MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

als ze weer stoer doet moet je der meenemen naar de gym en 100 kilo laten tillen :D

Mc, train je nu terug graag?

Want ik kijk beetje op tegen deadlift, dus ga hem vanavond laten vallen denk ik :s

Hoe ben jij er terug in gerold?

Tijdje niet gekickt? Hoezo niet dan?
Naa het gaat wel goed en minder goed. Het goede nieuws is, is dat ik weer ben begonnen met trainen sinds me blinde darm operatie, het slechte nieuws is, is dat ik weer onmogelijk slap ben :( dus sowieso voorlopig geen log. Ik ben nu gewoon minimaal drie keer in de week SS plus wat extra oefeningen aan het doen en ook ben ik wat recepten aan het uitprinten van hier zodat ik weer kan beginnen met veel en goed te vreten!

Ik heb geen zin om terug te gaan in je log, dus wat zijn je stats ATM? BW, vet% en grote drie?

1 RM 85 kg BP moet wel lukken voor april! Je kan eventueel 2x per week borst trainen als je vind dat ie achterloopt, heeft voor mij tot nu toe best goed gewerkt.
Je kan ook gewoon op onderhoud eten? VP gaat omlaag en gewicht blijft ong zelfde.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.774
en als ze dat gewoon proper tilt. sla haar dan gewoon.

Nee.

grote kans dat zij 'm met een dumbbell van 14kg slaat (skinnie-inspired)

Nee.

kans klein dat ze een DB van 14 kilo boven haar hoofd krijgt :trollface:

:mad:

Mc, train je nu terug graag?

Want ik kijk beetje op tegen deadlift, dus ga hem vanavond laten vallen denk ik :s

Hoe ben jij er terug in gerold?

Ja man, donderszin in mn volgende workout. Alleen lowerbody nog niet echt te pakken. Vind dat ook vooral kapotgaan en niet kunnen lopen daarna is kudt. Ik heb een tijdje dumbbells geleend van een vriend van me. Thuis de superdude uit lopen hangen maar na een paar keer een goeie pomp te hebben gehad wou ik weer meer! En ja, dan moet je toch de gym in. Weer samen met mn huisgenoot een keer geweest en maximaal gegaan op mn bench, was ook lekker. Lekkere workouts hebben een versterkend effect wat dat betreft. Maar je kan in plaats van deadliften ook een keer dumbbell rows en hyperextensions doen! Deed ik laatst ivm spierpijn. Nou, daarna 10x zo harde spierpijn maar voor de motivatie was t top :o

we hebben gedreigd met de DBB knokploeg hehehe :evil:

True ^^

Tijdje niet gekickt? Hoezo niet dan?
Naa het gaat wel goed en minder goed. Het goede nieuws is, is dat ik weer ben begonnen met trainen sinds me blinde darm operatie, het slechte nieuws is, is dat ik weer onmogelijk slap ben :( dus sowieso voorlopig geen log. Ik ben nu gewoon minimaal drie keer in de week SS plus wat extra oefeningen aan het doen en ook ben ik wat recepten aan het uitprinten van hier zodat ik weer kan beginnen met veel en goed te vreten!

Ik heb geen zin om terug te gaan in je log, dus wat zijn je stats ATM? BW, vet% en grote drie?

Mjaaa... Vanalles. Druk, gamen, etc. Slechte excuses I know. Maar ik had effe geen zin meer en als je t niet voor jezelf doet houd het op. Wel altijd vertrouwen in gehad dat ik weer zou gaan trainen, maar effe een pauze om daarna weer te knallen. Heb sindsdien nog maar 3 workouts gehad (allemaal UB).
Ah joh, als je nu slap ben is er juist ruimte voor snelle progressie :) En loggen werkt voor mij motiverend, maar moet je zelf ff kijken. Klinkt goed die recepten! Succes bro.

Stats zijn nu:
86kg, BF tussen de 16-20% schat ik zo (mijn apparaatje geeft de hele tijd 15,4% aan, wat ik ook doe... Spoort niet.).
Bench 3x5x55kg, Deadlift denkik 8x110 en squat al maanden niet gedaan. Nog niet gemaxed. Rol dr echt net pas weer in.

Alsof Mc daar schrik voor heeft? :trollface:

Haha, neuh valt mee. Maar jullie hebben me wel gemotiveerd hoor ;)

ja schijnbaar wel. anders ging hij niet weer trainen...

nee grapje man. hij kreeg klappen van zn vriendinnetje :roflol:

Geen klappen. Wat wel zeg ik lekker niet :D

1 RM 85 kg BP moet wel lukken voor april! Je kan eventueel 2x per week borst trainen als je vind dat ie achterloopt, heeft voor mij tot nu toe best goed gewerkt.
Je kan ook gewoon op onderhoud eten? VP gaat omlaag en gewicht blijft ong zelfde.

Mmz... Ja ik hoop het echt. Al ben ik nooit over de 60kg heen gekomen in dat jaar dat ik train. En als ik op onderhoud train doe ik weer wat ik altijd al heb geprobeerd en wat tot nu toe heeft gefaald: veel massa winnen en BF droppen. Nu ga ik even voor massa, progressie en motivatie. Ben een cut van 3 maanden van plan tegen de zomer.

Zaterdag weer naar de gym denk ik. Mn whey is gister opgegaag, morgen krijg ik als het goed is nieuwe en wat pre-workout samples :D

Op onderhoud ETEN mcM - ETEN. Niemand zegt je op onderhoud te trainen ;)
Flink trainen juist, gevolgd door wat cardio (evt. met je vriendin). Vet vliegt er dan echt wel vanaf hoor.

je kan niet in plaats van deadliften db rows en hypers doen kerel...

zorg maar eens dat je d'r bent zaterdag dan kun je mee deadliften ;)

wanneer weer eens 160 dlen? :)

Wat gebruik je voor supps naast whey?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.779
Op onderhoud ETEN mcM - ETEN. Niemand zegt je op onderhoud te trainen ;)
Flink trainen juist, gevolgd door wat cardio (evt. met je vriendin). Vet vliegt er dan echt wel vanaf hoor.

Huh, ik train ook niet op onderhoud? Ik heb nog niet zo veel om te onderhouden :D En eerst maar weer eens in de trainingsgroove komen voor we gaan cutten.

je kan niet in plaats van deadliften db rows en hypers doen kerel...

zorg maar eens dat je d'r bent zaterdag dan kun je mee deadliften ;)

Mn onderrug was laatst nog erg zuur van de vorige deadliftsessie (maar 1 dag rust dr tussen) dus daarom deed ik DB Rows en Hyperextensions zodat ik de rest van mn rug nog redelijk kon aanpakken. En tegen Jurg vertelde ik het omdat hij geen zin heeft, en afwisseling waar trainingsdrift uit voortkomt is belangrijker dan optimalisatie in mijn optiek. We zijn geen robots die t beste uitvogelen en dat maar gaan doen, als we ergens geen drive voor hebben doen we t halfbakken en dat schiet niet op :)

Hoe laat zaterdag? :D

Zaterdag? :P Nee weet niet, eerst maar een tijdje setjes maken voor ik uberhaupt over 1RMs ga nadenken.

Wat gebruik je voor supps naast whey?

Niks. Heb bij mn pa thuis nog ergens wat creatine liggen geloof ik, als ik in de buurt ben maar eens ophalen. Zelfde geldt voor BCAA's maar daar zie ik de toegevoegde waarde op dit moment niet zo van in.

Edit: Oja, heb multivitamine. Niet geheel onbelangrijk als student :P

Huh, ik train ook niet op onderhoud? Ik heb nog niet zo veel om te onderhouden :D En eerst maar weer eens in de trainingsgroove komen voor we gaan cutten.
Lees je eigen post even terug ;)

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Mmz... Ja ik hoop het echt. Al ben ik nooit over de 60kg heen gekomen in dat jaar dat ik train. En als ik op onderhoud train doe ik weer wat ik altijd al heb geprobeerd en wat tot nu toe heeft gefaald: veel massa winnen en BF droppen. Nu ga ik even voor massa, progressie en motivatie. Ben een cut van 3 maanden van plan tegen de zomer.
Ik help je even ;)

Terug
Naar boven