Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
46 uur over 210gr eiwitten is een overhaaste conclusie trekken.
Heb je dat artikel al gelezen wat in mijn log staat?

http://www.leangains.com/2010/10/top-ten-fasting-myths-debunked.html

Grote lap tekst maar erg interessante dingen die erin staan, o.a. over enkele grote maaltijden eten ipv veel kleinere.

Nee hoor, als je 6 uur doet over 30 gram doe je toch 46 uur over 210? :p Ga morgen eens kijken, nu naar bed.

Pft, eindelijk aan mn voedingsschema, krijgen we dit... :roflol:

• #2.245
Wie ben je dan hey pik? Ik train daar ook omdat ik in Zuilen woon om de haak daaro, kom je speciaal uit Amersfoort om daar te mogen trainen???

Haha nee gek, ik zit op kamers aan de overkant van de amsterdamsestraatweg:P Profiel nog ff aanpassen. Zit nu op m'n telefoon, zal thuis even een actiefoto zoeken ;)

foto's?
:eyebrow:

Haha nee gek, ik zit op kamers aan de overkant van de amsterdamsestraatweg:P Profiel nog ff aanpassen. Zit nu op m'n telefoon, zal thuis even een actiefoto zoeken ;)

Hoelaat train je meestal dan? Misschien ken ik je wel van gezicht ik train namelijk al best wel lang rond 9 uur 's avonds

• #2.248
Ben morgen rond een uur of 12 wel boven te vinden, heb om 11u afspraak met zown trainerchick en doe daarna meteen trainen.

@metro: leer 'm eens deadliften dan ;)

Ben morgen rond een uur of 12 wel boven te vinden, heb om 11u afspraak met zown trainerchick en doe daarna meteen trainen.

Met die Barnadette ofniet? Als ik een instructeur nodig heb laat ik Nick (die krullebol) of Jeroen me ff helpen die twee hebben dr toch iets meer verstand van dan de rest

• #2.251
Ik ga meestal de laatste 1,5u dat ze open zijn. En ja Dwarfie, dat heb je goed gelezen :thumbs:

Ik ga meestal de laatste 1,5u dat ze open zijn. En ja Dwarfie, dat heb je goed gelezen :thumbs:

Dan moet ik haast wel weten wie je bent, ik train meestal met die lange donkere en die wat dikkere mocro

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

@metro: leer 'm eens deadliften dan ;)

Gisteren serieus geprobeerd met een topboy van de fitness iemand die al 12 jaar traint super gespierd/droog is. Hij zegt dat ik mn spieren moet laten dwingen de goede houding aan te nemen, tot die tijd moet ik dat op zo'n apparaat zitten die ik via mn rug naar achter duw. Misschien weet metro wel welke dat is? Die zit naast zo'n buikspier apparaat vlakbij dat instructeurs tafeltje

• #2.253
Nee met Coriene ofzo. Boeie, heeft een prima kont. Die krullebol is echt gek in z'n bol haha. Welke is Nick? Korte stekeltjes, brede gast niet al te lang?

En waarom deadlift jij niet? :P @Dwarf m'n deadlift is trouwens behoorlijk achteruitgegaan. 140kg trok ik in de vakantie nog 1x5 en 1x7 dr achteraan, gister voelde het als een 2RM :(

Nee met Coriene ofzo. Boeie, heeft een prima kont. Die krullebol is echt gek in z'n bol haha. Welke is Nick? Korte stekeltjes, brede gast niet al te lang?

En waarom deadlift jij niet? :P @Dwarf m'n deadlift is trouwens behoorlijk achteruitgegaan. 140kg trok ik in de vakantie nog 1x5 en 1x7 dr achteraan, gister voelde het als een 2RM :(

Krullebol=Nick

Jeroen is wat kleiner met kort blond haar wel droog en is de vriend en woont tevens samen met Corine jammer he ;)

• #2.255
Ja dat apparaat is zo weggelopen uit Transformers lol. Weet niet precies wie je bedoeld, zown herriegroepje van 3 man? Hoe heet je dan? Roep ik dat gewoon keihard als ik binnenkom elke keer :D

Ik deadlift niet omdat mn houding telkens verkeerd gaat als ik naar beneden ga om die stang te pakken vind 't echt frustrerend maja ik ga 't gewoon blijven doen alleen met die stang 2x per week proberen tot ik in de spiegel zie dat ik een goede houding heb, dan ff navragen of 't klopt en dan gewichten eraan

• #2.257
Ja dat apparaat is zo weggelopen uit Transformers lol. Weet niet precies wie je bedoeld, zown herriegroepje van 3 man? Hoe heet je dan? Roep ik dat gewoon keihard als ik binnenkom elke keer :D

Ja zijn mensen die ons nogal luidruchtig vinden, we zijn ookal gekapt met losse gewichten/handvaatjes naar elkaar te gooien als dr nog meer mensen in de fitness zaal zijn, ik ben de enige Nederlandse gozer die met hun omgaat dus ben makkelijk te herkennen;)

• #2.259
Ik deadlift niet omdat mn houding telkens verkeerd gaat als ik naar beneden ga om die stang te pakken vind 't echt frustrerend maja ik ga 't gewoon blijven doen alleen met die stang 2x per week proberen tot ik in de spiegel zie dat ik een goede houding heb, dan ff navragen of 't klopt en dan gewichten eraan

Spreek me een keertje aan man, kunnen we dr ff naar kijken. Je maakt me wel nieuwsgierig.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Ja zijn mensen die ons nogal luidruchtig vinden, we zijn ookal gekapt met losse gewichten/handvaatjes naar elkaar te gooien als dr nog meer mensen in de fitness zaal zijn, ik ben de enige Nederlandse gozer die met hun omgaat dus ben makkelijk te herkennen;)

Lol :P Hoe heet je dan?

Terug
Naar boven