- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het net een Afrikaans woord ofzo.
Trouwens: Wat is je max. BP op het moment?

Spotten is toch niet zo moeilijk?
Weet niet. Heb al moeite zat met reps met 60 dus durf dat nog even niet aan, en mn spotter moet t nog een beetje leren. Maar mn bench is nooit sterk geweest iig.
beetje helpen als het niet meer lukt.Spotten is toch niet zo moeilijk?beetje helpen als het niet meer lukt.

Spotten is toch niet zo moeilijk?beetje helpen als het niet meer lukt.
Hij zoekt gewoon een excuus omdat hij niet zoveel kan bankdruken
![]()
Ja, en niet "een beetje helpen als de barbell in je nek ligt".
Haha, nou dat kan ik niet echt aan mn spotter verwijten.

Nee je kan het niet aan je spotter verwijten. Maar ik denk dat er wel degelijk een verschil in zit als je een beest van een spotter hebt die je opfokt of een kneus die bij de eerste herhaling al meehelpt.
Bij een standaard setje zal dat niet uitmaken, maar wel bij een poging om je pr te verbreken![]()
En theoretisch gezien is dat toch elk setje?![]()

Spotter kan elk lulletje zijn bij normale werksets. Gewoon afspreken dat je 'Ja' oid mompelt wanneer je hulp nodig hebt en dat dit dan maar 2 vingertjes mogen zijn.
Een goede spotter zorgt ervoor dat je het gevoel hebt ALLES zelf te moeten doen en hij er alleen is zodat je het 'overleeft'. Zo kan je jezelf pushen alles eruit te halen waarvan je niet eens wist dat het erin zat en je dwingt er nog een halve rep uit te persen.
Zo verleg je je grenzen en dwing je het lichaam meer motor-units in te zetten -> vollediger gebruik van de spier.
En ik overdrijf t ook hoor, ik ga niet dood en haal dr meer uit dan in mn eentje. Alleen istie nog niet perfect, maar dat komt nog wel die gast is nog een groentje in de gym.Geen ge-cut meer?
Nu het winter is maakt t toch niet meer zo uit
Steady eiwitten toevoer waarom/hoe bedoel je? Gewoon genoeg eiwitten gegeten hebben aan het einde van de dag is genoeg.
Hoop niet dat je gelooft dat elke maaltijd zoveel gr eiwit moet bevatten of dat je minimaal X keer per dag moet eten om je verbranding hoog te houden, dat soort bull![]()
terwijl je staat te wachten als ze de kwark aan het scannen zijn en naar je kijken moet je ff je borsten laten bewegen, vinden ze altijd leukMja, wat Dennis zegt dus. Ze trekken tegenwoordig een behoorlijk WTFface als je een paar kilo kwark en een flesje tobasco koopt.
terwijl je staat te wachten als ze de kwark aan het scannen zijn en naar je kijken moet je ff je borsten laten bewegen, vinden ze altijd leuk

Tips om rijst/sperziebonen/kipfilet op smaak te brengen zonder veel extra calorieen?
Lekker heurr. Op smaak brengen met kruiden of ketchupIll keep it in mind
Zit vandaag voor het eerst 100% strak in mn voedingsschema. Ben er ook achter gekomen dat 1 druppeltje tabasco per kipblokje lekker sterk isTips om rijst/sperziebonen/kipfilet op smaak te brengen zonder veel extra calorieen?
Vanavond weer eens wat ijzer verslepen![]()

Jewel, ben net (eindelijk) serieus begonnen. En t maakt nu misschien niet zo veel uit maar wat dr aan gaat moet dr vroeg of laat toch af. And besides: met een goed cut-schema heb ik een meer steady eiwitten-toevoer dan wat ik voorheen at.
.