- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Lol, wat een sportschool. Snap ook niet dat je dat wil of nodig hebt. Je hebt genoeg kennis om een schema te maken. Dan krijg je alleen maar toestellen aangewezen. Merendeel van fitness instructeurs vind squat of deadlift gevaarlijk, op paar uitzonderingen na.
Mja ik dacht ik probeer t gewoon. Maargoed.
Zat te denken aan iets in de trand van dit:
LB:
Squat
Deadlift
DB lunge
Hyperextension
Standing Calve Raise
Seated Calve Raise (plate loaded mjum!)
Behind Neck Press, smith (ant. delt.)
Lateral Raises (lat. delt.)
Dumbbell Lying Rear Delt Row (post. delt)
UB:
Benchpress
Incline Flyes
Yates Row
Lat. Pulldown (wide grip)
DB Row
Tricep Overhead Extension
DB Lying Tricep Extension
Tricep Pushdown (2h)
Cable Preacher Curl (2h) (Bicep Brachiaiaiaialaalalalis)
Standing Alternating DB Curl (Bicep Brachii)
Dit is trouwens assymetrisch aan me: Links is mn bicep brachialis beter ontwikkeld en rechts mn bicep brachii

Comments @ schema? Ik zit ff te kijken of 2 verschillende kuitapparaten wel wat toevoegd. Ook wil ik alle koppen van mn biceps/triceps goed aanpakken en alle delen van mn schouders. Schouders vind ik moeilijk omdat ik dan snel te veel oefeningen neerzet voor deze kleine spiergroep. Moet even kijken hoe het in de praktijk uitpakt (bijv. eerst Yates Rows en dan DB Rows etc.).
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
Waarom gebruik je geen afsluiters op je barbell? Dan schuiven je schijven er niet af..
Nog nooit gehad
Ik til meestal allebei de kanten van mn barbell tegelijk op
En zo vol hangt mn barbell nog niet 
Laatst bewerkt:

Waarom gebruik je geen afsluiters op je barbell? Dan schuiven je schijven er niet af..

) is groot geworden met 3x per week fullbody terwijl ik weer goed reageer op een 4 daags splitschema.
ik heb die oefeningen niet voor niets uitgekozen