Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Ja bevalt de creatine je?
Welk merk heb je genomen?

Nou, de eerste 5 gram vandaag beviel goed, vin het een mooi poedertje :roflol: Heb van XXL Nutrition. Wou eigenlijk alleen straps kopen en later aan de creatine, maar XXL had ze allebei en ook slechts 3 nogwat verzendkosten :)

En nou comments @ die 86.8 potdorie :roflol:

En niet meer gewicht gepakt bij m'n deadlift, maar wel meer volume gedraait in m'n werkset! Volgende keer zeker 5kg dr op :D

Voor de luchtmacht ben ik op m'n allerlaatste simulatorvlucht afgevallen. Ik was na die vlucht een bespreekgeval en heb niet het voordeel van de twijfel gekregen. Maar ik ben dus wel geëindigd met de beste 2 sollicitanten van de ruim 100, en voor de burgerluchtvaart heb ik al de skills in huis. Met een beetje geluk kan ik op basis van deze resultaten beginnen aan een opleiding tot verkeersvlieger zonder de selectieprocedure over te doen:) Niemand had het overigens gehaald.

Zit nu op m'n iPod in de trein, zal asap dat vliegverhaal uittypen :)

Jammer van die laatste vlucht man! Moet wel ff balen zij geweest.

Maar je bekijkt het al weer snel positief, kwaliteit genoeg voor de burgerluchtvaart.

Mag jij mij over een paar jaar naar mijn vakantie adres vliegen :)

Jammer inderdaad, maar je zit bij de beste % en toch niet door, wat een wausen zaten er dan???

Oei.. Da's wel zuur! Piloot worden, dat is voor mij ook nog echt een droom, die helaas nooit uit zal gaan komen (geen doekoe, en tegen die tijd dat ik hiermee klaar ben, te oud :P)

Jammer van die laatste vlucht man! Moet wel ff balen zij geweest.

Maar je bekijkt het al weer snel positief, kwaliteit genoeg voor de burgerluchtvaart.

Mag jij mij over een paar jaar naar mijn vakantie adres vliegen :)

Mja, mn instelling was van... "Hey, Bruna is k*t. Heb toch niks beters te doen, eens kijken wat dr uit komt." Andere gasten wilden dat al hun hele leven, maar ik ben veel verder gekomen dan ik had verwacht! En waar wil je heen vliegen? :cool:

Jammer inderdaad, maar je zit bij de beste % en toch niet door, wat een wausen zaten er dan???

Tsja... Beetje zuur wel. Had ook het idee dat het een beetje kwam omdat ik moeite had met het leren van de procedures, had het vliegtuig verder wel onder controle. Heb toch al 5 jaar niet meer mn best hoeven doen voor het leren van iets :o

Oei.. Da's wel zuur! Piloot worden, dat is voor mij ook nog echt een droom, die helaas nooit uit zal gaan komen (geen doekoe, en tegen die tijd dat ik hiermee klaar ben, te oud :P)

Hoezo niet? Nederland kent volgens mij 3 particuliere scholen waar je je papieren kan halen voor verkeersvlieger. Deze hebben allemaal financieringsplannen. Banken zullen je graag een lening geven om piloot te worden hoor ;) Anders gewoon eens proberen of het wat is, kan nooit kwaad. In de burgerluchtvaart hoef je niet zo jong te zijn.

[rant]En btw... IK WEEG NU ONGEVEER 86.8 KILO, WAT VINDEN JULLIE DAARVAN? :) [/rant]

Edit: Kom van 81 kg in december ergens (dacht dat het december was, anders januari, morgen eens opzoeken). Dus zeker 2 weken niet optimaal getrained, en die 81kg is op de nuchtere maag na toiletbezoek s'ochtends, de 86.8 na een training s'avonds+toiletbezoek. Ex schoenen.

Laatst bewerkt:
Valt moeilijk te zeggen wat we daarvan vinden als we niet weten hoeveel vet% enzo he. Of afmetingen arm, been etc. Of een foto.

Mmmz, was van plan om voor de k*t pas foto's te maken. Misschien heb ik van het weekend een beetje tijd om m'n bro over te halen wat pics te doen :)

6 kilo gain klinkt wel goed, als het vooral vvm is:p

Even offtopic om je vraag te beantwoorden: Ik ben ca. 25-26 als ik klaar ben met mijn huidige opleiding. Is in principe jong genoeg om bijvoorbeeld bij de KLM de opleiding te doen. Maargoed, eerst dit af maken (bevalt me goed ;)) en dan zie ik het wel verder. Wie weet krijg ik na m`n stage wel een geweldige baan aangeboden!

Ik moest even terugspoelen maar daar vond ik wel een sterke training!

Deadlift:7x60kg, 5x110kg, 2x5x120kg Ging wel lekker. Wel erg licht gevoel in mn hoofd, had het idee richting flauwvallen te gaan dus effe rustig gezeten en wat gedronken :roflol:

Heb dit ook wel eens bij het deadliften, beetje raar gevoel maar wel bevredigend! in ieder geval weet je zo wel zeker dat je vol gas gaat ;)

6 kilo gain klinkt wel goed, als het vooral vvm is:p

Ja, was het maar zo'n feest :D Zit wel wat vet bij denk ik zo. Buikje heb ik nog steeds wel, niet extreem gegroeid ofzo ;)

Even offtopic om je vraag te beantwoorden: Ik ben ca. 25-26 als ik klaar ben met mijn huidige opleiding. Is in principe jong genoeg om bijvoorbeeld bij de KLM de opleiding te doen. Maargoed, eerst dit af maken (bevalt me goed ;)) en dan zie ik het wel verder. Wie weet krijg ik na m`n stage wel een geweldige baan aangeboden!

Mja, duurt maar 2 jaar voor je mag vliegen dan he ;) Maarja, even kijken hoe het loopt. En een papiertje hebben is een enorme plus natuurlijk.

Ik moest even terugspoelen maar daar vond ik wel een sterke training!

Heb dit ook wel eens bij het deadliften, beetje raar gevoel maar wel bevredigend! in ieder geval weet je zo wel zeker dat je vol gas gaat ;)

:D Tsja, al dat offtopic gefriemel :p

Ik ook. Geen idee hoe ik mn webcam aan de praat krijg van mn laptop (compaq presario, anyone?) dus moet even wachten tot iemand anders mn iPhone kan bedienen.

Had niet zo veel tijd vandaag, wel een weegschaal gekocht :D

Squat: 6x50kg, 2x5x80kg. Zat niet heel veel meer in, ivm tijdgebrek maar de handoek in de ring gesmeten. Mn voeding is oke, en mn andere spiergroepen gaan beter dan mn benen dus ik denk dat mn benen iets meer rust nodig hebben. Ben zo aan het emmeren met die squat laatste maanden, ga nu om de training squatten.
Dumbbell Benchpress: 6x17kg, 2x10x22kg, 6x22kg, 8x17kg.
Deadlift: 6x60kg, 2x5x125kg. Hoppa, weer 5 kilo. Heb wel een soort sm-polsen overgehouden van mn straps :roflol:
Lateral pulldown: 8x30kg, 4x30kg, 8x25kg, 6x25kg. Was zwaar en fijn.

Dips niet gedaan ivm de tijd (heb dit alles in 40 minuten afgewerkt). Voelde mn triceps wel na mn bench.

Laatst bewerkt:
Niet janken, gewoon gewicht op die squat gooien en kijken hoe ver je komt;). Je deadlift echt eens stuk meer dan je squat. En bij de deadlift gebruik je ook je benen (hoop ik voor je:p). Volgens mij kun je veel beter squatten dan je zelf denkt.

Niet janken, gewoon gewicht op die squat gooien en kijken hoe ver je komt;). Je deadlift echt eens stuk meer dan je squat. En bij de deadlift gebruik je ook je benen (hoop ik voor je:p). Volgens mij kun je veel beter squatten dan je zelf denkt.

Ja, groeit het zo erg uit verhouding? Ik gebruik inderdaad ook mn benen, maar ik squat vrijwel altijd voor ik deadlift ???

Trouwens: mn bro kwam net langs, mooie timing. Alleen mn poses zijn k*t, dus alleen een rugpic vandaag :rolleyes:

Edit: links is vandaag, rechts is van december geloof ik. Let niet op mn zeemeerminnendekbed.

rug 24-mrt-2010.jpg

rug1.jpg

Laatst bewerkt:
Wel een heeel verschil tegenover December hoor.. Ga zo door!

Zeker een heel verschil, gaat zo door!

Op de squat zou ik gewoon gewicht omlaag gooien en meer reps gaan maken (10-15)... heeft voor mij geholpen om gewicht omhoog te krijgen :thumbs:

Thnx :)

Zal ik eens proberen. Keertje gaan reppen met 70kg dus?

Hier mijn voeding uiteengezet voor de dagen dat ik werk (dinsdag t/m vrijdag). Op de overige dagen verschillen mijn eetmomenten zodanig per week dat ik niet meer kan doen dan elke 3 uur eten en de basisdingen als brinta, creatine, lunch avondeten en kwark proberen te handhaven (vooral brood tussen de middag schiet er wel eens bij in qua hoeveelheid, maar staat vaak een eitje tegenover).

Voedingsschemaenzopewpewlazorshizzle

Ma-Vrijdag:

Ontbijt:

08:15 Brinta
400 ml halfvolle melk: Eiwit: 16gram Koolhydraten: 20 gram Vet: 6 gram (200kcal)
70 gram (+/-) Brinta: Eiwit: 23.6 gram Koolhydraten: 66.6 gram Vet: 8.6 gram (440kcal)

10:00 500ml Druivensap + 5gr creatine
Eiwit: 1 gram Koolhydraten: 79 gram (waarvan suikers: 79gram) Vet: 0 gram (330kcal)
5 gram creatine monohydraat (20kcal)

12:00 6 bruine boterhammen, tonijnsalade/kipsaté/pindakaas/kipfilet
6xbruin brood: Eiwit: 57 gram Koolhydraten 270.6 Vet: 21 gram (1500 kcal)
Tonijnsalade:

15:00 Wheyshake
700 ml halfvolle melk:
Eiwit: 28 gram Koolhydraten: 35 gram Vet: 10.5 gram (350kcal)
70cc/30gram whey: Eiwit: 27 gram Koolhydraten: 0.57 gram Vet: 0.51 gram (114kcal)

18:30 Wat de pot schaft
???

23:00 500gr magere franse kwark
Eiwit: 45 gram Koolhydraten: 20 gram Vet: 1.5 gram (275 kcal)

Na training:
700 ml halfvolle melk:
Eiwit: 28 gram Koolhydraten: 35 gram Vet: 10.5 gram (350kcal)
70cc/30gram whey: Eiwit: 27 gram Koolhydraten: 0.57 gram Vet: 0.51 gram (114kcal)

So far (exclusief boter, broodbeleg, avondeten)
normaal trainingsdag
Kcal: 3229 3693
Eiwit: 198 gram 253 gram
Koolhydraten: 492 gram 528 gram
Vet: 48 gram 59 gram

Terug
Naar boven