AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.863
Ja ik kon ECHT niet meer :P Nee is een beetje anti-spierpijn beleid.

Zat gister echt al iets behoorlijk vast links onder in mn nek/trap. Had gehoopt dat t over zou gaan vanavond. Had er gister last van bij het uitlocken van mn press maar vandaag doet t pijn als ik naar links of rechts kijk :(

wil dit jaar wellicht nog mijn eerst wedstrijd mma gaan draaien :P

zorg wel dat er gefilmt word ;)

• #2.865
Gefilmd? Beter nodig je me uit! :cool:

Yo michiel! Ik heb je logje gelezen en ga even de gewichten naast elkaar zetten en dan gaan we kijken hoe en wat! Daarnet getraind na een dag hard werken.. 5x80kg dead ging easy:) toen dacht ik lekker rustig aan ff 3x5x75kg.. Was ik in me tweede set, keek ik ff goed, wad het 85kg hehe:o dus was het 3x5x85 kg! dat is een pr sinds appendicitus:)

Laatst bewerkt:
  • #2.868
Stefmans! Ja, laten we dr effe een 1RM calculator op loslaten. Lekkere deads man! Moeten we effe kijken of we op puur kg winst of een procentueel verschil gaan.
Vandaag en morgen waarschijnlijk ook geen tijd om naar de gym te gaan, takkezooi. Zit nog steeds iets heel erg vast in mn nek dus misschien is t niet eens zo erg :mad:

Trainen met last van je nek is en no-go... geniet van je rust - en maak een lekker wandelingetje ofzo.

Ja ik kon ECHT niet meer :P Nee is een beetje anti-spierpijn beleid.

Zat gister echt al iets behoorlijk vast links onder in mn nek/trap. Had gehoopt dat t over zou gaan vanavond. Had er gister last van bij het uitlocken van mn press maar vandaag doet t pijn als ik naar links of rechts kijk :(

Had ik vorige week ook. Kon met pijn en moeite beetje naar rechts kijken, ging ik te ver deed het echt pijn.

Wel gewoon getraind, maar het was pas na 6 dagen over.

• #2.871
Trainen met last van je nek is en no-go... geniet van je rust - en maak een lekker wandelingetje ofzo.

Gister toevallig gedaan met vrouwlief :) En t was maar een lullig pijntje waarvan ik alleen last had bij mn presslockout, voor de rest geen last van gehad. T is echt een heel faag spiertje :P

Had ik vorige week ook. Kon met pijn en moeite beetje naar rechts kijken, ging ik te ver deed het echt pijn.

Wel gewoon getraind, maar het was pas na 6 dagen over.

Ai, hoop dat t iets sneller overgaat bij mij. Deadliften en DW Rows lijken me niet zo'n strak plan als die pijn niet weg gaat :(

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

T is trouwens niet echt mn nek, meer ergens tussen mn traps. Heel gek is t.

Uhu aanhecting traps, dat had ik ook

• #2.873
Ja is niet cool :(

Eitjes zitten dr weer in, terug naar school :roflol: Freaky stuff man.

Pain = gain

Van eieren ga je lekker ruften!

• #2.876
Pain = gain

Van eieren ga je lekker ruften!

Dit was de verkeerde soort pijn zegmaar. En bij mij valt t wel mee. Tenminste, ik laat over dag niet zo veel los maar soms zit ik op de wc en komt dr echt een liter lucht uit mn aars.

in de klas :roflol: dag kansen bij chicks

/care :p

Wezen shoppen vandaag. **** ik ben fet. Misschien begin ik maandag met mn cut.

1,88m, 87kg, 17-20%BF

Anyhow, vanacht tot half3 wat schoolwerk gedaan nadat ik laat thuis kwam en vanmorgen vroeg dr uit (mn dag begon om 9uur). Dus ben behoorlijk sloerig. Nu ff slaapie doen en mn vrijdagavond maar eens benutten voor een goeie rugtraining :)

Laatst bewerkt:
Goed bezig dan, rugtraining op vrijdag! Ik ga straks ook nog trainen.. En al acb ik jou was zou ik misschien overwegen om 2- a 300 kcal onder onderhoud te gaan zitten en clean(er) gaan eten:)

Gewoon lekker OP onderhoud... clean en nu eens MET cardio ;)

Terug
Naar boven