- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is Jurg ermee gestopt?
OT: heb ik ook gehad. dus gewoon weer motivatie proberen te vinden en er weer voor gaan

Thnx JurgJa, misschien maar ff leuke spiergroepen gaan trainen, doe ik iig iets. Kan ik squats enzo later nog wel oppakken. T is ook gewoon suf, als ik hier 2 DBs had liggen pakte ik ze wel elke dag een keer op maar naar de sportschool gaan ho maar.

goeie opmerking jurg, het gaat erom dat het leuk is en als dat het niet meer is voor jou dan kun je het ook niet volhouden
moet je maar voor jezelf dus bepalen hoeveel liefde je nog voor de sport hebt

Nee, allemaal fout.
Squat = Grootste spiergroep
Grootste spiergroep = Meeste test in lichaam vergeleken andere spiergroepen
Test = Kracht
Kracht = Groei
Groei = Blij
Oftewel, je maakt maar zin in squaten!
![]()

Nee, allemaal fout.
Squat = Grootste spiergroep
Grootste spiergroep = Meeste test in lichaam vergeleken andere spiergroepen
Test = Kracht
Kracht = Groei
Groei = Blij
Oftewel, je maakt maar zin in squaten!
![]()
Naja als ik dr dan toch ben ga ik dr ook wel helemaal voor. Alleen de consistentie ontbreekt. En qua squat=groei=blij: Ik vind dat ik tot nu toe waardeloze progressie heb gemaakt, na een jaar trainen (oke, zeker 3 maanden cutten/k*tten) zie je nog steeds niet aan mn lijf dat ik zware shit heb opgetild tenzij je weet hoe ik er hiervoor uitzag, en dan nog is het verschil nihil.

Als je het niet voor jezelf doet, kan je er maar beter mee stoppen inderdaad
No offense MC, maar trainen doe je voor jezelf, niet voor anderen.

Naja als ik dr dan toch ben ga ik dr ook wel helemaal voor. Alleen de consistentie ontbreekt. En qua squat=groei=blij: Ik vind dat ik tot nu toe waardeloze progressie heb gemaakt, na een jaar trainen (oke, zeker 3 maanden cutten/k*tten) zie je nog steeds niet aan mn lijf dat ik zware shit heb opgetild tenzij je weet hoe ik er hiervoor uitzag, en dan nog is het verschil nihil.

Als je het niet voor jezelf doet, kan je er maar beter mee stoppen inderdaad
No offense MC, maar trainen doe je voor jezelf, niet voor anderen.
Je kunt best voor jezelf een gespierder lijf willen toch? Dan doe je het toch juist voor jezelf? Pas als je het trainen als iets vervelends gaat zien, dan weegt dat niet meer op tegen het er beter uit willen zien.
Misschien is het een idee om een paar dumbbells te kopen MC: kun je ook heel wat mee trainen. Sowieso borst, rug en schouders.
Doe in ieder geval niets met tegenzin of omdat het van je spammers hier moet![]()
(Serieus wel een idee)Iets met een eetschema toevallig?
Sinds ik een eetschema heb maak ik de gains van me leven![]()

Zoek mijn fototopic op zou ik zeggenIk ben het eens met een aantal dingen die je zegt. En ipv zwaarder trainen kan ik beter gewoon uberhaupt gaan trainen. Ik kan mezelf ver pushen in de gym, dat heb ik een aantal keren tot niet-fijne hoogte ervaren. En ik vind dat er niks mis is met zelfacceptatie. Ik zit niet de hele dag te mokken van "kijk mij nou een lelijk lichaam hebben". Neemt niet weg dat wat meer spier en wat minder vet wel leuk is natuurlijk
En die motivatie, mja... Weet niet hoe maar daar moet ik inderdaad voor zorgen. Atm op zoek naar plaatjes van 77k @ 1,88ish @ 12%![]()

Dat is bullshit. Dacht ik ook altijd, totdat ik gewoon stug doorging met waar ik mee bezig was (op bb vlak).
toch mooi dat elke post gaat over het motiveren van TS om weer te gaan trainenje hebt wel veel sympathie gekweekt onder je log lezers kerel
Dat is bullshit. Dacht ik ook altijd, totdat ik gewoon stug doorging met waar ik mee bezig was (op bb vlak).
Je moet het als een voordeel zien dat je snel massa aanzet, want dan zet je ook gemakkelijk snel spiermassa aan.
En wat nou 3 maanden? Als jij je alleen kan focussen op 'ripped binnen 3 maanden wanneer ik dit en dat doe', ja dan kan ik me de teleurstelling wel voorstellen. Theorie is nooit praktijk, of je moet je lijf wel verrekte goed kennen.