XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Kijk metro zo doe je dat..knop om en gaan! Het is net als Sjaak zegt een stuk je instelling..een aantal weken zeer strikt en je bent zo goed als om om altijd (semi)-strikt te eten..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
En dan ook nog Superfaag ipv van SuperVaag

Ik zou inderdaad wat meer aan school werken ja.

J/K :p
Lekkere training, dead en squat in 1!

You get my point :rolleyes: Thnx :)

Kijk metro zo doe je dat..knop om en gaan! Het is net als Sjaak zegt een stuk je instelling..een aantal weken zeer strikt en je bent zo goed als om om altijd (semi)-strikt te eten..

Jep. Ik had gister ook al aardig gegeten, had best wat energie om te trainen daardoor. Ff weegschaaltje en maatbeker fixen.

Ik leer elke dag bij :D

Netjes Mc, dit is wat we van jou verlangen!

I DEMAND Haha. :bow:

Goede training man - dit is zoals het moet zijn.

• #2.188
Weegschaal maatbeker rijst kip sperziebonen een scherp mes en een opscheplepel gekocht. T feest kan beginnen. Morgen even checken hoe groot mn porties zijn en dan effe bakkies kopen voor mee naar school (heb nu vakantie en daarna 2 tentamenweken dus heb ze nu nog niet echt nodig).

Squat
5x20kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
3x105kg

Deadlift
5x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg
3x130kg

Benchpress
5x20kg
3x40kg
3x50kg
3x60kg
6x50kg
12x40kg

Triceps Pushdown
4x10lbs :D
Gewicht verhoogd tot de 50kg, set of 6 denkik, reps tussen de 8 en 12

Cable Curl
Same as tricep pushdown. Verhoogd tot 37kg, sets van 6

Superfaag buikspierapparaat
30reps op weerstand 15
Zoiets, maar dan niet met een stack gewichten maar een ronde draaiknop
http://www.afproducts.com/site_images/uploads/NPlusAbsSHOWROOM.jpg

Lat. Raises
10x9kg
10x8kg
10x6kg
10x3kg :fire:

Dat was em ongeveer geloof ik.

that's de spirit baby
en nou nog een beetje gaan werken aan regelmaat
en dan komt het wel goed metroman:D

• #2.190
that's de spirit baby
en nou nog een beetje gaan werken aan regelmaat
en dan komt het wel goed metroman:D

Regelmaat gaat moeilijk worden komend weekend. Ben van vrijdagochtend tot zondagmiddag weg en zondagavond is mn gym dicht. Dus ga morgen effe trainen en dan maandag pas weer. Op mn voeding heb ik niet veel invloed komende dagen.

Maargoed, komt allemaal in orde :)

Maandag hard trainen dus:p. Anders kom je nooit boven je oude niveau!

Haha , overdrijver , meteen even BP, DL en SQUAT in 1 training :D.

Zieke shit :).

Nu weer studeren! :p

• #2.193
  • #2.194
Beetje gaar weekend gehad met de knokploeg van mn studentenvereniging. Was hartstikke mooi, maar de ma van mn vriendin is ook overleden dus t is een beetje hectisch in mn hoofd. Veel gestoeid op dat weekend, spierpijntje in mn rug en een raar pijntje in mn linker schouder aan over gehouden (naast wat andere beurse plekken) maar we zien wel waar het schip strand vanavond.

Auch, studentenvereniging :P

Jeetje, gecondoleerd.. Waar is ze aan overleden?

• #2.197

Haha, ja. Ik heb wel eens hoopjes gedaan, maar die daar zijn episch. Twee mensen aan elke kant staan die de stapel recht houden, en allemaal vanaf banken dr bovenop springen he :roflol: En die gasten van de Praetoriaanse Garde (knokploeg der NSU) zijn ook niet bepaald licht ofzo, maar t is prachtig gezelschap :D Wel een pijntje aan mn linker schouder nu... Irritant, had gehoopt dat t minder zou worden. En last van mn lies. Vanmorgen een tantoe-harde sprint naar de bus gemaakt. Zag em staan bij mn halte, volgende stoplicht stond op rood dus ik als een malloot rennen naar de volgende halte. Spring ik net in die bus, ja hoor... Portemonnee vergeten :mad: Maargoed, zulk soort geintjes zijn dus niet aan te raden zonder warming-up.

Jeetje, gecondoleerd.. Waar is ze aan overleden?

Check je karma ;) Eerste keer in mn log?

Laatst bewerkt:
  • #2.200
@flowerr: Leuk :)
@Moraalridder: klik dan! Je herkent t gevoel vast ;)

Terug
Naar boven