

My bad! :D

• #2.176
Squat
5x20kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
3x105kg

Deadlift
5x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg
3x130kg

Benchpress
5x20kg
3x40kg
3x50kg
3x60kg
6x50kg
12x40kg

Triceps Pushdown
4x10lbs :D
Gewicht verhoogd tot de 50kg, set of 6 denkik, reps tussen de 8 en 12

Cable Curl
Same as tricep pushdown. Verhoogd tot 37kg, sets van 6

Superfaag buikspierapparaat
30reps op weerstand 15
Zoiets, maar dan niet met een stack gewichten maar een ronde draaiknop
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lat. Raises
10x9kg
10x8kg
10x6kg
10x3kg :fire:

Dat was em ongeveer geloof ik.

waarom zo laag in reps?

nette deadlift

howis - netjes hoor kerel!

• #2.179
waarom zo laag in reps?

nette deadlift

Mwah, was nog wel het minst tevreden over die deads :P Ga niet ver genoeg over mn squats heen vind ik :mad: Laag in reps omdat ik eigenlijk qua kracht weer asap terug wil naar mn oude niveau (voor zover ik niveau had) en mn bench vooral moet qua nummertjes vooruit want die hangt al veels te lang rond de 50-60. En 3 reps op deadliften en squatten vind ik lekker. Probeer een beetje te rampen zoals in Yoshuba's log, vandaar zoveel setjes. Met dat systeem heb ik ook niet veel reps per set nodig. Veel kleine stapjes omhoog is op volume, mindere stapjes dus sneller naar hoog gewicht is op kracht. Eigenlijk een manier om met weinig reps op volume te trainen ofzo. Zwets ik? Oke ik stop.

:bow:

Pff, heeft ie getraind

Dat was niet de bedoeling!

Terug
Naar boven