- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Meer is niet beter, en zeker niet met dezelfde oefeningen. Ga dan UB-LB doen, en 1 dag in de week alleen cardio
Sorry, maar verwacht niet dat je binnen een maand op 15% staat, niet met dit schema / deze instelling.
Wat is het probleem met mn instelling volgens jou

Met t studentenleven is t inderdaad lastig, maar ik ben wel flink geminderd qua alcohol. Nu weer minderen met de kebab en meerderen met de kwark en t komt op een dag nog helemaal goed. Deze 2 maanden zijn wel desastreus geweest voor mn eindresultaat na mn eerste jaar trainen, maja ik moet niet zeiken; eigen schuld
. Laten we zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, alleen maken mijn genen een hoop goed. + ik nam BB'ing in mijn eerste jaar heel serieus.
).
.

Laag in reps omdat ik eigenlijk qua kracht weer asap terug wil naar mn oude niveau (voor zover ik niveau had) en mn bench vooral moet qua nummertjes vooruit want die hangt al veels te lang rond de 50-60. En 3 reps op deadliften en squatten vind ik lekker. Probeer een beetje te rampen zoals in Yoshuba's log, vandaar zoveel setjes. Met dat systeem heb ik ook niet veel reps per set nodig. Veel kleine stapjes omhoog is op volume, mindere stapjes dus sneller naar hoog gewicht is op kracht. Eigenlijk een manier om met weinig reps op volume te trainen ofzo. Zwets ik? Oke ik stop.