bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ik nou bang worden?Dan stuur ik die n*gers op je af
Vraag maar aan Metro.![]()

Dwarf heeft onherkenbare foto's in haar zomerlog staan - afgezien van het hoofd zou je zelf kunnen kijken of het een vergelijking isDacht ik al dat je dat geen onprettig idee zou vindenIs Dwarf daarmee te vergelijken trouwens?

nog steeds te veel onzin pagina's i.p.v trainingen metroman
het is net een grabbelton wil je er één vinden
goed gedaan - nice die 140 man
Trek ik nu echt niet meer, dus hard mn best doen.
Heb mooie bakjes gekocht, voel me helemaal BBer nu haha.Nee die heb ik dr op gephotoshopped. Eerlijk.
hehe. maar je gebruitk straps toch? ik heb altijd grip fail @ DL![]()
hehe. maar je gebruitk straps toch? ik heb altijd grip fail @ DL![]()

Moet ik nou bang worden?
Nee hoor gewoon een stang pakken is genoeg
Dwarf heeft onherkenbare foto's in haar zomerlog staan - afgezien van het hoofd zou je zelf kunnen kijken of het een vergelijking is
Laat ik t koppie nou net belangrijk vindenLichaam ook wel maar dat speelt pas mee of 't heel mooi is of dat je echt als een potje met vet rondloopt en dat laatste valt bij jullie beide wel mee
![]()

nog steeds te veel onzin pagina's i.p.v trainingen metroman
het is net een grabbelton wil je er één vinden
goed gedaan - nice die 140 man

Vervolgens schrijft ze op dat ik niet rook en ik kan weer naar huis omdat ik geen sportkleding mee had. "Je hebt geen sportkleding mee, nu kunnen we natuurlijk niks doen". Seriously OMGWTFBBQ! Ik kom daar voor een schema, niet om over koetjes en kalfjes te lullen en me oefeningen uit te laten leggen die ik al snap. Ik had net zo goed met mn oma kunnen praten over deze shit, die had me ook wel kunnen vertellen dat ik een multivit kon gebruiken.Nee daar train ik. Kost gelukkig niks extra zo'n gesprek. Wil ze dinsdag een schema voor me hebben dan 4weken later een evaluatie en 4weken later weer een compleet nieuw schema. Als dat elke keer zo omslachtig gaat... Sorry hoor, maar die mensen verdienen hun brood met het maken van schema's en dan vertellen ze me dat ze niks voor me kunnen verzinnen omdat ik geen sportkleding mee heb.