MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Heeft er eentje een nieuw favoriet apparaat ontdekt zeg :D

Eventjes handschoentjes gebruiken tot je handen hersteld zijn en dan gewoon een kalkblok kopen, werkt perfect tegen blaren etc. en het staat natuurlijk vet hardcore :p

Haha, ik had geen idee hoe zwaar ik em kon pakken dus wou soort van 21en maar dan nep. Toen zat dr nog meer in dus ben ik maar weer omhoog gegaan :D

Sterke dl, goede vorm ook?
En wat is dat voor een triest gedoe na die dl?

Mja, vorm was vorige keer beter, voelde me niet zo heel erg sterk. En met bebloede handen die bezete shit vastpakken zonder dat ze iets hadden om te desinfecteren zag ik niet echt zitten (vin ik wel slecht trouwens). Had net mn eerste keuring voor de luchtmacht achter de rug, heeft allemaal vrij veel energie gekost etc. blablabla. Excuses dus, morgen knallen!

Aiai een beetje je log vervuilen met zulke oefeningen:o.
Hoe komt het dat je handen openscheurde? Weer verkeerde grip gehanteerd dan? Compeed erop werkt prima, je moet alleen geen 1RM DL proberen;).

Haha, ja tot nu toe was het raw iron en een enkele cable only :rolleyes: Maja, met machines trainen is beter dan niet trainen denk ik dan maar.
Denk dat ik em na mn laatste rep (doe altijd 1-2 sec hold) iets te enthousiast heb laten zakken. Gelukkig wel net mn setje afgekregen :roflol:
Laat het nu even aan de lucht drogen, misschien volgende keer een andere barbell proberen. Ik neem altijd de ruwste die dr is namelijk maar ze hebben ook andere.

Magnesium of handschoentjes bro! Zelf voor 't eerste gekozen. Werkt prima!

Tsja... Ben over het algemeen niet zo'n zeikert, maar het stond mn training echt in de weg dus moet wat regelen! Waar halen jullie je magnesium vandaan? Geeft dat geen klerebende?

Ps, ben erg druk deze week, daarom minder logbezoekjes namens mij :(

Mja, vorm was vorige keer beter, voelde me niet zo heel erg sterk. En met bebloede handen die bezete shit vastpakken zonder dat ze iets hadden om te desinfecteren zag ik niet echt zitten (vin ik wel slecht trouwens). Had net mn eerste keuring voor de luchtmacht achter de rug, heeft allemaal vrij veel energie gekost etc. blablabla. Excuses dus, morgen knallen!

Idd!:p

Haha, ja tot nu toe was het raw iron en een enkele cable only :rolleyes: Maja, met machines trainen is beter dan niet trainen denk ik dan maar.
Denk dat ik em na mn laatste rep (doe altijd 1-2 sec hold) iets te enthousiast heb laten zakken. Gelukkig wel net mn setje afgekregen :roflol:
Laat het nu even aan de lucht drogen, misschien volgende keer een andere barbell proberen. Ik neem altijd de ruwste die dr is namelijk maar ze hebben ook andere.

Gewoon zorgen dat je hem in je vingers opsluit en niet in je handpalm. Heb een keer hetzelfde gehad, i know the feeling;).
Ruwe barbell gewoon gebruiken. Met een gladde moet je veel harder knijpen en heb je meer kans op een tear. Als je wond niet goed genezen is is compeed fijn om erop te hebben nogmaals.

Tsja... Ben over het algemeen niet zo'n zeikert, maar het stond mn training echt in de weg dus moet wat regelen! Waar halen jullie je magnesium vandaan? Geeft dat geen klerebende?

www.fitnessseller.nl
Geeft geen klerebende en het is beter dan handschoentjes. Handschoentjes verkloten je grip. En het is gay.

Ps, ben erg druk deze week, daarom minder logbezoekjes namens mij :(

:(

:)

:D

Wat ook gay is: Hoe duurder je bestelling, hoe hoger de verzendkosten...

Ik heb besloten om even niet te trainen tot dinsdag. Ik ga me nu voorbereiden op de simulatorvluchten die ik moet maken maandag en dinsdag, dan wil ik 100% vrij zijn van spierpijn (heb een spiertje ontdekt in mn schouder die ik nog nooit goed had aangepakt, ontiegelijke spierpijn nu van de back rows :roflol:) en daarnaast heb ik elk vrij uurtje nodig om alle powersettings uit mn hoofd te leren... Verder wil ik eigenlijk kijken of ik een redelijke split in elkaar kan flansen. Ik vond het namelijk erg lekker om mn borst helemaal uit te putten.

Even inlezen :)

Edit: Bij fitness-seller.nl zijn ze aan het verhuizen, daarom kunnen leveringen tot 3 weken duren. Ga geen freakin' 3 weken op een paar gram magnesium zitten wachten, leipo's!

Laatst bewerkt:
ik heb net hetzelfde, ik vind nergens in de buurt magnesium, en bij fitness seller duurt het veel te lang;)

Simulatorvluchten? Opleiding tot piloot ofzo?

ik heb net hetzelfde, ik vind nergens in de buurt magnesium, en bij fitness seller duurt het veel te lang;)

Ja, ga van de week eens kijken bij Wim Jaquet. We hebben ook zo'n klimwinkel in Amersfoort, heeft misschien ook wel wat. Vind het ook onzin om 5-6 euro te betalen om een blokkie magnesium van 2 ballen te versturen ???

Simulatorvluchten? Opleiding tot piloot ofzo?

Ja, dacht in een gekke bui: Laat ik eens solliciteren bij de luchtmacht. Onder het mom van "werken bij de Bruna is saai". Heb ik dus die eerste keuring waar 70% afvalt gehaalt :roflol: Effe hard blokken nu. Wish me luck :thumbs:

Heb echt zin in een split trouwens! Vaste trainingsdagen, niet om de dag trainen en niet uit komen, gewoon 4 dagen per week knallen.

Haha.. mooi man. Luchtmacht, pittig inderdaad!

Succes met je komende (eerste?) vlucht!

Yep, eerste. In een simulator trouwens, moet nog even oefenen voor ik voor het eggie door mag ;)

Thnx man.

Net powerlift straps van XXL Nutrition besteld. Meteen maar een pot creatine drbij genomen (als ik dan toch verzendkosten betaal!). Maar eerst eens overschakelen op een splitschema 4x per week, nu creatine innemen heeft niet zo veel zin (deze week is een beetje een bende ivm mn simulatorvluchten van maandag en dinsdag, wil dinsdagavond weer vol aan de bak!). Maja, heb ik het alvast. Verzendkosten van XXL Nutrition zijn erg goed te doen! Hoop de boel dinsdag in huis te hebben, eens even die straps proberen. Hoop dat er een uitgebreide handleiding bij zit :D

Heb je geen dikke lagen eelt op je handen? Of is dat er juist afgescheurd. Heb zelf alleen last van losse vellen bij deadliften

Besef wel dat je grip niet vooruit zal gaan zolang je met straps traint;).

Heb je geen dikke lagen eelt op je handen? Of is dat er juist afgescheurd. Heb zelf alleen last van losse vellen bij deadliften

Jewel, maar dat scheurt er dus af. Laatste keer echt mn huid in tot bloedens toe. In plaats van zo'n rond stukje vel dus een driekhoek wat verder mn hand in scheurt :mad:

En t was ook van deadliften. Laatste rep met 120kg...

Besef wel dat je grip niet vooruit zal gaan zolang je met straps traint;).

True, maar ik kan nu geen setjes van 5 reps maken met mn deadlift. Vind ik goeie rugtraining belangrijker dan mn grip.

Tijdje terug je laatste training. Of heb je weekkie rust?

Gebruik je straps bij het deadliften?

Wat post jij trouwens op rare tijden man.

:D

Nog niet, ik krijg ze dinsdag als het goed is binnen :) En vind je dat raar? Tis wel eens veel erger geweest... Maja, dat heb je als ex-nachtuil/gamer :roflol:

Tijdje terug je laatste training. Of heb je weekkie rust?

Ja, heb morgen en overmorgen simulatorvluchten voor mn sollicitatie bij de luchtmacht. Wil dus geen spierpijn hebben, en kwam ook niet zo lekker uit (was erg druk en moet dr ook veel voor leren). Dinsdagavond knallen. En misschien over naar een split. Daar moet ik ook nog effe naar kijken.

Joo

Vandaag weer getrained :)

Squat: 7x50kg, 3x5x80kg
Dumbbell Benchpress: 10x12kg, 5x17kg, 10x22kg, 7x22kg, 10x17kg
Deadlift:7x60kg, 5x110kg, 2x5x120kg Ging wel lekker. Wel erg licht gevoel in mn hoofd, had het idee richting flauwvallen te gaan dus effe rustig gezeten en wat gedronken :roflol:
Lateral Pulldown: 3x10x25kg
Assisted Dips: 2x6x5kg assisted, 9x10kg assisted

Vandaag vielen op miraculeuze wijze de eerste keer dat ik meiden zag in het krachthonk en de eerste keer dat ik straps gebruikte (Oftewel, een kwartier in een rare-gehandicapte-eend-houding prutsen met flashy touwtjes) samen :roflol: Werkt wel fijn, al krijgen je handen niet zo veel bloed :D Heb nu wel door hoe ik het handig aan kan pakken met 1 hand. Heb nu ook een pot creatine. Vanaf morgen 5gram op de nuchtere maag nemen denk ik. Ben dr nog niet helemaal uit, want ik ontbijt met brinta (melk + creatine is een no-go). Is 20 minuten daartussen genoeg?

Ook eens op de weegschaal gestapt. Niet ideaal (savonds gemeten, eerste keer was sochtends na toiletbezoek) maar fijn dat ik dr aan dacht. Kwam op 86.8 kilo uit (mooie digitale weegschaal bij de sportschool). Dat is exclusief schoenen, inclusief trainingsbroek/shirt/boxer/sokken. Had wel net gepiest, vooral een goeie lunch gehad, normaal avondgegeten. Meting om een uur of 22:00. Als ik dr 2 kg vanaf haal kom ik aardig in de buurt denk ik want die 81kg was inclusief boxer geloof ik. Conclusie: weegschaal kopen om sochtends te meten :)

Laatst bewerkt:
Back in business zie ik. Hoe gingen die vluchten?

Pff, niet eens zwaarder gedeadlift nu je straps hebt :p

En crea en melk is de richtlijn voor dat je er een half uur tussen houdt. Daar hou ik me ook niet altijd aan btw.

Ja bevalt de creatine je?
Welk merk heb je genomen?

Terug
Naar boven