Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nee, allemaal fout.

Squat = Grootste spiergroep
Grootste spiergroep = Meeste test in lichaam vergeleken andere spiergroepen
Test = Kracht
Kracht = Groei
Groei = Blij

Oftewel, je maakt maar zin in squaten!

:trollface:
Daar kun je vast zo'n infinite stripje van maken...oneindig squaten = oneindig blij..:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.643
Dat is bullshit. Dacht ik ook altijd, totdat ik gewoon stug doorging met waar ik mee bezig was (op bb vlak).
Je moet het als een voordeel zien dat je snel massa aanzet, want dan zet je ook gemakkelijk snel spiermassa aan.
En wat nou 3 maanden? Als jij je alleen kan focussen op 'ripped binnen 3 maanden wanneer ik dit en dat doe', ja dan kan ik me de teleurstelling wel voorstellen. Theorie is nooit praktijk, of je moet je lijf wel verrekte goed kennen.

Ik doelde niet op dat ik snel aankom. Volgens mij begrijpen we elkaar niet en ik geloof ook niet dat je hier probeert te vertellen dat ik wél een ideaal beginlijf heb. En ik focus met niet op zo snel mogelijk ripped zijn of whatever. Maar sinds ik ben begonnen met BB is mn BF% te hoog en daar heb ik nog nooit succesvol grote verandering in gebracht en ik denk dat mede daarom ook geen resultaten goed zichtbaar zijn. Theorie is inderdaad geen praktijk maar ik wil wel realistische doelen stellen. In de spoiler staat hoe ik op de 3 maanden kom (met behulp van o.a. BFFM).

82kg
18% BF?
68ish VVM
66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8)
66 + (82 x 13,7) + (188 x 5) - (20 x 6,8)
66 + (82 x 13,7) + (188 x 5) - (20 x 6,8)
66 + (1123) + (940) - (136)=1993=/=2k cals
3500 cals in een pound vet

goal= 77kg @ 12% BF

5kg vet weg
5kg=11pounds
11x3500=38500 calory deficit

Als ik 3/4x in de week naar de gym ga:
2900-3000 cals/dag
20% cals deficit=500-600 cals aan cardio per dag, 77 dagen lang.

zigzag:
3 dagen 2900-3000 cals + 500-600 cals cardio
1 dag 2900-3000 cals, geen cardio
traject=93,3 dagen

toch mooi dat elke post gaat over het motiveren van TS om weer te gaan trainen :p je hebt wel veel sympathie gekweekt onder je log lezers kerel

Ja ik merk het, ik vind het ook erg gaaf om te zien dat dit topic niet zo snel doodbloed. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat ik vroeg of laat het ijzer weer oppak. Maar dat heeft ook te maken met mijn dag&nacht ritme etc.

Sinds ik McMetro z'n hand heb geschud...

...heb ik sympathie voor die gozer. Aardige gast.

Dank :) Was een mooie meet. Lang geleden alweer, toen woonde ik nog thuis ;)

+1

Kom op zeg, ik durf te zeggen dat ik een 10x slechtere start had als jou (je kent denk me verhaal wel, zie anders foto in op van me log).

Heb vaak genoeg dips gehad dat ik 5 of 8 kilo ben afgevallen en weken niet trainde, maar daarna werd ik weer sterker en groter als daarvoor.

Mooiste is dat ik in de 3 jaar dat ik nu sport, nog nooit aan mezelf heb afgevraagd:
Waarom doe ik dit?

Denk dat je eerst hier moet beginnen. In plaats van dat je, jezelf naar de training dwingt ipv van wilt.

Ik zeg dit niet om zielig te doen of iets dergelijks. Maar ik had iets meer van mezelf verwacht. En ik denk dat je de vraag "waarom doe ik dit?" best mag stellen en de doelstellingen die daar uit voortkomen ook zeker na mag streven. And besides: iedereen heeft wel eens zo'n dag dat je geen zin heb om te trainen maar jezelf met tegenzin naar de gym sleept. Voor succesvol BBen moet je af en toe offers maken, ik denk dat iedereen daar vroeg of laat tegenaan loopt.

Ik zeg dit niet om zielig te doen of iets dergelijks. Maar ik had iets meer van mezelf verwacht. En ik denk dat je de vraag "waarom doe ik dit?" best mag stellen en de doelstellingen die daar uit voortkomen ook zeker na mag streven. And besides: iedereen heeft wel eens zo'n dag dat je geen zin heb om te trainen maar jezelf met tegenzin naar de gym sleept. Voor succesvol BBen moet je af en toe offers maken, ik denk dat iedereen daar vroeg of laat tegenaan loopt.

Mijn post was ook niet negatief bedoeld, meer een stukje motivatie dat het altijd slechter kan!

1 Jaar dedication, kan zoveel opleveren. En als je terug kijkt op dat jaar denk je, zo dat ging goed dan kan dat 2de jaar er wel bij.

Ik zou zeggen, sluit je log en begin pas wanneer je weer lekker bezig bent en wanneer je er plezier in hebt. Telkens verhalen aanhoren hoe het wel had kunnen gaan wordt je ook niet vrolijk van.

Praat met alles en iedereen; mensen zien pas goede gains in hun tweede jaar :) Het moeilijke is aan u tweede jaar beginnen, want het eerste jaar kloot je meestal maar gewoon wat aan, zonder kennis van zaken, teveel mindere trainingen en nog wat andere rotzooi.

Veel stoppen na jaar 1, maar zij die aan jaar 2 beginnen en het afmaken, dat zijn de gelukkigen :)

:coffee:

het blijft hier eigenlijk een beetje van net niet
jammer metro - kom gozert

Wil je motivatie ? Hierdoor heb ik ook mijn motivatie weer terug gekregen :D

Kijk gewoon alle seizoenen van 'Jersey Shore' als je hem nog niet gekeken hebt, zijn 2 seisoenen en je zal er verslaafd aan raken !

[Link niet meer beschikbaar]

En klik op Ep. 1 en dan steeds verder ;) Dan weet je ook een van de redenen waarom je het misschien doet ;)

Kijk gewoon alle seizoenen van 'Jersey Shore' als je hem nog niet gekeken hebt, zijn 2 seisoenen en je zal er verslaafd aan raken !

En klik op Ep. 1 en dan steeds verder ;) Dan weet je ook een van de redenen waarom je het misschien doet ;)
ik hoop niet dat dit serieus is.
Zo speciale fysieken hebben die mensen van jersey shore bovendien niet eens, uit verhouding als maar kan :p

ik hoop niet dat dit serieus is.
Zo speciale fysieken hebben die mensen van jersey shore bovendien niet eens, uit verhouding als maar kan :p

Ja serieus dude, ik heb hierdoor me motivatie deels door terug gekregen en ook omdat ik al een week niet meer op de PS3 heb gezeten :o en mij boeit het ook niet door wat ik mijn motivatie heb terug gekregen vind het wel een vet programma.

Zo indrukwekkend zijn ze niet maar met hun fysiek krijgen ze wel alle meiden bijna mee en dat is gewoon hilarisch om dat steeds te zien en dat fysiek hebben te meeste niet op dit forum hoor denk jij ook niet

how going bro?

:roflol:

superdude.jpg

Ja serieus dude, ik heb hierdoor me motivatie deels door terug gekregen en ook omdat ik al een week niet meer op de PS3 heb gezeten :o en mij boeit het ook niet door wat ik mijn motivatie heb terug gekregen vind het wel een vet programma.

Zo indrukwekkend zijn ze niet maar met hun fysiek krijgen ze wel alle meiden bijna mee en dat is gewoon hilarisch om dat steeds te zien en dat fysiek hebben te meeste niet op dit forum hoor denk jij ook niet
je vergeet even dat ze juicen en allemaal al rond de 23-27 jaar zijn.

oeps..

Terug
Naar boven