Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Jij ook al ruzie met squats? ;)
Ik ga dezelfde tactiek hanteren: reps opvoeren en gewicht nog even laten zitten (techniek belangrijker dan gewicht, het gaat toch om wat het met je lijf doet...).
Zo te zien doe je het netjes als je die foto's naast elkaar ziet! :thumb:
Wat is het verschil ik kg's?

Wat? ??? zijn er pics langs gekomen ??????

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

/edit: grapje, ik weet het alweer :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift: 8x60kg, 4x5x125kg (Had per ongeluk 125 gedaan ipv 130, dus maar 4 sets gepakt :P)
Dumbbell Bench: 10x17kg, 10x24kg (22 was bezet) 7x24kg, 3x10x17kg.
Squat: @#$%^&*((*&^%$#@ 5x20kg, 9x70kg
Lateral Pulldown: 2x10x30kg, 10x25kg (zwaar!)
Dips: 2x5xBW, 1x5x5kg assisted.

Had echt totaal geen zin om te trainen. Afgelopen twee nachten ook heel weinig slaap gehad. Voelde me op mn werk al niet fijn, hele dag gestaan, last van stijve poten etc. etc. Die squat daar begin ik steeds meer tegen op te zien. Vreet ook tijd weg voor mn andere oefeningen. Misschien eens een maand leg press enzo doen en dan weer op 80kg verdergaan met squatten ??? T zit denk ik tussen mn oren, maar wordt echt misselijk als ik aan squatten denk :(

Voor de rest wel een aardige training gezien omstandigheden vind ik. Nu mn proefzakje perzik-whey proberen :meal:

Gewoon even een tijdje wat anders doen, je kunt voor de grap eens proberen te frontsquatten (leuk omdat het KAN), afwisseling helpt.
Volgende keer als je je zo voelt een leuke pre-wo booster nemen?

Front squatten.. Lijkt me leuk, maar ik kreeg het vandaag toch niet echt voor elkaar, haha!

Snufje Coke voor je training:P?
Balen zeg van je squat. Mentale shit is altijd lastiger te overwinnen dan lichamelijke. Je kunt idd wat anders proberen. FQ is idd een optie, maar wel lastig:p.

Gewoon even een tijdje wat anders doen, je kunt voor de grap eens proberen te frontsquatten (leuk omdat het KAN), afwisseling helpt.
Volgende keer als je je zo voelt een leuke pre-wo booster nemen?

Mweh, de rest gaat op zich wel aardig (gezien mn 5.5 uur slaap, lange saaie vermoeiende werkdag met tegenwind op de terugweg :rolleyes:). Tzit em echt in die oefening, tis niet zo dat mn hele workout bagger is. Na mn setjes deadliften heb ik iets van : YEAH, nog eentje dan. Na mn eerste 3 reps met de squat heb ik meer iets van :fuu:

Front squatten.. Lijkt me leuk, maar ik kreeg het vandaag toch niet echt voor elkaar, haha!

Dat belooft wat :P

Snufje Coke voor je training:P?
Balen zeg van je squat. Mentale shit is altijd lastiger te overwinnen dan lichamelijke. Je kunt idd wat anders proberen. FQ is idd een optie, maar wel lastig:p.

Te duur :o Ik neig naar de easy way: met machientjes mn benen belasten. Ben wel benieuwd wat ik haal op de legpress. Om mn squat heen zit echt een soort mentale deuk in mn training. Ik squat nauwelijks meer dan toen ik begon met squatten terwijl de rest best aardig vooruitgaat.

Zag vandaag in de gym trouwens een best brede gast. Dacht nog, "hé, die gast gaat net zo veel benchen als ik". Begint ie flyes te doen :roflol: Pwned.

Comments @ mn andere oefeningen? Beetje gemengde gevoelens over mn deadlift.

Nu lekker slapen, morgen weekend :)

verandering van oefening kan al veel doen - ik werd een stuk gelukkiger van frontsquatten ;)

verandering van oefening kan al veel doen - ik werd een stuk gelukkiger van frontsquatten ;)
Toch ga ik die er ook in proberen te krijgen. Denk dat ik al weet wat ik fout deed. Die X-grip zeg maar (waarbij je je armen kruist), moet je je armen dus parallel van de grond doen, terwijl ik m`n ellebogen gewoon richting de grond wees. De balans van de barbell was dus ver te zoeken, maar de quads voelde ik best goed..

Toch ga ik die er ook in proberen te krijgen. Denk dat ik al weet wat ik fout deed. Die X-grip zeg maar (waarbij je je armen kruist), moet je je armen dus parallel van de grond doen, terwijl ik m`n ellebogen gewoon richting de grond wees. De balans van de barbell was dus ver te zoeken, maar de quads voelde ik best goed..

Ik gebruik een olympische grip, omdat ik met gekruisde grip ellebogen niet goed omhoog kan duwen waardoor de bar meer op mijn bovenarmen rust (blauwe plekken!). Op dit moment heb ik zowel frontsquat als normale squat in mijn schema (verschillende dagen).

Koffie werkt pre workout ook nog wel, en verder vind ik het geen onaardige training hoor :thumbs:

Misschien eens overwegen dan.

Mweh, klinkt ingewikkeld :mad:

Ik gebruik een olympische grip, omdat ik met gekruisde grip ellebogen niet goed omhoog kan duwen waardoor de bar meer op mijn bovenarmen rust (blauwe plekken!). Op dit moment heb ik zowel frontsquat als normale squat in mijn schema (verschillende dagen).

Dat ook :mad::mad::mad:

Koffie werkt pre workout ook nog wel, en verder vind ik het geen onaardige training hoor :thumbs:

Thnx Ace. Zal eens een bakkie nemen :)

Hier mijn training van vanmorgen. Had eigenlijk niet zo veel motivatie om te gaan ??? Had ook slecht ontbeten, was vanmorgen nog even bij twee mensen op het matje geroepen ivm wat miscommunicatie dus werd wakkergebeld :mad:

Deadlift: 8x60kg, 3x5x130kg.
Dumbbell Bench: 10x17kg, 2x10x22kg, 2x10x17kg.
Lateral Pulldowns: 2x8x30kg, 20x20kg repout. Vrij goeie acute spierpijn.
Dips: 8xBW, 7xBW.

Oh my god, heb ik zo weinig gedaan? :(

Iedereen heeft wel eens dat hij geen zin heeft om te trainen, maar je bent toch gegaan :thumb:

Half uurtje trainen en toen was je wel klaar denk?

Goeie training hoor, en het hoeft ook niet lang te duren.. als het maar intensief is!

BW dips zitten er nu toch in, goedzo.

Netjes hoor! Had eens laten weten waar je traint - mijn sportschool is vandaag, morgen EN maandag dicht :mad:

Geen bulk hier ;)
Sterker nog: geen echte junk zelfs...

Terug
Naar boven