MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha ik ga voorlopig nog niet loggen;) misschien als ik weer naar school ga. Maaarre we kunnen het wel ff afstemmen via PM of zo.. Ff verlijken qua gewichten en hie we dat gaan doen dan met een kleine wedstrijd! Lijkt mij weer een goede motivatie boost

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Ah bummer. Competitie op rug weer? Hadden we 2 weken geleden moeten starten man, was ik dik aan het klunzen/opstarten ;)

Nja dan moeten we even kijken wat onze huidige gewichten zijn. Diegene die redelijk bij elkaar liggen gaan we aanpakken. Zoals jou deadlift is te ver gegrepen voor mij om in een paar weken te doen. En ik weet nog van de vorige keer dat mijn squat iets sterker is. Dus zal meer bench worden, press en miss wat assistance exc. Voor derbij! Klinkt wel leuk toch?

Hye, Leovince, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien. Waar was je?

• #2.825
Klinkt als hel.

Twee maanden niet meer gesquat :D

Wat zijn je huidige stats?

Man ik moet echt meer carb-snacks in huis halen. Wat zeg ik: Ik moet gewoon uberhaupt carb-snacks in huis halen.

• #2.826
Dinsdag maar ff squatten denkik...

Dinsdag maar ff squatten denkik...
156z3hh.jpg

• #2.828
Bah.

• #2.830
:roflol:

Gewoon weer squatten man!
ik PB je even over de mogelijke, vriendschappelijke competitie:)

Ik ben toendertijd begonnen met een log van het Mark Rippetoe schema omdat ik vond dat er geen overzichtelijke log was van de verloop van dit schema. Daarnaast was het om het uit te proberen. Ik zie voor mij het nut nu niet in om te gaan loggen.

• #2.834
Boeie, doe het dan voor mij en Enc :)

ga is slapen :roflol:

• #2.836
Neeheeeeeee. Ben aan t lezen over benchen. Ik twijfel nu omdat ik mn kont niet altijd op de bench heb met mn nieuwe stijl. Is dus niet geschikt voor competitie, niet dat dat uitmaakt... Maar PL-style benchen aangevuld met pecdeck en iets voor triceps will do the job I guess... Alleen even kijken of ik er geen decline van maak waardoor mn bovenkant borst niet mee komt... Lastig lastig :P

Okeoke, ik gooi de handdoek in de ring: morgen weer een dag. Om 9 uur al helaas.

Laatst bewerkt:
doe gewoon flat, incline, dips (eventueel vervangen voor decline)
?

Gewoon flat benchen, incline / decline flyes (afwisselen) en dippen.
Spiergroepen lopen nog niet achter ofzo.

• #2.839
doe gewoon flat, incline, dips (eventueel vervangen voor decline)
?

Volgende chest-workout ga ik mn oefeningen wat uitbreiden inderdaad. Flat incline én decline... Mwah, niet overtuigd. Ga dan geheid inleveren op mn schouderwerk.

Gewoon flat benchen, incline / decline flyes (afwisselen) en dippen.
Spiergroepen lopen nog niet achter ofzo.

Nee, daar ging het ook niet om. Heb mijn eigen techniek eens even onder de loep genomen.

Heb echt overal pijn vandaag. Krijg nauwelijks de pleebril omhoog. Echt een domme fout gemaakt ook, dacht dat ik van 10-12 les had, dus ik 9uur mn nest uit, ontbijtshakie mee de bus in, denk knal ik er om half 1 wat eieren tegenaan. Blijk ik ook nog van 14 tot 16:00 les te hebben :fuu:

Heb echt overal pijn vandaag. Krijg nauwelijks de pleebril omhoog. Echt een domme fout gemaakt ook, dacht dat ik van 10-12 les had, dus ik 9uur mn nest uit, ontbijtshakie mee de bus in, denk knal ik er om half 1 wat eieren tegenaan. Blijk ik ook nog van 14 tot 16:00 les te hebben :fuu:
Lol dit is mijn borst, schouders/triceps dag mischien iets voor jou? je kan eventueel nog extra isolatie toevoegen als je wilt.
A: 2 setjes opwarmen, 4 zware werksetjes, 6-8 herhalingen.
- Bench Press
- Military press

B: 1 setje opwarmen, 3 goede werksetjes, 8-10 herhalingen.
- Incline bench press
- Dippen
- Skullcrusher
-Cably fly

C: 3 setjes maximaal aantal herhalingen.
Dumbbell benchpress superset met dumbbell flys (meestal incline)
- Push ups met ellebogen langs lichaam

Terug
Naar boven