XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

ff doorzetten :D

ee stinkie tis weer tijd om te trainen! goede break voor het leren.

Een HELE WEEK niks gedaan?!
:no:

Hallo?

Mc's prioriteitenlijst:

1. Examens en tentamens
2. Zijn chickie
3. BB, KT ..

Shame on you mc...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.614
Tbh, mn chick staat t trainen echt niet in de weg. Woont ze veels te verweg voor. Tentamens, mja... Ben ik ook nooit zo lang mee bezig. Maar trainen is idd afgezakt naar 23. Ik baal dr van maar heb gewoon geen zin om mezelf kapot te squatten. Moet dit effe fixen jongens, ik weet dat t geen vertoning is.

• #2.615
Mja dit slaat dus helemaal nergens op maar ben effe een beetje gefrustreerd over mn niet-trainen.

2 sets pushups small tot fail
1 set pushups wide tot fail
kickbacks
20x2literpak melk
18x2literpak melk + fles whiskey
Doet nog pijn ook :nut:

Laatst bewerkt:
hey, balen dat je ff dip hebt. Misschien moet je ff lichttherapie doen :D

Hoop dat je gauw weer mee doet!

Jurg en Jurek zijn dr ook al mee gekapt :(

hey, balen dat je ff dip hebt. Misschien moet je ff lichttherapie doen :D

Hoop dat je gauw weer mee doet!

Jurg en Jurek zijn dr ook al mee gekapt :(

WTF is Jurg?

Ik hoop dat je mij der niet mee bedoeld, want voor de laatste keer, mijn naam is JORGEN! :mad:

Wordt er echt fricking pissed van als ze me Jurg/Jorg noemen!! (srs) :mad:

Anyway, ik ben niet gestopt, ik heb weer een pauze ingelast :) Met motivatie is niets mis, wel tijdsgebrek. Laatste 3 weken heb ik gemiddeld 8u geleerd per dag, nachten voor examens zijn max 4u dus zit een beetje op het einde van mijn Latijn. Morgen heb ik mijn laatste examen, donderdag ga ik training neerzetten.

OT: Mc Metronome; trainen gaat enkel als je de trainingen leuk vindt. Als je squatten echt niet wilt doen op dit moment, doe ze dan niet. Probeer de trainingen te associeren met leuke dingen, niet met een hatelijke squat. Zoek oefeningen die je wel leuk vind en die je nu wel wilt doen en probeer er zo een paar te vinden per spiergroep. Eens je terug in het ritme zit, wil je misschien wel die squat er terug insteken.

Als je het in het algemeen niet leuk meer vind om je nikkel af te draaien, steek dan ook geen tijd meer in DBB. Neem ff een DBB-pauze van een maand ofzo en kan dan of je zin hebt om terug voor je droomlichaam te gaan knokken. Het moet fun zijn maat, geen plicht! :D

WTF is Jurg?

Ik hoop dat je mij der niet mee bedoeld, want voor de laatste keer, mijn naam is JORGEN! :mad:

Wordt er echt fricking pissed van als ze me Jurg/Jorg noemen!! (srs) :mad:

Anyway, ik ben niet gestopt, ik heb weer een pauze ingelast :) Met motivatie is niets mis, wel tijdsgebrek. Laatste 3 weken heb ik gemiddeld 8u geleerd per dag, nachten voor examens zijn max 4u dus zit een beetje op het einde van mijn Latijn. Morgen heb ik mijn laatste examen, donderdag ga ik training neerzetten.

OT: Mc Metronome; trainen gaat enkel als je de trainingen leuk vindt. Als je squatten echt niet wilt doen op dit moment, doe ze dan niet. Probeer de trainingen te associeren met leuke dingen, niet met een hatelijke squat. Zoek oefeningen die je wel leuk vind en die je nu wel wilt doen en probeer er zo een paar te vinden per spiergroep. Eens je terug in het ritme zit, wil je misschien wel die squat er terug insteken.

Als je het in het algemeen niet leuk meer vind om je nikkel af te draaien, steek dan ook geen tijd meer in DBB. Neem ff een DBB-pauze van een maand ofzo en kan dan of je zin hebt om terug voor je droomlichaam te gaan knokken. Het moet fun zijn maat, geen plicht! :D

+1 Jorgyboy rulezzzzz:D

is Jurg ermee gestopt?

:trollface:

OT: heb ik ook gehad. dus gewoon weer motivatie proberen te vinden en er weer voor gaan

• #2.620
Thnx Jurg :) Ja, misschien maar ff leuke spiergroepen gaan trainen, doe ik iig iets. Kan ik squats enzo later nog wel oppakken. T is ook gewoon suf, als ik hier 2 DBs had liggen pakte ik ze wel elke dag een keer op maar naar de sportschool gaan ho maar.

Terug
Naar boven