Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hup, trainen!!!

goeie opmerking jurg, het gaat erom dat het leuk is en als dat het niet meer is voor jou dan kun je het ook niet volhouden

moet je maar voor jezelf dus bepalen hoeveel liefde je nog voor de sport hebt

Nee, allemaal fout.

Squat = Grootste spiergroep
Grootste spiergroep = Meeste test in lichaam vergeleken andere spiergroepen
Test = Kracht
Kracht = Groei
Groei = Blij

Oftewel, je maakt maar zin in squaten!

:trollface:

Danke!

is Jurg ermee gestopt?

OT: heb ik ook gehad. dus gewoon weer motivatie proberen te vinden en er weer voor gaan

:fuu:

Thnx Jurg :) Ja, misschien maar ff leuke spiergroepen gaan trainen, doe ik iig iets. Kan ik squats enzo later nog wel oppakken. T is ook gewoon suf, als ik hier 2 DBs had liggen pakte ik ze wel elke dag een keer op maar naar de sportschool gaan ho maar.

goeie opmerking jurg, het gaat erom dat het leuk is en als dat het niet meer is voor jou dan kun je het ook niet volhouden

moet je maar voor jezelf dus bepalen hoeveel liefde je nog voor de sport hebt

Nee, allemaal fout.

Squat = Grootste spiergroep
Grootste spiergroep = Meeste test in lichaam vergeleken andere spiergroepen
Test = Kracht
Kracht = Groei
Groei = Blij

Oftewel, je maakt maar zin in squaten!

:D

Hey MC,
ik heb ook een tijdje alleen maar mijn UB getraint, puur omdat ik geen zin had in benen. Ga gewoon een tijdje alleen de leuke trainingen doen en opgegeven moment ben je ook weer gemotiveerd benen/wat je dan ook k*t vindt om te trainen te doen. Je hoeft je toch ook niet helemaal kapot te trainen? je kan ook gewoon rustig op onderhoud trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.627
Naja als ik dr dan toch ben ga ik dr ook wel helemaal voor. Alleen de consistentie ontbreekt. En qua squat=groei=blij: Ik vind dat ik tot nu toe waardeloze progressie heb gemaakt, na een jaar trainen (oke, zeker 3 maanden cutten/k*tten) zie je nog steeds niet aan mn lijf dat ik zware shit heb opgetild tenzij je weet hoe ik er hiervoor uitzag, en dan nog is het verschil nihil.

Naja als ik dr dan toch ben ga ik dr ook wel helemaal voor. Alleen de consistentie ontbreekt. En qua squat=groei=blij: Ik vind dat ik tot nu toe waardeloze progressie heb gemaakt, na een jaar trainen (oke, zeker 3 maanden cutten/k*tten) zie je nog steeds niet aan mn lijf dat ik zware shit heb opgetild tenzij je weet hoe ik er hiervoor uitzag, en dan nog is het verschil nihil.

Als je het niet voor jezelf doet, kan je er maar beter mee stoppen inderdaad :)

No offense MC, maar trainen doe je voor jezelf, niet voor anderen.

dit is een geduldige sport man :) en niet alles werkt wat bij andere wel werkt. ontdek je lichaam

take a break. en dan bedoel ik ook echt take a break. dus niet met spijt gevoelens dat je de week niet hebt getrained. vroeg of laat als je echt van ijzer houd kom je terug.

succes bro :)

Je kunt best voor jezelf een gespierder lijf willen toch? Dan doe je het toch juist voor jezelf? Pas als je het trainen als iets vervelends gaat zien, dan weegt dat niet meer op tegen het er beter uit willen zien.

Misschien is het een idee om een paar dumbbells te kopen MC: kun je ook heel wat mee trainen. Sowieso borst, rug en schouders.

Doe in ieder geval niets met tegenzin of omdat het van je spammers hier moet :P

Iets met een eetschema toevallig? :p

Sinds ik een eetschema heb maak ik de gains van me leven :)

• #2.632

Maar ik zie t zelf ook niet. Of naja, paar ielige veranderingetjes in mn lats tri's, je kent t wel. Maar zodra ik een shirt aan trek zie je niet veel verschil meer hoor.

Je kunt best voor jezelf een gespierder lijf willen toch? Dan doe je het toch juist voor jezelf? Pas als je het trainen als iets vervelends gaat zien, dan weegt dat niet meer op tegen het er beter uit willen zien.

Misschien is het een idee om een paar dumbbells te kopen MC: kun je ook heel wat mee trainen. Sowieso borst, rug en schouders.

Doe in ieder geval niets met tegenzin of omdat het van je spammers hier moet :P

Gheghe, ja ziek die spammers. Is misschien wel een idee. Kan ik iig wat gunz kweken, superdude :D (Serieus wel een idee)

Iets met een eetschema toevallig? :p

Sinds ik een eetschema heb maak ik de gains van me leven :)

De maanden dat ik een eetschema heb gehad hield ik me daar ook strak aan. Ik heb alleen nooit gebulkt met een schema, alleen maar onder mn onderhoud gegeten.

Ik zit gewoon met een niet-ideaal lijf. Heb uitgerekend dat als ik verantwoord naar 12% wil cutten (kom dan rond de 77kg uit) 3 maanden bezig ben als ik uit ga van elke 4 dagen 3x45 minuten cardio a la 500-600 cals. En dat zal dan ook nog eens een periode zijn met nauwelijks gains. 77kg bij 1,88, reken uit je buffheid ???

Gewoon lekker doortrainen en clean bulken. Neem een trainingsschema wat compleet anders is dan je normaal deed wat betreft combinatie spiergroepen en repranges al is het puur om te kijken hoe je erop reageert.
Ga daarnaast zwaarder trainen, doe af en toe een serie 3'tjes en leer jezelf in de gym harder te pushen. Op het moment dat je accepteert dat je er zo uit ziet en het toch niet op schiet zal er inderdaad weinig veranderen.
Zorg ervoor dat je weer gemotiveerd raakt om keihard te knallen, er vol voor te gaan!

Succes en log met trots!

• #2.634
Ik ben het eens met een aantal dingen die je zegt. En ipv zwaarder trainen kan ik beter gewoon uberhaupt gaan trainen. Ik kan mezelf ver pushen in de gym, dat heb ik een aantal keren tot niet-fijne hoogte ervaren. En ik vind dat er niks mis is met zelfacceptatie. Ik zit niet de hele dag te mokken van "kijk mij nou een lelijk lichaam hebben". Neemt niet weg dat wat meer spier en wat minder vet wel leuk is natuurlijk :D

En die motivatie, mja... Weet niet hoe maar daar moet ik inderdaad voor zorgen. Atm op zoek naar plaatjes van 77k @ 1,88ish @ 12% :P

Ik ben het eens met een aantal dingen die je zegt. En ipv zwaarder trainen kan ik beter gewoon uberhaupt gaan trainen. Ik kan mezelf ver pushen in de gym, dat heb ik een aantal keren tot niet-fijne hoogte ervaren. En ik vind dat er niks mis is met zelfacceptatie. Ik zit niet de hele dag te mokken van "kijk mij nou een lelijk lichaam hebben". Neemt niet weg dat wat meer spier en wat minder vet wel leuk is natuurlijk :D

En die motivatie, mja... Weet niet hoe maar daar moet ik inderdaad voor zorgen. Atm op zoek naar plaatjes van 77k @ 1,88ish @ 12% :P
Zoek mijn fototopic op zou ik zeggen :)

Ik zit gewoon met een niet-ideaal lijf.
Dat is bullshit. Dacht ik ook altijd, totdat ik gewoon stug doorging met waar ik mee bezig was (op bb vlak).
Je moet het als een voordeel zien dat je snel massa aanzet, want dan zet je ook gemakkelijk snel spiermassa aan.
En wat nou 3 maanden? Als jij je alleen kan focussen op 'ripped binnen 3 maanden wanneer ik dit en dat doe', ja dan kan ik me de teleurstelling wel voorstellen. Theorie is nooit praktijk, of je moet je lijf wel verrekte goed kennen.

In dit topic zie ik steeds ene "Jurg" voorbij komen.. heeft die gast ook ergens een log of zo? Kan hem nergens vinden.

toch mooi dat elke post gaat over het motiveren van TS om weer te gaan trainen :p je hebt wel veel sympathie gekweekt onder je log lezers kerel

Dat is bullshit. Dacht ik ook altijd, totdat ik gewoon stug doorging met waar ik mee bezig was (op bb vlak).
Je moet het als een voordeel zien dat je snel massa aanzet, want dan zet je ook gemakkelijk snel spiermassa aan.
En wat nou 3 maanden? Als jij je alleen kan focussen op 'ripped binnen 3 maanden wanneer ik dit en dat doe', ja dan kan ik me de teleurstelling wel voorstellen. Theorie is nooit praktijk, of je moet je lijf wel verrekte goed kennen.

+1

Kom op zeg, ik durf te zeggen dat ik een 10x slechtere start had als jou (je kent denk me verhaal wel, zie anders foto in op van me log).

Heb vaak genoeg dips gehad dat ik 5 of 8 kilo ben afgevallen en weken niet trainde, maar daarna werd ik weer sterker en groter als daarvoor.

Mooiste is dat ik in de 3 jaar dat ik nu sport, nog nooit aan mezelf heb afgevraagd:
Waarom doe ik dit?

Denk dat je eerst hier moet beginnen. In plaats van dat je, jezelf naar de training dwingt ipv van wilt.

Terug
Naar boven