MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
  • #2.344
Is dat de oefeningen met links opgeteld bij de oefeningen met rechts? :D

Is dat de oefeningen met links opgeteld bij de oefeningen met rechts? :D
haha goed bedacht maar nee ;)
doe voor biceps meestal :
Barbell curl
Scot curl
Seated DB curl
en dan nog eentje, maar die variert meestal.
Voor triceps:
Tricep pushdown
Tricep pushdown maar met underhand grip ( met je handpalmen omhoog)
Skullcrushers

Krijg je mooie 40 gunzzzzzzz (en striae:D)

Barbell curl
Scot curl
Seated DB curl
Voor triceps:
Tricep pushdown
Skullcrushers

ik zie het op je foto ja

Barbell curl
Scot curl
Seated DB curl
Voor triceps:
Tricep pushdown
Skullcrushers

This ain't gonna work..

Laatst bewerkt:
hehe misschien voor sommige niet, maar ik ben in 4 en halve week van 36cm armen naar 40cm gegaan. :p

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

sarcastisch neem ik aan?
bullshit dat ze 4 cm zijn gegroeid in 4 weken..

• #2.350
Ey maar... Hoe ga je ook al weer maximaal op al die oefeningen?

Laatst bewerkt:
Mss 1 teveel.

Maar 3 oefeningen voor biceps doe ik af en toe ook wel, de een doet er geen en de ander 3. Of het overkill is zal de tijd vertellen.
De striae die ik nu heb op mijn armen duiden denk ik wel een beetje aan dat het "overkill" is. Ik houd nou eenmaal ervan om een dikke pomp te voelen in mijn armen en dat voel ik echt na 3-4 oefeningen Weet niet of het wat uit maakt maar ik heb de afgelopen 4 weken ook pre workouts gebruikt+Whey + goede voeding. Nu weer terug naar MCetronome, want dit is tenslotte zijn log:D

• #2.356
Ben benieuwd wat je onder een oefening verstaat. Ik doe dus voor een oefening licht opwarmen, iets zwaarder, een zware en een loeizware werkset en dan nog een setje met 20% minder (repout) en soms nog eentje op 30-40%. Heeft niet zo veel zin om dat voor meerdere oefeningen te doen.

voor mensen die nog opzoek zijn naar lekker schema
Big Boy Basics van chad is erg lekker, ben er nu zelf ook mee bezig

Ben benieuwd wat je onder een oefening verstaat. Ik doe dus voor een oefening licht opwarmen, iets zwaarder, een zware en een loeizware werkset en dan nog een setje met 20% minder (repout) en soms nog eentje op 30-40%. Heeft niet zo veel zin om dat voor meerdere oefeningen te doen.

Waarom zo'n opbouw, waarom niet een werkset of 3 met hetzelfde gewicht?

Btw ik zou om en om bij de LB training de squat en deadlift omdraaien, want reken er maar op dat je na zwaar squatten je deadlift wat minder gaat (en andersom). Als je dan de volgorde omdraait kan je ze tenminste allebei nog eens met maximale kracht trainen.

• #2.359
Waarom zo'n opbouw, waarom niet een werkset of 3 met hetzelfde gewicht?

Btw ik zou om en om bij de LB training de squat en deadlift omdraaien, want reken er maar op dat je na zwaar squatten je deadlift wat minder gaat (en andersom). Als je dan de volgorde omdraait kan je ze tenminste allebei nog eens met maximale kracht trainen.

Waarom wel? (serieuze vraag:P)

Mmz, ik zou t kunnen omdraaien maar in principe is t squats voor mn quads en deads voor mn hams dus dan is mn LB-dag toch niet meer compleet. Wel kan ik elke keer met een andere oefening beginnen. Dus de ene keer squatten als eerst en de andere keer deadliften als eerst.

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Ow gewichtupdate trouwens: 82,9 Dus iets van een halve kilo kwijt denk ik. (Moeilijk in te schatten ivm vocht, maar stond een week geleden op 84ish.)

Terug
Naar boven