Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@h87, je moet in de spiegel kijken tijdens deadlift. Omhoog kijken is beter voor je rug, en bekijk op youtube mark rippetoe ze uitleg over deadliften. Succes
Spreek me een keertje aan man, kunnen we dr ff naar kijken. Je maakt me wel nieuwsgierig.
---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------
LolHoe heet je dan?
Of antwoord je niet meer nu je weet dat ik met negerts/mocro's omga

kom ik ook kunnen jullie t samen proberen
Hoe moet ik weten wie jij bent man met wie train je? Train jij toevallig met zo'n kale kerel die wel iets kleiner is maar wel goed gespierd?
Soms met een gast in een rood voetbalshirt en zwarte trainingsbroek. M'n eigen kloffie wisselt nogal.NeeSoms met een gast in een rood voetbalshirt en zwarte trainingsbroek. M'n eigen kloffie wisselt nogal.
metro wil niet met me trainen, bang dat er cardio achteraan moet
we hebben elkaar al eens ontmoet![]()
alsof IK geen gehakt van je maak...Ik durf 's avonds ook niet met een meisje te trainen bij all inn hoor die hyena's maken gehakt van m dan

alsof IK geen gehakt van je maak...
vraag maar aan NewMe![]()

zijn jullie redelijk nieuw daar en trainen jullie wel is met zn 3'en? met een dr van beetje rood haar die wel is met een marseille shirtje traint
Wel relatief nieuw daar. Heb zelf meestal lichtblauw shirt en zwarte trainingsbroek en stiekem straatgympies aan.metro wil niet met me trainen, bang dat er cardio achteraan moet
we hebben elkaar al eens ontmoet![]()

alsof IK geen gehakt van je maak...
vraag maar aan NewMe![]()

Dan stuur ik die n*gers op je af
Vraag maar aan Metro.![]()
Wie heeft jou Vetpercentage gemeten? als 't serieus Jeroen is doe ik de volgende keer bij iemand anders, hij heeft mij en een maatje van me beide op 18,3 gezet
Heb t zelf gedaan tijdje terug. Was dr ook wel handig in, kreeg regelmatig resultaten die erg dicht bij elkaar in de buurt lagen. Maar nu is mn apparaatje een beetje gaar geloof ik, komt altijd hetzelfde decimaal uit. Misschien dat mn linker streepjes van mn rechter 8 kapot zijn ofzo. Zal morgen eens vragen.
Corine kan 't ook hoorde ik van een andere maat van me

Is Dwarf daarmee te vergelijken trouwens?Dacht ik al dat je dat geen onprettig idee zou vindenIs Dwarf daarmee te vergelijken trouwens?
En daarnaast kan ik Dwarfie in mantelpakje niet echt vergelijken met Corine in trainingsbroek