AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Kwark overslaan is een misdaad:p. Drink dan ten minste al z'n/haar melk op ofzo;).

Kwark en bier niet samen? Nooit problemen mee gehad hoor.

• Topic Starter Topic Starter
haha, je hebt mazzel dat je niet thuis sliep. Bier en kwark gaan niet samen, maar dat heb ik geloof ik wel eens verteld :P

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

Mja, ik heb na die avond besloten dat de minimumleeftijd voor mn dates 5 jaar omhoog gaat :roflol: Nee, joke. Was een leuke avond :thumbs: (/nacht :p)

Kwark overslaan is een misdaad:p. Drink dan ten minste al z'n/haar melk op ofzo;).

Kwark en bier niet samen? Nooit problemen mee gehad hoor.

Heb tijdens die fuif niet echt aan kwark gedacht :rolleyes: S'ochtends wel melk enzo geclaimed.

Update training:

Vandaag een half uurtje de tijd :sad: Dumbbell bench ging zaad, en squatten had ik geen tijd voor. Calve raises ook overgeslagen.

Deadlift: 7x60kg, 120kg x5, x6, x3
Dumbbell Benchpress: 10x17kg, 2x10x20kg (ZAAAAD)
Cable Pulldown: 2x10x25kg, 20kg repout: 20x

Beetje een neptraining geworden :mad:

Wat vinden jullie jongens: Aan de creatine?

Zou ik pas mee beginnen als je op een plateau zit voor langere tijd en het 'echt' nodig hebt;).

Laatst bewerkt:

Zat zelf aan deze van PowerSupplements te denken. Het eerste wat me opviel bij XXLnutrition waren de spelfouten op hun site ???

Wat ik vooral verwarrend vind is de tegenstrijdige informatie van bovenstaande fabrikanten. Hoe combineren jullie creatine met whey? Creatine met druivensap nemen, maar juist niet met melk van een shake... Creatine alleen een uur voor je training en dan whey dr meteen na lijkt me nu.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Zou ik pas mee beginnen als je op een plateau zit voor langere tijd en het 'echt' nodig hebt;).

Mja, dr zijn natuurlijk meerdere manieren om door je plateau heen te knallen. Als ik heel geleidelijk aan harder kan groeien door nu creatine te gaan gebruiken... Al valt er nog wel wat winst te behalen op mijn voeding. Misschien ga ik maar overal melk mee naartoe zeulen :D

Zat zelf aan deze van PowerSupplements te denken. Het eerste wat me opviel bij XXLnutrition waren de spelfouten op hun site ???

Wat ik vooral verwarrend vind is de tegenstrijdige informatie van bovenstaande fabrikanten. Hoe combineren jullie creatine met whey? Creatine met druivensap nemen, maar juist niet met melk van een shake... Creatine alleen een uur voor je training en dan whey dr meteen na lijkt me nu.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Mja, dr zijn natuurlijk meerdere manieren om door je plateau heen te knallen. Als ik heel geleidelijk aan harder kan groeien door nu creatine te gaan gebruiken... Al valt er nog wel wat winst te behalen op mijn voeding. Misschien ga ik maar overal melk mee naartoe zeulen :D
Ik gebruik creatine monohydraat, schijnt de beste bewezen werking te hebben als ik verschillende onderzoeken mag geloven.
Voor mijn idee is het voornamelijk net even die laatste 1 of 2 reps eruit kunnen persen.
Heb nu een week ofzo geen creatine genomen en kan nog steeds hard tekeer in de sportschool dus ga aankomende tijd even kijken of ik verschil merk.

Gaaf, laat effe weten of je verschil merkt :)

Zou rack pulls wel eens willen proberen, maar dat kan niet echt bij mn gym... Misschien in t squatrek op de safetybars ofzo.

En eh... Jongens... Eh... Mn cable pulldowns zijn geen cable pulldowns maar lat pulldowns... :roflol:

Hehe je dates gaan van 8 naar 13 ofzo:P?
Jammer van die rackpulls. Maar met gewoon DL kom je ver genoeg nog denk ik:). Je zit niet op een plateau nog? En je zei al dat je grip lastig ging worden. Dan zul je die rackpulls niet houden;)

Haha, ja zoiets. Lekker nauw :roflol:

Ja, ik weet ook nog niet echt waarom ik zou gaan rack pullen ipv deadliften, maar lijkt me leuk om een keer te proberen. Nog geen plateau bereikt qua deadlift nee. En die grip ging de afgelopen keer prima, was de combinatie dumbbell benchpress/deadlifts denk ik.

Ja fock hé, heb dus echt geen zin om al die cable pulldowns te vervangen voor lat pulldowns in mn log! :D

Care, mensen die je log lezen zien je bewering nu toch;)

Nieuwe oefeningen zijn altijd leuk om eens te proberen, maar nu zul je moeten wachten dus:p.

Care, mensen die je log lezen zien je bewering nu toch;)

Nieuwe oefeningen zijn altijd leuk om eens te proberen, maar nu zul je moeten wachten dus:p.

En een prikkel voor je spieren om te groeien :thumbs:

Rackpull is een goeie oefening voor kracht heb ik altijd begrepen, maar ik kan het niet bewijzen ;)

Naja, deadliften is toch eigenlijk wel één van mn favorieten dus wil die liever niet skippen. Om ze allebei te doen 3x per week lijkt me ook onverstandig.

Oké, hoog wtf gehalte. Begon met deadliften, meteen links en rechts mn klauwen opengehaald. Echt tot bloedens toe dus. Links was de inkeping zo verrot dat ie verder is uitgescheurd richting mn vingers, heb een cm huid afgeknipt. Lekker begin dus, heb maar wat lopen aankloten met wat vreemd ogende apparaten. Komt er op neer dat ik mn rug/borst en een beetje triceps wel aardig heb gedaan vandaag.

Deadlift: 8x60kg, 5x90kg, 2x5x120kg.
Pecdeck:
10x35kg
10x30kg
10x25kg
10x20kg
10x15kg
10x10kg
10x15kg
10x20kg
10x25kg

:roflol:

Back Row: 3x10x20kg.
Chest Press: 4x10x35kg.

Melk was op, dus shake met water genomen :( Ook geen kwark. Echt crisis bij ons thuis. K*tbro wou zn fiets niet uitlenen dus kon het zelf ook niet meer op tijd halen. Was min of meer boodschappen doen of trainen, en aangezien ik morgen niet kan trainen...

Weet iemand een oplossing voor mn ik-scheur-de-huid-van-mn-skelet-probleem? Geloof dat ik eens iemand heb gezien met een soort strap om zn polsen met een soort haak draan waar de barbell dan in kan. Kan dat?

Oké, hoog wtf gehalte. Begon met deadliften, meteen links en rechts mn klauwen opengehaald. Echt tot bloedens toe dus. Links was de inkeping zo verrot dat ie verder is uitgescheurd richting mn vingers, heb een cm huid afgeknipt. Lekker begin dus, heb maar wat lopen aankloten met wat vreemd ogende apparaten. Komt er op neer dat ik mn rug/borst en een beetje triceps wel aardig heb gedaan vandaag.

Deadlift: 8x60kg, 5x90kg, 2x5x120kg.
Pecdeck:
10x35kg
10x30kg
10x25kg
10x20kg
10x15kg
10x10kg
10x15kg
10x20kg
10x25kg

:roflol:

Back Row: 3x10x20kg.
Chest Press: 4x10x35kg.

Melk was op, dus shake met water genomen :( Ook geen kwark. Echt crisis bij ons thuis. K*tbro wou zn fiets niet uitlenen dus kon het zelf ook niet meer op tijd halen. Was min of meer boodschappen doen of trainen, en aangezien ik morgen niet kan trainen...

Weet iemand een oplossing voor mn ik-scheur-de-huid-van-mn-skelet-probleem? Geloof dat ik eens iemand heb gezien met een soort strap om zn polsen met een soort haak draan waar de barbell dan in kan. Kan dat?
Heeft er eentje een nieuw favoriet apparaat ontdekt zeg :D

Eventjes handschoentjes gebruiken tot je handen hersteld zijn en dan gewoon een kalkblok kopen, werkt perfect tegen blaren etc. en het staat natuurlijk vet hardcore :p

Sterke dl, goede vorm ook?
En wat is dat voor een triest gedoe na die dl?

Aiai een beetje je log vervuilen met zulke oefeningen:o.
Hoe komt het dat je handen openscheurde? Weer verkeerde grip gehanteerd dan? Compeed erop werkt prima, je moet alleen geen 1RM DL proberen;).

Magnesium of handschoentjes bro! Zelf voor 't eerste gekozen. Werkt prima!

Terug
Naar boven