- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ze weer stoer doet moet je der meenemen naar de gym en 100 kilo laten tillen :d
grote kans dat zij 'm met een dumbbell van 14kg slaat (skinnie-inspired)en als ze dat gewoon proper tilt. sla haar dan gewoon.
grote kans dat zij 'm met een dumbbell van 14kg slaat (skinnie-inspired)

als ze weer stoer doet moet je der meenemen naar de gym en 100 kilo laten tillen![]()
Mijn vergelijking gaat niet op :')Mc, train je nu terug graag?
Want ik kijk beetje op tegen deadlift, dus ga hem vanavond laten vallen denk ik :s
Hoe ben jij er terug in gerold?

dus sowieso voorlopig geen log. Ik ben nu gewoon minimaal drie keer in de week SS plus wat extra oefeningen aan het doen en ook ben ik wat recepten aan het uitprinten van hier zodat ik weer kan beginnen met veel en goed te vreten!
Mc, train je nu terug graag?
Want ik kijk beetje op tegen deadlift, dus ga hem vanavond laten vallen denk ik :s

en als ze dat gewoon proper tilt. sla haar dan gewoon.
grote kans dat zij 'm met een dumbbell van 14kg slaat (skinnie-inspired)
kans klein dat ze een DB van 14 kilo boven haar hoofd krijgt![]()

Mc, train je nu terug graag?

Tijdje niet gekickt? Hoezo niet dan?
Naa het gaat wel goed en minder goed. Het goede nieuws is, is dat ik weer ben begonnen met trainen sinds me blinde darm operatie, het slechte nieuws is, is dat ik weer onmogelijk slap bendus sowieso voorlopig geen log. Ik ben nu gewoon minimaal drie keer in de week SS plus wat extra oefeningen aan het doen en ook ben ik wat recepten aan het uitprinten van hier zodat ik weer kan beginnen met veel en goed te vreten!
Ik heb geen zin om terug te gaan in je log, dus wat zijn je stats ATM? BW, vet% en grote drie?
En loggen werkt voor mij motiverend, maar moet je zelf ff kijken. Klinkt goed die recepten! Succes bro.
ja schijnbaar wel. anders ging hij niet weer trainen...
nee grapje man. hij kreeg klappen van zn vriendinnetje![]()

1 RM 85 kg BP moet wel lukken voor april! Je kan eventueel 2x per week borst trainen als je vind dat ie achterloopt, heeft voor mij tot nu toe best goed gewerkt.
Je kan ook gewoon op onderhoud eten? VP gaat omlaag en gewicht blijft ong zelfde.

Op onderhoud ETEN mcM - ETEN. Niemand zegt je op onderhoud te trainen
Flink trainen juist, gevolgd door wat cardio (evt. met je vriendin). Vet vliegt er dan echt wel vanaf hoor.
En eerst maar weer eens in de trainingsgroove komen voor we gaan cutten.je kan niet in plaats van deadliften db rows en hypers doen kerel...
zorg maar eens dat je d'r bent zaterdag dan kun je mee deadliften![]()

Nee weet niet, eerst maar een tijdje setjes maken voor ik uberhaupt over 1RMs ga nadenken.
Lees je eigen post even terugHuh, ik train ook niet op onderhoud? Ik heb nog niet zo veel om te onderhoudenEn eerst maar weer eens in de trainingsgroove komen voor we gaan cutten.

Ik help je evenMmz... Ja ik hoop het echt. Al ben ik nooit over de 60kg heen gekomen in dat jaar dat ik train. En als ik op onderhoud train doe ik weer wat ik altijd al heb geprobeerd en wat tot nu toe heeft gefaald: veel massa winnen en BF droppen. Nu ga ik even voor massa, progressie en motivatie. Ben een cut van 3 maanden van plan tegen de zomer.