- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Heeft er eentje een nieuw favoriet apparaat ontdekt zeg
Eventjes handschoentjes gebruiken tot je handen hersteld zijn en dan gewoon een kalkblok kopen, werkt perfect tegen blaren etc. en het staat natuurlijk vet hardcore![]()
Haha, ik had geen idee hoe zwaar ik em kon pakken dus wou soort van 21en maar dan nep. Toen zat dr nog meer in dus ben ik maar weer omhoog gegaan

Sterke dl, goede vorm ook?
En wat is dat voor een triest gedoe na die dl?
Mja, vorm was vorige keer beter, voelde me niet zo heel erg sterk. En met bebloede handen die bezete shit vastpakken zonder dat ze iets hadden om te desinfecteren zag ik niet echt zitten (vin ik wel slecht trouwens). Had net mn eerste keuring voor de luchtmacht achter de rug, heeft allemaal vrij veel energie gekost etc. blablabla. Excuses dus, morgen knallen!
Aiai een beetje je log vervuilen met zulke oefeningen.
Hoe komt het dat je handen openscheurde? Weer verkeerde grip gehanteerd dan? Compeed erop werkt prima, je moet alleen geen 1RM DL proberen.
Haha, ja tot nu toe was het raw iron en een enkele cable only
Maja, met machines trainen is beter dan niet trainen denk ik dan maar.Denk dat ik em na mn laatste rep (doe altijd 1-2 sec hold) iets te enthousiast heb laten zakken. Gelukkig wel net mn setje afgekregen

Laat het nu even aan de lucht drogen, misschien volgende keer een andere barbell proberen. Ik neem altijd de ruwste die dr is namelijk maar ze hebben ook andere.
Magnesium of handschoentjes bro! Zelf voor 't eerste gekozen. Werkt prima!
Tsja... Ben over het algemeen niet zo'n zeikert, maar het stond mn training echt in de weg dus moet wat regelen! Waar halen jullie je magnesium vandaan? Geeft dat geen klerebende?
Ps, ben erg druk deze week, daarom minder logbezoekjes namens mij

.
.