MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.681
Ja jullie hebben gelijk. Ff wat peper in m'n reet.

• #2.682
Heb ik jullie allemaal weggejaagd nu ik weer train? :D

Train je dan?

:trollface:

nee hoor, de eckte hardcore is er nog.

• #2.685
  • #2.687
Deadlift
10x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg
6x100kg

Bench
10x20kg
6x40kg
6x50kg
6x55kg
8x50kg

Behind Neck Press (smith)
3x20kg ???
6x40kg
6x40kg
5x40kg

Wil deze workout verbeteren door met deadliften te beginnen op 60kg en met benchen na opwarmen met de barbell 2,5kg drbij te hangen.

your mind is the limit.

• #2.689
Ga zo maar ff de mindless gymdude uithangen dan :D

Sjaak niet tegengekomen gelukkig :D

Deadlift
10x50kg
6x60kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg
6x100kg

Bench
10x20kg
6x40kg
6x50kg
6x55kg
8x50kg

Behind Neck Press (smith)
3x20kg ???
6x40kg
6x40kg
5x40kg

Beetje een pussyworkout maja :( Wel correcte vorm bij alles. Ook wat waard.

geweldig een training , ga zo door:)

Nette training Mc, nette bench ook 8x50kg!

• #2.692
Dank mannen. Vanavond even een schepje bovenop doen.

lekker snel weer op niveau:) Mooi dat je weer zin hebt om te traien, lekker bulken tot april en daarna k*tten :D

• #2.694
Ja man. Ga niet te ver boven mn onderhoud zitten, vet% moet echt niet hoger worden.

• #2.695
Benchpress
10x20kg
6x40kg
6x50kg
6x55kg
10x55kg (laatste 2x spot)
10x50kg (laatste 2x spot)

Voelde me behoorlijk unstoppable na die 2e set 55kg :D

Deadlift
10x60kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg
6x100kg
6x110kg
Edit: 15x60kg repout (vergeten te noteren)

Zonder straps. Normaal altijd straps gebruikt boven de 100kg en dan ook met een stuk minder volume. Merk wel dat mn grip zwak is, volgende keer mn straps maar weer meenemen. voor de 100 en 110kg mixed grip gebruikt. 6x120kg zit er volgende keer waarschijnlijk niet in, iemand suggesties hoe te verhogen? Nog nooit zulk volume gedeadlift, vond 2 en 3reppers fijn, maar ik train toch voor massa :rolleyes: Begon mn maaltijd (kwartier voor ik wegging) trouwens behoorlijk te proeven :roflol:

Shoulder Press Machine
10x10
10x20
10x25
10x25
9x25

Beetje gay, maja. Wel harde burn al aan t eind van mn 2e set op standje 25.

Barbell Preachercurl
10xstang
10xstang+10kg
10xstang+5kg
1x superslow negative :fire:

Voelde me superslap op deze. Ik ga echt huilen als die ez-stang minder dan 10kg is. Eigenlijk ga ik sowieso maar huilen om mn ondermaatse gaycurlpower.

Laatst bewerkt:
Benchpress
10x20kg
6x40kg
6x50kg
6x55kg
10x55kg (laatste 2x spot)
10x50kg (laatste 2x spot)

Voelde me behoorlijk unstoppable na die 2e set 55kg :D

Deadlift
10x60kg
6x70kg
6x80kg
6x90kg
6x100kg
6x110kg

Zonder straps. Normaal altijd straps gebruikt boven de 100kg en dan ook met een stuk minder volume. Merk wel dat mn grip zwak is, volgende keer mn straps maar weer meenemen. voor de 100 en 110kg mixed grip gebruikt. 6x120kg zit er volgende keer waarschijnlijk niet in, iemand suggesties hoe te verhogen? Nog nooit zulk volume gedeadlift, vond 2 en 3reppers fijn, maar ik train toch voor massa :rolleyes: Begon mn maaltijd (kwartier voor ik wegging) trouwens behoorlijk te proeven :roflol:

Voelde me superslap op deze. Ik ga echt huilen als die ez-stang minder dan 10kg is. Eigenlijk ga ik sowieso maar huilen om mn ondermaatse gaycurlpower.

Haha :p

Maar damn, vrijdag benchen en deadliften en vandaag weer? :o

En je deadlifts: die gaan vanzelf wel omhoog denk ik als je blijft trainen, jij hebt niet heel lang geleden nog 140 kunnen liften, right? :)

jij houd je allang niet meer aan de 3x5 haha.
je doet heel wat meer.
dat lijkt me ook wel wat aangezien ik met rippetoe binnen het half uur klaar was.
nu zal ik naarmate de gewichten zwaarder worden wel langer herstel nodig hebben maar nog.
ow wacht dit zijn natuurlijk ook de warming-up sets die je vermeld.

maar alsnog is een 2e keer 1x5 DL is niet zo erg.??(:
of een extra setje BP
ga zo door;D ik volg je

Laatst bewerkt:
jo ff beetje je logje doorgebladert, maar kun je niet beter gaan cleanbulken?
Aangezien je wat motivatie problemen hebt lijkt cutten niet zo een goed idee, je wordt immers alleen maar slapper van dat cutten. ik denk dat wanneer je flink gaat cleanbulken en je weer PR's haalt dat die motivatie weer zo terug is;)!

• #2.699
Haha :p

Maar damn, vrijdag benchen en deadliften en vandaag weer? :o

En je deadlifts: die gaan vanzelf wel omhoog denk ik als je blijft trainen, jij hebt niet heel lang geleden nog 140 kunnen liften, right? :)

Ja man. 2 rustdaagies, prima toch? Zó all-out ben ik vrijdag ook weer niet gegaan. En had dr zin in dus ik moest wel :D

Van de zomer trok ik nog 5x140kg met 7x140kg dr achteraan. Zie Bel112's avatar ;) Ooit 1x160kg getrokken, dat was nog in mn ouwe sportschool ergens aan t begin van de zomervakantie ofzo.

jij houd je allang niet meer aan de 3x5 haha.
je doet heel wat meer.
dat lijkt me ook wel wat aangezien ik met rippetoe binnen het half uur klaar was.
nu zal ik naarmate de gewichten zwaarder worden wel langer herstel nodig hebben maar nog.
ow wacht dit zijn natuurlijk ook de warming-up sets die je vermeld.

maar alsnog is een 2e keer 1x5 DL is niet zo erg.??(:
of een extra setje BP
ga zo door;D ik volg je

Nee heb ik ooit gezegd dat ik 3x5 ging doen dan? Ik doe geen Rippetoe nu he :P En ja, daar zit ook warming up in. En als je energie over heb kan je dr nog dips en pullups bij doen he. Naja, ik had t eigenlijk ook snel gehad met Rippetoe :o

Een extra set DL versus BP snap ik niet helemaal :roflol:

`goed om te zien dat je weer aan het ijzer zit :)

Terug
Naar boven