Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hee wacht effe, jullie waren pro meer meals per dag en nou ben ik een beetje meal frequency te verdedigen :roflol:

Ik eet meerdere maaltijden per dag omdat ik anders constant honger heb. Nu heb ik minder tijd tussen maaltijden (en mijn maaltijden zijn echt geen kleine hapjes). Ik heb NOOIT gezegd dat de reden om meerdere maaltijden te nemen vanwege versnellen metabolisme is. Dat is nl. onzin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.746
Ik eet meerdere maaltijden per dag omdat ik anders constant honger heb. Nu heb ik minder tijd tussen maaltijden (en mijn maaltijden zijn echt geen kleine hapjes). Ik heb NOOIT gezegd dat de reden om meerdere maaltijden te nemen vanwege versnellen metabolisme is. Dat is nl. onzin.

Ik zeg ook niet dat jij dat OOIT heb gezegd :p

Interresante discussie overhere!

:yes:

Benchpress
10x20kg
8x40kg
6x50kg
6x55kg
6x55kg
5x55kg
8x50kg

DB Row
10x20kg
8x30kg
6x38kg
6x38kg

Straight Arm Lat Pulldown
weet niet meer. 2 werksetjes rond de 10 reps, voelde em goed branden.

Shoulderpress Machine
10x10kg
10x20kg
10x30kg
8x30kg
10x20kg

Hyperextensions
10xBW
10x10kg
10xBW

Had nog behoorlijk deadlift-spierpijn, afzien :p

Hammer Curls
10x12kg
10x10kg
15x8kg

Overhead Tricep Extension
10x31kg
10x38kg
6x38kg

Volgende keer wat meer carbs eten voor ik ga trainen (anders had er meer ingezeten, maar had niks in huis :duh:).

Laatst bewerkt:
een training :)

en een goede ook nog :thumbs:

• #2.748
Ziek hè :D

7x eten mag je overrated vinden, ik krijg zo'n dikke maaltijd niet goed binnen en aangezien het een flink leeg gevoel geeft als het weg is wel meteen weer honger. Nu ik de hele dag door eet gaat het voor mij een stuk beter. Ieder z'n eigen ervaring natuurlijk.

Kan me idd voorstellen dat dat als vrouw wat beter werkt aangezien je sowieso wat minder kan eten :p. Maar ik kom uit een familie van grote-hoeveelheid-eters haha :D. Dus ik heb liever een dikke maaltijd waarna ik een halfuur plat moet liggen :p

Mijn metabolisme is wel veranderd door de bulk .

Die bench gaat toch wel lekker trouwens !

Laatst bewerkt:
Kan me idd voorstellen dat dat als vrouw wat beter werkt aangezien je sowieso wat minder kan eten :p. Maar ik kom uit een familie van grote-hoeveelheid-eters haha :D. Dus ik heb liever een dikke maaltijd waarna ik een halfuur plat moet liggen :p
Vroeger vond ik dat ook zalig, gewoon mijn buik prop en propvol eten en dan even gaan liggen en misschien een beetje slapen :D Nu begint het helaas tegen te steken en wordt ik rap misselijk :(

Vroeger vond ik dat ook zalig, gewoon mijn buik prop en propvol eten en dan even gaan liggen en misschien een beetje slapen :D Nu begint het helaas tegen te steken en wordt ik rap misselijk :(

Ik kan ze beiden wel appreciëren. Als ik om de 2u kleinere maaltijden eet voel je je ook echt de hele dag actief. Maar ik mis dan het gevoel om eens echt vol te zitten :o. In de cut vind ik die kleinere maaltijden dan wel weer beter.

Maar dat 7 maaltijden echt nodig is voor BB'ing lijkt me gewoon wat achterhaald. Het is natuurlijk gemakkelijker voor sommige mensen om zo aan hun kcals te komen.

• #2.753
Mijn metabolisme is wel veranderd door de bulk .

Die bench gaat toch wel lekker trouwens !

Hoe is je metabolisme veranderd? En thanks :) Ben wel tevreden. Volgende keer setjes van 7 proberen te maken met 55kg en als 3x7 me lukt de keer daarna naar de 57,5. Hoop dat ik de progressie kan doorzetten, mn eigen bodyweight benchen lijkt me echt kickass.

Ik kan ze beiden wel appreciëren. Als ik om de 2u kleinere maaltijden eet voel je je ook echt de hele dag actief. Maar ik mis dan het gevoel om eens echt vol te zitten :o. In de cut vind ik die kleinere maaltijden dan wel weer beter.

Maar dat 7 maaltijden echt nodig is voor BB'ing lijkt me gewoon wat achterhaald. Het is natuurlijk gemakkelijker voor sommige mensen om zo aan hun kcals te komen.

Ik mis dat vol zitten ook. In die zin helpt het wel in de bulk als je van jezelf niet zo veel honger hebt. Als ik 7 maaltijden per dag eet voel ik me nooit echt voldaan en daarnaast vind ik het gewoon gedoe. Wel moet ik zeggen dat 1 grote maaltijd waarna ik propvol zit in de cut niet echt goed aanvoelt maar dat is natuurlijk een psychologisch dingetje :p Ik denk dat het hier op neerkomt: Meerdere eetmomenten zijn goed. Eén keer in de maand 150k calorieen naar binnenwerken gaat natuurlijk niet werken, 32 maaltijden van 100 calorieen op een dag ook niet. Na een bepaalde spreiding is wel sprake van diminishing returns qua effort made. Ik denk dat ik met 4 maaltijden per dag een goede balans heb met macro-toevoer en minimale moeite.

Zaterdag eens kijken of die 55kg wat vaker de lucht in wil. En setjes deadliften.

Beestig! met BW benchpress bedoel je op reps of 1RM? als je zo blijft doorknallen heb je best binnenkort die 1RM:)

met dat metabolisme: Mijn lichaam schreeuwt letterlijk om eten elke 1,5-2 uur en dat had ik vroeger niet, maar ik ben natuurlijk ook zwaarder gevorden. bwhaha eigenlijk is mijn metabolisme helemaal niet veranderd maar mijn behoefte wel. wat ben ik een domme k*t.

• #2.755
Beestig! met BW benchpress bedoel je op reps of 1RM? als je zo blijft doorknallen heb je best binnenkort die 1RM:)

met dat metabolisme: Mijn lichaam schreeuwt letterlijk om eten elke 1,5-2 uur en dat had ik vroeger niet, maar ik ben natuurlijk ook zwaarder gevorden. bwhaha eigenlijk is mijn metabolisme helemaal niet veranderd maar mijn behoefte wel. wat ben ik een domme k*t.

:roflol:

Ik bedoel gewoon 1RM. Dus tegen de tijd dat mn bench hoog genoeg is zal mn BW rond de 85-90kg zitten denk ik. Hoop dat ik het red voor ik moet gaan cutten! Is ambitieus, I know :D

:D Oke, maar dat hongergevoel is niet chill in de cut (voor mij in ieder geval:P). Naja moet even kijken en experimenteren natuurlijk.

dat hongergevoel is niet chill in de cut (voor mij in ieder geval:P). Naja moet even kijken en experimenteren natuurlijk.

In de cut kun je ook prima minder maaltijden nemen. Ik doe zelf aan het cyclen van carbs, mijn rustdagen zijn dan een soort cutdagen: 3 maaltijden, hoog in eiwit.

Heeft je chick er nog iets van gezegd dat je nu weer fanatiek bezig bent trouwens? :p

Still alive and kickin' zie ik :)

Honger in cut is niet nodig. :P

Heeft je chick er nog iets van gezegd dat je nu weer fanatiek bezig bent trouwens? :p

zeurende vriendinnen :no:
emo.gif

• #2.760
In de cut kun je ook prima minder maaltijden nemen. Ik doe zelf aan het cyclen van carbs, mijn rustdagen zijn dan een soort cutdagen: 3 maaltijden, hoog in eiwit.

Ze vind het wel leuk. Ze wil me alleen laten hardlopen (doet stoer met haar 45min hardlooprecord) en dan volgt van mijn kant weer een wazig verhaal over cutten :D).

Still alive and kickin' zie ik :)

Still alive, tijdje niet gekickt tho :( Hoe ist met jou dan? :)

Honger in cut is niet nodig. :P

In de bulk ook niet :)

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

:whip:

Terug
Naar boven