AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

bwhahahahaaha wat een kop.
Gebruik je nou straps?

Haha je doet iig je best zo te zien:p

Dan stuur ik die n*gers op je af:P
Vraag maar aan Metro. ;)
Moet ik nou bang worden? :P
Dacht ik al dat je dat geen onprettig idee zou vinden;) Is Dwarf daarmee te vergelijken trouwens?
Dwarf heeft onherkenbare foto's in haar zomerlog staan - afgezien van het hoofd zou je zelf kunnen kijken of het een vergelijking is ;)

+1!
Is leuk photoshop materiaal ;)

nog steeds te veel onzin pagina's i.p.v trainingen metroman
het is net een grabbelton wil je er één vinden
goed gedaan - nice die 140 man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
bwhahahahaaha wat een kop.
Gebruik je nou straps?

Nee die heb ik dr op gephotoshopped. Eerlijk.

nog steeds te veel onzin pagina's i.p.v trainingen metroman
het is net een grabbelton wil je er één vinden
goed gedaan - nice die 140 man

Op die foto was ik met mn 7e rep met 140kg bezig nadat ik al 5x140 had gedaan :( Trek ik nu echt niet meer, dus hard mn best doen.

En meer gespam dan trainingen idd, maar nu eet ik wel goed :) Heb mooie bakjes gekocht, voel me helemaal BBer nu haha.

Haha daar heb je de eerste al.

• #2.290
hehe. maar je gebruitk straps toch? ik heb altijd grip fail @ DL :mad:

Ja boven de 100 doe ik ze om. Hoeft niet per se maar dan hou ik nog grip over voor mn rows etc. Bakdeadlift doe ik wel zonder straps, maar die hebben een fijne greep. Ik gebruik straps sinds ik mn handen heb opengehaald tot bloedens toe. Kapotte handen was mn hoofdreden om ze te gaan gebruiken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha daar heb je de eerste al.

Omg :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Moet ik nou bang worden? :P

Nee hoor gewoon een stang pakken is genoeg:P

Dwarf heeft onherkenbare foto's in haar zomerlog staan - afgezien van het hoofd zou je zelf kunnen kijken of het een vergelijking is ;)

Laat ik t koppie nou net belangrijk vinden :p Lichaam ook wel maar dat speelt pas mee of 't heel mooi is of dat je echt als een potje met vet rondloopt en dat laatste valt bij jullie beide wel mee:D

Kan je foto's niet vinden alleen

:roflol: @ rob

• #2.294
Net naar AllInn geweest. Serieus, wat een bullshit was dat. Ik was strak op tijd, heb eerst 20 minuten moeten wachten. Eerste vraag was "waarom zit er geen brood in je schema" ??? Vervolgens schrijft ze op dat ik niet rook en ik kan weer naar huis omdat ik geen sportkleding mee had. "Je hebt geen sportkleding mee, nu kunnen we natuurlijk niks doen". Seriously OMGWTFBBQ! Ik kom daar voor een schema, niet om over koetjes en kalfjes te lullen en me oefeningen uit te laten leggen die ik al snap. Ik had net zo goed met mn oma kunnen praten over deze shit, die had me ook wel kunnen vertellen dat ik een multivit kon gebruiken.

Train je daar ook, of was het een proefles ?

En oefeningen kan je toch ook wel zelf bedenken

• #2.296
Nee daar train ik. Kost gelukkig niks extra zo'n gesprek. Wil ze dinsdag een schema voor me hebben dan 4weken later een evaluatie en 4weken later weer een compleet nieuw schema. Als dat elke keer zo omslachtig gaat... Sorry hoor, maar die mensen verdienen hun brood met het maken van schema's en dan vertellen ze me dat ze niks voor me kunnen verzinnen omdat ik geen sportkleding mee heb.

Dude waarom laat je uberhaupt je schema maken daar?

• #2.298
Ik heb werkelijk geen idee. Spijt als haren op mn hoofd dat ik daarvoor mn bed uit ben gekomen.

Nougoed, ik denk dat ik een UB/LB ga doen met deadliften en schouders bij LB. Gewoon mn eigen schema. Komt ze wel achter bij de evalutatie haha.

Nee daar train ik. Kost gelukkig niks extra zo'n gesprek. Wil ze dinsdag een schema voor me hebben dan 4weken later een evaluatie en 4weken later weer een compleet nieuw schema. Als dat elke keer zo omslachtig gaat... Sorry hoor, maar die mensen verdienen hun brood met het maken van schema's en dan vertellen ze me dat ze niks voor me kunnen verzinnen omdat ik geen sportkleding mee heb.

Lol, wat een sportschool. Snap ook niet dat je dat wil of nodig hebt. Je hebt genoeg kennis om een schema te maken. Dan krijg je alleen maar toestellen aangewezen. Merendeel van fitness instructeurs vind squat of deadlift gevaarlijk, op paar uitzonderingen na.

:windup::finger: Waarom gebruik je geen afsluiters op je barbell? Dan schuiven je schijven er niet af..

Terug
Naar boven