AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Dat idee is echt geoverpromoot door jou Dwarf :D

Je hebt een vriendin toch, die kan een lager % vast ook waarderen. Dan weet ze iig wat ze moet doen.

• #2.883
Haha, ja nu is het inderdaad zo zoeken :roflol:

• #2.884
Pullups
1x BW :thumbdown:
4x6-10 assisted (ik en mn huisgenoot hielden elkaars enkels vast, echt heerlijk gevoel zo. Dit moet zo'n fijne oefening als ik eenmaal een beetje setjes kan maken met mn BW!)

Deadlift
Wat gek*t met 40kg om mn maat voor te doen.
8x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
5x130kg
5x130kg Echt stukgaan hier, kapotte knieen en schenen.
5x120kg

Straight Arm Pulldown
8x27kg
8x32kg
8x36kg
8x41kg
10x41kg
8x41kg

Hammer Mietjescurls
12x12kg
12x10kg
12x10kg
15x10kg

Ga misschien kickfun doen als cardo :) Wel een faag verhaal gehad van een dude van AllInn die vertelde over hoe hij droog traint voor de zomer; Eerst cardio (bijvoorbeeld kickfun) en daaropvolgend krachttraining. Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...

Laatst bewerkt:
Klinkt als een broodje aap verhaal.

Wel een faag verhaal gehad van een dude van AllInn die vertelde over hoe hij droog traint voor de zomer; Eerst cardio (bijvoorbeeld kickfun) en daaropvolgend krachttraining. Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...
hahaha - yeah right. wie vertelde dat?

Wát een prutser!
Gewoon eerst KT, en daarna thuis cardio / douche combineren met je vriendin. Stukken effectiever en vooral: leuker / lekkerder! :P

• #2.889
Die krullebol. En Dwarf: WE GET IT!! :roflol:

hahaha - yeah right. wie vertelde dat?
Moet je wel nageven ooit een artikel hier over gelezen te hebben waarin ze mensen een half uur lang leg extentions lieten doen en hier werd inderdaad een aanname gedaan dat er daar meer vet verbrand zou worden (hoe het precies zit weet ik niet meer)...dus als je zin hebt 30+ minuten aan 1 stuk je buik te trainen op een goede intensiteit...wie weet verbrand je dan daar meer vet...

Ik ga het in ieder geval NIET proberen..:o:o

Pullups
1x BW :thumbdown:
4x6-10 assisted (ik en mn huisgenoot hielden elkaars enkels vast, echt heerlijk gevoel zo. Dit moet zo'n fijne oefening als ik eenmaal een beetje setjes kan maken met mn BW!)

Deadlift
Wat gek*t met 40kg om mn maat voor te doen.
8x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
5x130kg
5x130kg Echt stukgaan hier, kapotte knieen en schenen.
5x120kg

Straight Arm Pulldown
8x27kg
8x32kg
8x36kg
8x41kg
10x41kg
8x41kg

Hammer Mietjescurls
12x12kg
12x10kg
12x10kg
15x10kg

Ga misschien kickfun doen als cardo :) Wel een faag verhaal gehad van een dude van AllInn die vertelde over hoe hij droog traint voor de zomer; Eerst cardio (bijvoorbeeld kickfun) en daaropvolgend krachttraining. Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...

het kan natuurlijk allebei - ligt eraan wat je prio's zijn
er zijn zat art die idd zeggen - eerst cardio daarna kt + dan zijn er weer die het tegenovergestelde beweren

probeer het eens metroman :D

nice deadlifts by the way - goed gedaan

• #2.893
Naja m'n conditie is zodanig brak dat als ik eerst cardio ga doen ik daarna sowieso inlever op m'n KT. Als ik aan het eind van m'n cut ergens plaatselijk vet overhou is het misschien een poging waard. Tot die tijd ga ik m'n cardio zo convenient mogelijk inplannen. Discipline is niet één van m'n kerncompetenties :D Cardio voor m'n eerste meal in het weekend en doordeweeks na m'n KT (3x) denk ik.

Naja m'n conditie is zodanig brak dat als ik eerst cardio ga doen ik daarna sowieso inlever op m'n KT. Als ik aan het eind van m'n cut ergens plaatselijk vet overhou is het misschien een poging waard. Tot die tijd ga ik m'n cardio zo convenient mogelijk inplannen. Discipline is niet één van m'n kerncompetenties :D Cardio voor m'n eerste meal in het weekend en doordeweeks na m'n KT (3x) denk ik.

Ik denk dat het handiger is voor je om te beginnen met cardio na je KT. Wanneer dat niet (meer) genoeg brengt ga je extra cardio inplannen. Dan zou ik adviseren om een les spinning of dergelijke mee te doen bij je sportschool (hebben ze vast wel) - op een dag dat je geen KT doet. Niet te snel naar nuchtere cardio grijpen. Is pas bij een volgend plateau aan te raden.

• #2.895
Ik denk dat het handiger is voor je om te beginnen met cardio na je KT. Wanneer dat niet (meer) genoeg brengt ga je extra cardio inplannen. Dan zou ik adviseren om een les spinning of dergelijke mee te doen bij je sportschool (hebben ze vast wel) - op een dag dat je geen KT doet. Niet te snel naar nuchtere cardio grijpen. Is pas bij een volgend plateau aan te raden.

Mijn plan nu is ook om voornamelijk cardio na mn KT te doen. Alleen in het weekend ga ik toch ff kijken hoe ik het trek op de lege maag. Heb dan s'ochtends geen haast en de sportschool gaat dan om een uur of 4 dicht en ik doe liever KT zo laat mogelijk op de dag. Volgens mij hebben ze geen spinning, wel kickfun. Alleen volgens mij is dat voor de helft Nederland-in-beweging-faggotshit. Wil sowieso rustig beginnen met opbouwen en als ik 2x s'ochtends en 3x na KT (s'avonds) 20-30 minuten cardio doe heb ik nog genoeg opties om eventuele plateau's te doorbreken (langer, vaker etc.).

Klinkt als een goed begin! :thumbs:

het kan natuurlijk allebei - ligt eraan wat je prio's zijn
er zijn zat art die idd zeggen - eerst cardio daarna kt + dan zijn er weer die het tegenovergestelde beweren

probeer het eens metroman :D

nice deadlifts by the way - goed gedaan

persoonlijk zou ik toch tenminste wat willen eten direct na kt, denk dat dit voor massabehoud het geschiktste is (moet je wel de tijd hebben om 2x op een dag te sporten)

• #2.898

Ik hou je op de hoogte :)

persoonlijk zou ik toch tenminste wat willen eten direct na kt, denk dat dit voor massabehoud het geschiktste is (moet je wel de tijd hebben om 2x op een dag te sporten)

Mja, moet eigenlijk eiwitten binnen zien te krijgen maar mn glycogeenspiegel toch laag houden. Effe googlen :) Druk bezig in excel atm!

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Wikipedia zei:
Uit voedsel opgenomen koolhydraten worden als glycogeen met name opgeslagen in de lever (de hoogste concentratie) en in de spieren (de grootste hoeveelheid), waar het wordt gebruikt als makkelijk aanspreekbare energievoorraad.

Oftewel een eiwitshake tussen mn KT en cardio.

Ik hou je op de hoogte :)

Mja, moet eigenlijk eiwitten binnen zien te krijgen maar mn glycogeenspiegel toch laag houden. Effe googlen :) Druk bezig in excel atm!

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Oftewel een eiwitshake tussen mn KT en cardio.

Oftewel BCAA :)

Eiwitshake is te laat, als je doelt op eiwitten na je KT. Dan kan je beter eiwitshake voor de training nemen, dan is de timing beter.

• #2.900
Oftewel BCAA :)

Eiwitshake is te laat, als je doelt op eiwitten na je KT. Dan kan je beter eiwitshake voor de training nemen, dan is de timing beter.

Ja zat ik ook over te denken. Heb nog ergens een pot BCAA pillen liggen, misschien is dat wat. Anders gewoon whey in mn trainingswatertje :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven