- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, maar je moet het wel in de blender doen.
anders kun je ook ultra fine scottish oats bestellen maar ff wat havermout in de blender gooien is ook niet zoveel moeite.

)ja die zijn zeker fijn genoeg, daarvan kun je zo 200gr ineens in je shake beker gooien en dan drinkt het nog prima weg!
http://www.bulkpowders.co.uk/produc...cottish_oats/a743921cefa6b98a589af640ff24e0b2
Heb nu dit:
Meal 1:
Brinta (50g)
Whey (1scoop)
Melk (1L halfvol)
Banaan
Meal 2:
Ei (5 stuks)
Brood (200gr bruin)
Ketchup (gewoon niet asociaal veel, extra hot)
Meal 3:
Variabel, meestal pasta.
Meal 4:
Kwark (500gr mager)
Wil meal 2 en 3 vaak gaan omdraaien omdat ik zo aan de 1k cals zit met avondeten. Ook zitten dr erg veel carbs in en in meal 2 juist meer vetten.
Totaal:
3200 cals
218gr eiwit (28%)
383gr carbs (49%)
83gr vet (24%)
Zal eventueel wat koffie bijkomen.
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------
Ho es! Kost ook geen reet. Goedkope whey ook, bestel je die ook daar?
+1!
Dan ga je toch dood van de honger de hele dag?!
Misschien zijn rijstewafels wat. Moet ik volgens mij wel een heel pak per dag eten, die dingen wegen niks.
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
Ipv brinta?
Haha, geniaal. Niet eens aan gedacht.
. En pure chocolade is goed voor je vasculariteit = double win
. Ideale pre-workout.,+1!
Dan ga je toch dood van de honger de hele dag?!
Vind dat 7x eten zo overrated... Gewoon dik goed ontbijten, goed eten voor middag dan tussendoor wat fruit of noten en dan gewoon nog rond 5-6u een aantal boterhammen en voor het slapen kwark + noten.
Rijstwafels hebben ze in de aldi met pure fondant chocolade op, fantastisch lekker. En pure chocolade is goed voor je vasculariteit = double win
. Ideale pre-workout.
,
Vind dat 7x eten zo overrated... Gewoon dik goed ontbijten, goed eten voor middag dan tussendoor wat fruit of noten en dan gewoon nog rond 5-6u een aantal boterhammen en voor het slapen kwark + noten.
Ik heb nog nooit 7x per dag gegeten, zie het nut er echt niet van in. Zou me iig nooit voldaan voelen omdat je constant van die kleine maaltijen moet eten..
Rijstwafels hebben ze in de aldi met pure fondant chocolade op, fantastisch lekker. En pure chocolade is goed voor je vasculariteit = double win
. Ideale pre-workout.
,
Ik heb nog nooit 7x per dag gegeten, zie het nut er echt niet van in. Zou me iig nooit voldaan voelen omdat je constant van die kleine maaltijen moet eten..
Dat is ook overrated inderdaad. Het gaat om het totaalplaatje qua calorieen, niet qua aantal maaltijden. Dat is een mythe die nu wel redelijk ontzenuwd is.
Ik zou het inderdaad lekker makkelijk houden Mc, dr zitten geen vage kaasbroodjes ofzo in je schema ofzo dus dit is dikke prima!

7x eten mag je overrated vinden, ik krijg zo'n dikke maaltijd niet goed binnen en aangezien het een flink leeg gevoel geeft als het weg is wel meteen weer honger. Nu ik de hele dag door eet gaat het voor mij een stuk beter. Ieder z'n eigen ervaring natuurlijk.
Laatst had ik een pan pasta gebouwd (500gr pasta, 450gr pastasaus en een half zakje gerapste kaas (75gr) en voor ik het in de smiezen had was die pan leeg
2400 cals waren dat.wat dacht je van je macro's goed verdelen over de dag en deze dan ook op juiste momenten binnen te krijgen.
dus zo overrated is 6-8 eten op een dag nog niet.