Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Hee, goeie :thumbs:

Op de nuchtere maag weeg ik inclusief boxer 86.3. Dus ik kan veilig zeggen dat ik 5 kilo gegained heb sinds december, weet alleen niet hoeveel vvm dat is.

Sta ik daar voor een dichte deur... K*topeningstijden ook altijd.

Training van vandaag:
Walking Bierkrat Curl: 2km x static hold x 2kratjes.

Daarna 3 euro betaald voor een week kwark, pakken vruchtensap, tonijnsalade en melk. Statiegeld ftw!

Laatst bewerkt:
Ik dacht al, wat is het rustig in mn log. Ben dus vergeten mn training van zondag te posten :o

Nougoed. Weet die getalletjes ook niet meer precies, maar ik presenteer u mijn training van vanavond.

Squat: 3x8x70kg (Heb ik nog steeds ruzie mee, maar voelde mn wheels wel op de trap).
Chest Press: 5x10x45kg (Bench bankjes waren bezet, dus dit maar gedaan. Wel mooi volume vond ik zelf).
Pecdeck: 1x10x20kg 1x10x30kg 1x10x20kg (Was nog behoorlijk leeg van de chestpress).
Deadlift: 7x60kg, 2x5x130kg, 1x3x130kg (*overwinningsdansje* Ik deadlift nu 100kg meer dan dag 1 :D).
Lat. Pulldowns: 10x30kg, 8x30kg,(ofzo) repout op 20kg:25x.
Dips: 1x10x5kg assisted, 1x6xBW, 1x5xBW, 1x6x5kg assisted. (*overwinningssprongetje*)

Al met al ben ik erg tevreden! Nu kan ik gaan dippen met alleen nog BW, en weer deadlift progressie. Borst ook lekker aangepakt, prima toch? :)

Joo

Niet normaal met jou he :P

Heb even een week niet gekeken en je zit alweer op de 130kg. Wel jammer van je squats
Wanneer ga je weer is banken met een barbell? Ben daar wel benieuwd naar.

Mja, heb echt ruzie met squatten steeds. Nu reps opvoeren, volgende keer 70kg 3x10, en dan opvoeren denk ik. Of split, dunno.

Over benchen weet ik nog niet. Als ik een keer een spotter heb? :P

Lekkere deadlift:). Niet te veel mietjesapparten erin he;). 8 x 70kg is wel fiks meer dan 5 x 70kg, dat moet je ook niet onderschatten, dus nog best aardig. Je zal waarschijnlijk best 80-85kg 5x kunnen squatten. En splits kun je misschien nog mee wachten, FB ftw in de beginfase.

Thnx :) En ik ben ook niet zo van de apparaten, maar t krachthonk zat echt bomvol en ik had geen zin om te wachten. Heb mn borst best goed aangepakt met die pecdeck en chestpress vind ik, had in iedergeval meteen spierpijn en kon echt niet meer! En af en toe een andere manier van belasten is wel eens goed denk ik.
En tsja... Die squat, dat weet ik niet. Nu eerst effe reps opvoeren en dan pas weer gewicht drbij. Wil op de 3x10 of 3x12 reps uitkomen met dit gewicht en dan weer gewicht toevoegen.
En about de split... Mweh, soms heb ik gewoon de energie niet meer om mijn spieren zo zwaar te belasten als ik zou willen. Ik vind tot falen altijd erg fijn om te doen. Hoelang zou je aanraden om fullbody te blijven doen?

Beeschten training :thumbs:

Jij ook al ruzie met squats? ;)
Ik ga dezelfde tactiek hanteren: reps opvoeren en gewicht nog even laten zitten (techniek belangrijker dan gewicht, het gaat toch om wat het met je lijf doet...).
Zo te zien doe je het netjes als je die foto's naast elkaar ziet! :thumb:
Wat is het verschil ik kg's?

@ Ace: Merci :)

@ Dwarf: Danku! Dat is van ongeveer 81 naar 86.3. Beginpic uit eind december.

maar t krachthonk zat echt bomvol
Dat heb ik dus ook. Raak al gedemotiveerd als ik eraan denk dat we met tienen op 5 vierkante meter staan om 2 bankjes te gebruiken..
Mooi is ook nog, dat er 3 borst bankjes staan (plat en 1 keer decline 1 keer incline), en er verder geen losse barbell is. Wil je BOR/MP/Deadlift toen, kan dat niet omdat de 3 bankjes bezet zijn.
Jammer dat k geen ruimte heb thuis, anders was het toch een mooie homegym gekomen!

Nette deadlift man. Vind het wel jammer dat m`n kracht een beetje verminderd is nu ik in de cut zit. Had graag met jouw gewichten mee gewillen, haha. Ach, mooie doelen voor december 2010 o.i.d

@ Dwarf: Droger? ??? Mijn geheim: Geluksondergoed aandoen als je gaat trainen! ;)

@ Kev: Ze hebben in mijn gym 2 incline, 2 normale en
1 decline benchpresses. En geen ruimte om te deadliften :roflol: maar altijd wel een barbell vrij. En december? Moet toch veel eerder lukken? Ik train pas sinds december man ;) Ik zie ook wel op tegen de cut dienik ga doen voor de zomer :(

Cut zie je misschien tegenop, maar als je eenmaal bezig bent word het wel leuk. Steeds meer adertjes die zichtbaar worden en definitie die tevoorschein komt.. cutten kan leuk zijn! ;)

Geen ruimte om te deadliften in jou gym?!? :fuu:

Ruimte moet je gewoon maken;)

@ Kev: Ze hebben in mijn gym 2 incline, 2 normale en
1 decline benchpresses. En geen ruimte om te deadliften :roflol: maar altijd wel een barbell vrij. En december? Moet toch veel eerder lukken? Ik train pas sinds december man ;) Ik zie ook wel op tegen de cut dienik ga doen voor de zomer :(
Hmm.. dat klinkt nog erger :P
Die 130 moet al wel lang voor december te halen zijn ja.. Eind december mag ik hopen wel iets hoger te zetten. Maar wees niet bang, na m`n cut (september) ga ik een halfjaar echt godsgruwelijk knallen op Costa Rica. Met m`n uberripped lichaam ga ik daar beginnen met bulken. Woon daar op mezelf, dus bepaal zelf wat ik eet: Solamente proteínas en mi casa

Cut zie je misschien tegenop, maar als je eenmaal bezig bent word het wel leuk. Steeds meer adertjes die zichtbaar worden en definitie die tevoorschein komt.. cutten kan leuk zijn! ;)

Ja, das natuurlijk ook wel weer zo als het goed is. Dan komt de boel wel tevoorschijn :)

Geen ruimte om te deadliften in jou gym?!? :fuu:

Precies. Boeie dat ik een halterrek en twee incline benchbanken bezet, moeten ze maar plek maken!

Hmm.. dat klinkt nog erger :P
Die 130 moet al wel lang voor december te halen zijn ja.. Eind december mag ik hopen wel iets hoger te zetten. Maar wees niet bang, na m`n cut (september) ga ik een halfjaar echt godsgruwelijk knallen op Costa Rica. Met m`n uberripped lichaam ga ik daar beginnen met bulken. Woon daar op mezelf, dus bepaal zelf wat ik eet: Solamente proteínas en mi casa

Wauw dude, klinkt echt supervet :D Krijg ik een kaartje? ;)

Nou, afgelopen twee nachten een beetje weinig slaap gehad. Ben benieuwd hoe het gaat zo.

Terug
Naar boven