- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Mijn post was ook niet negatief bedoeld, meer een stukje motivatie dat het altijd slechter kan!
1 Jaar dedication, kan zoveel opleveren. En als je terug kijkt op dat jaar denk je, zo dat ging goed dan kan dat 2de jaar er wel bij.
Ik zou zeggen, sluit je log en begin pas wanneer je weer lekker bezig bent en wanneer je er plezier in hebt. Telkens verhalen aanhoren hoe het wel had kunnen gaan wordt je ook niet vrolijk van.
Ja I know. Mijn eerste krachtsport jaar heeft me qua gains alleen niet heel veel opgeleverd dus daarom kijk ik er niet met plezier op terug. Maar wel veel geleerd. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik de draad weer oppak. Wil het qua cutten in ieder geval wel goed doen, maar om nu te gaan cutten heeft niet zo veel zin. Eerst die trainingslust weer eens opwekken, anders hoeft het voor mij niet. Eind maart/begin april maar eens zien of we gaan cutten.
ik hoop niet dat dit serieus is.
Zo speciale fysieken hebben die mensen van jersey shore bovendien niet eens, uit verhouding als maar kan![]()
Als dit hem motivatie geeft: who cares
Ze hebben inderdaad meer massa dan 90% van DBB op dat BF%... Maar inderdaad: dr is weinig natural aan die serie. Zowel qua boobs als qua muscles. En toch he...
Voor de grap even gekeken. Beetje plaatsvervangende schaamte zeg 
2 dumbbells van een maat van me geleend. Van zijn huis naar t station lopen met die weights is de beste workout die ik in weken gehad heb
Heb 1 dumbbell op een curlgewicht staan en 1 op een tricep kickback gewicht. Dumbbell overhead extensions voelen niet lekker aan bij mn aanhechting van mn triceps. Wat setjes lopen pompen dus, voel em wel een beetje branden vandaag 
Haai Marv *D

wel goed bezig
Vandaag mn biceps/triceps effe laten afkoelen, morgen effe kijken of ik een upperbody workout kan doen. Krap qua tijd, maar heb dr zin an. Maandag pas t vervolg aangezien ik van t weekend bij mn vriendin zit.

)