- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).
En ik ben ook niet zo van de apparaten, maar t krachthonk zat echt bomvol en ik had geen zin om te wachten. Heb mn borst best goed aangepakt met die pecdeck en chestpress vind ik, had in iedergeval meteen spierpijn en kon echt niet meer! En af en toe een andere manier van belasten is wel eens goed denk ik.@ Dwarf: Danku! Dat is van ongeveer 81 naar 86.3. Beginpic uit eind december.
Dat heb ik dus ook. Raak al gedemotiveerd als ik eraan denk dat we met tienen op 5 vierkante meter staan om 2 bankjes te gebruiken..
Mijn geheim: Geluksondergoed aandoen als je gaat trainen! 
maar altijd wel een barbell vrij. En december? Moet toch veel eerder lukken? Ik train pas sinds december man
Ik zie ook wel op tegen de cut dienik ga doen voor de zomer 
Hmm.. dat klinkt nog erger@ Kev: Ze hebben in mijn gym 2 incline, 2 normale en
1 decline benchpresses. En geen ruimte om te deadliftenmaar altijd wel een barbell vrij. En december? Moet toch veel eerder lukken? Ik train pas sinds december man
Ik zie ook wel op tegen de cut dienik ga doen voor de zomer
![]()

Cut zie je misschien tegenop, maar als je eenmaal bezig bent word het wel leuk. Steeds meer adertjes die zichtbaar worden en definitie die tevoorschein komt.. cutten kan leuk zijn!![]()

Hmm.. dat klinkt nog erger
Die 130 moet al wel lang voor december te halen zijn ja.. Eind december mag ik hopen wel iets hoger te zetten. Maar wees niet bang, na m`n cut (september) ga ik een halfjaar echt godsgruwelijk knallen op Costa Rica. Met m`n uberripped lichaam ga ik daar beginnen met bulken. Woon daar op mezelf, dus bepaal zelf wat ik eet: Solamente proteínas en mi casa
Krijg ik een kaartje? 
Een kaartje waar ik met m`n (dan) brute fysiek op het strand sta? Sure!Wauw dude, klinkt echt supervetKrijg ik een kaartje?
![]()

Een kaartje waar ik met m`n (dan) brute fysiek op het strand sta? Sure!![]()