XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ik vind het net een Afrikaans woord ofzo.:P

Trouwens: Wat is je max. BP op het moment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
  • #2.205
Ja, en niet "een beetje helpen als de barbell in je nek ligt".

Haha, nou dat kan ik niet echt aan mn spotter verwijten.

Nee je kan het niet aan je spotter verwijten. Maar ik denk dat er wel degelijk een verschil in zit als je een beest van een spotter hebt die je opfokt of een kneus die bij de eerste herhaling al meehelpt.

Bij een standaard setje zal dat niet uitmaken, maar wel bij een poging om je pr te verbreken ;)
En theoretisch gezien is dat toch elk setje? :D

• #2.207
Nee je kan het niet aan je spotter verwijten. Maar ik denk dat er wel degelijk een verschil in zit als je een beest van een spotter hebt die je opfokt of een kneus die bij de eerste herhaling al meehelpt.

Bij een standaard setje zal dat niet uitmaken, maar wel bij een poging om je pr te verbreken ;)
En theoretisch gezien is dat toch elk setje? :D

Gheghe, ik ben uberhaupt niet zo van de 1RMs meer. Misschien een keer doen voor ik aan een thunderbulk begin zodat ik kan vergelijken. Ik merk wel dat ik er bij hem voor zorg dat ie echt max gaat, andersom begint t te komen maar is nog niet optimaal.

Trouwens ontdekt dat mn ontbijt best fors is van mn schema :P

Spotter kan elk lulletje zijn bij normale werksets. Gewoon afspreken dat je 'Ja' oid mompelt wanneer je hulp nodig hebt en dat dit dan maar 2 vingertjes mogen zijn.

Een goede spotter zorgt ervoor dat je het gevoel hebt ALLES zelf te moeten doen en hij er alleen is zodat je het 'overleeft'. Zo kan je jezelf pushen alles eruit te halen waarvan je niet eens wist dat het erin zat en je dwingt er nog een halve rep uit te persen.

Zo verleg je je grenzen en dwing je het lichaam meer motor-units in te zetten -> vollediger gebruik van de spier.

wat is thunderbulk?

Gewoon veel vreten denk ik

• #2.211
Spotter kan elk lulletje zijn bij normale werksets. Gewoon afspreken dat je 'Ja' oid mompelt wanneer je hulp nodig hebt en dat dit dan maar 2 vingertjes mogen zijn.

Een goede spotter zorgt ervoor dat je het gevoel hebt ALLES zelf te moeten doen en hij er alleen is zodat je het 'overleeft'. Zo kan je jezelf pushen alles eruit te halen waarvan je niet eens wist dat het erin zat en je dwingt er nog een halve rep uit te persen.

Zo verleg je je grenzen en dwing je het lichaam meer motor-units in te zetten -> vollediger gebruik van de spier.

Mooi uitgelegd :) En ik overdrijf t ook hoor, ik ga niet dood en haal dr meer uit dan in mn eentje. Alleen istie nog niet perfect, maar dat komt nog wel die gast is nog een groentje in de gym.

Veel en vaak :thumbs:

Geen ge-cut meer?
Nu het winter is maakt t toch niet meer zo uit

• #2.213
Geen ge-cut meer?
Nu het winter is maakt t toch niet meer zo uit

Jewel, ben net (eindelijk) serieus begonnen. En t maakt nu misschien niet zo veel uit maar wat dr aan gaat moet dr vroeg of laat toch af. And besides: met een goed cut-schema heb ik een meer steady eiwitten-toevoer dan wat ik voorheen at.

Steady eiwitten toevoer waarom/hoe bedoel je? Gewoon genoeg eiwitten gegeten hebben aan het einde van de dag is genoeg.
Hoop niet dat je gelooft dat elke maaltijd zoveel gr eiwit moet bevatten of dat je minimaal X keer per dag moet eten om je verbranding hoog te houden, dat soort bull :roflol:

Steady eiwitten toevoer waarom/hoe bedoel je? Gewoon genoeg eiwitten gegeten hebben aan het einde van de dag is genoeg.
Hoop niet dat je gelooft dat elke maaltijd zoveel gr eiwit moet bevatten of dat je minimaal X keer per dag moet eten om je verbranding hoog te houden, dat soort bull :roflol:

Dus als je heel de dag niks vreet, en aan het eind van de dag 2 kilo kwark eet. Dan is dat ook goed wil je zeggen?

Redelijke verdeling van eiwitten over de dag is heus niet bull.

• #2.216
Mja, wat Dennis zegt dus. Ze trekken tegenwoordig een behoorlijk WTFface als je een paar kilo kwark en een flesje tobasco koopt.

Mja, wat Dennis zegt dus. Ze trekken tegenwoordig een behoorlijk WTFface als je een paar kilo kwark en een flesje tobasco koopt.
terwijl je staat te wachten als ze de kwark aan het scannen zijn en naar je kijken moet je ff je borsten laten bewegen, vinden ze altijd leuk

• #2.218
terwijl je staat te wachten als ze de kwark aan het scannen zijn en naar je kijken moet je ff je borsten laten bewegen, vinden ze altijd leuk

Ill keep it in mind :D

Zit vandaag voor het eerst 100% strak in mn voedingsschema. Ben er ook achter gekomen dat 1 druppeltje tabasco per kipblokje lekker sterk is :fire: Tips om rijst/sperziebonen/kipfilet op smaak te brengen zonder veel extra calorieen?

Vanavond weer eens wat ijzer verslepen :D

Laatst bewerkt:
Ill keep it in mind :D

Zit vandaag voor het eerst 100% strak in mn voedingsschema. Ben er ook achter gekomen dat 1 druppeltje tabasco per kipblokje lekker sterk is :fire: Tips om rijst/sperziebonen/kipfilet op smaak te brengen zonder veel extra calorieen?

Vanavond weer eens wat ijzer verslepen :D
Lekker heurr. Op smaak brengen met kruiden of ketchup :p

Jewel, ben net (eindelijk) serieus begonnen. En t maakt nu misschien niet zo veel uit maar wat dr aan gaat moet dr vroeg of laat toch af. And besides: met een goed cut-schema heb ik een meer steady eiwitten-toevoer dan wat ik voorheen at.

True, als je het goed aanpakt hoef je zelfs geen spier te verliezen. En ik geloof zelfs dat je nog wat kan gainen ook, als je langzaam aan cut en je carbs goed verdeelt. Velen zullen het wel niet eens zijn met me.

Het is ook leuker trainen met een lager bf% :).

Terug
Naar boven