- Waardering
- 14.131
Gister doorgezakt op een feestje, kwark overgeslagen (was blijven pitten daar) en een beetje karig ontbeten... Naja, hoort dr ook bij![]()
O O O

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gister doorgezakt op een feestje, kwark overgeslagen (was blijven pitten daar) en een beetje karig ontbeten... Naja, hoort dr ook bij![]()

haha, je hebt mazzel dat je niet thuis sliep. Bier en kwark gaan niet samen, maar dat heb ik geloof ik wel eens verteld![]()
Nee, joke. Was een leuke avond
)Kwark overslaan is een misdaad. Drink dan ten minste al z'n/haar melk op ofzo
.
Kwark en bier niet samen? Nooit problemen mee gehad hoor.
S'ochtends wel melk enzo geclaimed.
Dumbbell bench ging zaad, en squatten had ik geen tijd voor. Calve raises ook overgeslagen.

Zou ik pas mee beginnen als je op een plateau zit voor langere tijd en het 'echt' nodig hebt.

Ik gebruik creatine monohydraat, schijnt de beste bewezen werking te hebben als ik verschillende onderzoeken mag geloven.Zat zelf aan deze van PowerSupplements te denken. Het eerste wat me opviel bij XXLnutrition waren de spelfouten op hun site
Wat ik vooral verwarrend vind is de tegenstrijdige informatie van bovenstaande fabrikanten. Hoe combineren jullie creatine met whey? Creatine met druivensap nemen, maar juist niet met melk van een shake... Creatine alleen een uur voor je training en dan whey dr meteen na lijkt me nu.
---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------
Mja, dr zijn natuurlijk meerdere manieren om door je plateau heen te knallen. Als ik heel geleidelijk aan harder kan groeien door nu creatine te gaan gebruiken... Al valt er nog wel wat winst te behalen op mijn voeding. Misschien ga ik maar overal melk mee naartoe zeulen![]()

Care, mensen die je log lezen zien je bewering nu toch
Nieuwe oefeningen zijn altijd leuk om eens te proberen, maar nu zul je moeten wachten dus.

Ook geen kwark. Echt crisis bij ons thuis. K*tbro wou zn fiets niet uitlenen dus kon het zelf ook niet meer op tijd halen. Was min of meer boodschappen doen of trainen, en aangezien ik morgen niet kan trainen...Heeft er eentje een nieuw favoriet apparaat ontdekt zegOké, hoog wtf gehalte. Begon met deadliften, meteen links en rechts mn klauwen opengehaald. Echt tot bloedens toe dus. Links was de inkeping zo verrot dat ie verder is uitgescheurd richting mn vingers, heb een cm huid afgeknipt. Lekker begin dus, heb maar wat lopen aankloten met wat vreemd ogende apparaten. Komt er op neer dat ik mn rug/borst en een beetje triceps wel aardig heb gedaan vandaag.
Deadlift: 8x60kg, 5x90kg, 2x5x120kg.
Pecdeck:
10x35kg
10x30kg
10x25kg
10x20kg
10x15kg
10x10kg
10x15kg
10x20kg
10x25kg
Back Row: 3x10x20kg.
Chest Press: 4x10x35kg.
Melk was op, dus shake met water genomenOok geen kwark. Echt crisis bij ons thuis. K*tbro wou zn fiets niet uitlenen dus kon het zelf ook niet meer op tijd halen. Was min of meer boodschappen doen of trainen, en aangezien ik morgen niet kan trainen...
Weet iemand een oplossing voor mn ik-scheur-de-huid-van-mn-skelet-probleem? Geloof dat ik eens iemand heb gezien met een soort strap om zn polsen met een soort haak draan waar de barbell dan in kan. Kan dat?