MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

@h87, je moet in de spiegel kijken tijdens deadlift. Omhoog kijken is beter voor je rug, en bekijk op youtube mark rippetoe ze uitleg over deadliften. Succes

@h87, je moet in de spiegel kijken tijdens deadlift. Omhoog kijken is beter voor je rug, en bekijk op youtube mark rippetoe ze uitleg over deadliften. Succes

Heb ik al gezien, thanks anyway ligt aan mn automatische houding ik vraag niet graag mensen om hulp maar een instructeur en een ervaren kracht sporter al gevraagd geeft al aan hoe graag ik 't wil ze kwamen samen op 't zelfde antwoord uit helaas. Heb nu wat literatuur besteld over krachttraining oa deadliften hoop dat ik daar wat wijzer van kan worden

Spreek me een keertje aan man, kunnen we dr ff naar kijken. Je maakt me wel nieuwsgierig.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Lol :P Hoe heet je dan?

Zie PB :) Of antwoord je niet meer nu je weet dat ik met negerts/mocro's omga:P

Wat een chatbox hiero ..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.268
Hoe moet ik weten wie jij bent man met wie train je? Train jij toevallig met zo'n kale kerel die wel iets kleiner is maar wel goed gespierd?

Nee:P Soms met een gast in een rood voetbalshirt en zwarte trainingsbroek. M'n eigen kloffie wisselt nogal.

Nee:P Soms met een gast in een rood voetbalshirt en zwarte trainingsbroek. M'n eigen kloffie wisselt nogal.

zijn jullie redelijk nieuw daar en trainen jullie wel is met zn 3'en? met een dr van beetje rood haar die wel is met een marseille shirtje traint

Laatst bewerkt:
metro wil niet met me trainen, bang dat er cardio achteraan moet :p
we hebben elkaar al eens ontmoet ;)

• #2.274
zijn jullie redelijk nieuw daar en trainen jullie wel is met zn 3'en? met een dr van beetje rood haar die wel is met een marseille shirtje traint

Nee :P Wel relatief nieuw daar. Heb zelf meestal lichtblauw shirt en zwarte trainingsbroek en stiekem straatgympies aan.

metro wil niet met me trainen, bang dat er cardio achteraan moet :p
we hebben elkaar al eens ontmoet ;)

Klopt :P

alsof IK geen gehakt van je maak... :rolleyes::p
vraag maar aan NewMe ;)

Dat vind ik een beledigende vergelijking :mad:

Dan stuur ik die n*gers op je af:P
Vraag maar aan Metro. ;)

Een heleboel!

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Oja, hier is een foto van me. Normaal kijk ik alleen zo als ik poep.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie heeft jou Vetpercentage gemeten? als 't serieus Jeroen is doe ik de volgende keer bij iemand anders, hij heeft mij en een maatje van me beide op 18,3 gezet

• #2.276
Wie heeft jou Vetpercentage gemeten? als 't serieus Jeroen is doe ik de volgende keer bij iemand anders, hij heeft mij en een maatje van me beide op 18,3 gezet

Heb t zelf gedaan tijdje terug. Was dr ook wel handig in, kreeg regelmatig resultaten die erg dicht bij elkaar in de buurt lagen. Maar nu is mn apparaatje een beetje gaar geloof ik, komt altijd hetzelfde decimaal uit. Misschien dat mn linker streepjes van mn rechter 8 kapot zijn ofzo. Zal morgen eens vragen.

Heb t zelf gedaan tijdje terug. Was dr ook wel handig in, kreeg regelmatig resultaten die erg dicht bij elkaar in de buurt lagen. Maar nu is mn apparaatje een beetje gaar geloof ik, komt altijd hetzelfde decimaal uit. Misschien dat mn linker streepjes van mn rechter 8 kapot zijn ofzo. Zal morgen eens vragen.

Corine kan 't ook hoorde ik van een andere maat van me

• #2.280
Dacht ik al dat je dat geen onprettig idee zou vinden;) Is Dwarf daarmee te vergelijken trouwens?

Dat zijn hele gevaarlijke vragen om in t openbaar te beantwoorden :D En daarnaast kan ik Dwarfie in mantelpakje niet echt vergelijken met Corine in trainingsbroek ;)

Terug
Naar boven