- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een faag verhaal gehad van een dude van AllInn die vertelde over hoe hij droog traint voor de zomer; Eerst cardio (bijvoorbeeld kickfun) en daaropvolgend krachttraining. Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...

hahaha - yeah right. wie vertelde dat?Wel een faag verhaal gehad van een dude van AllInn die vertelde over hoe hij droog traint voor de zomer; Eerst cardio (bijvoorbeeld kickfun) en daaropvolgend krachttraining. Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...

Moet je wel nageven ooit een artikel hier over gelezen te hebben waarin ze mensen een half uur lang leg extentions lieten doen en hier werd inderdaad een aanname gedaan dat er daar meer vet verbrand zou worden (hoe het precies zit weet ik niet meer)...dus als je zin hebt 30+ minuten aan 1 stuk je buik te trainen op een goede intensiteit...wie weet verbrand je dan daar meer vet...

Pullups
1x BW
4x6-10 assisted (ik en mn huisgenoot hielden elkaars enkels vast, echt heerlijk gevoel zo. Dit moet zo'n fijne oefening als ik eenmaal een beetje setjes kan maken met mn BW!)
Deadlift
Wat gek*t met 40kg om mn maat voor te doen.
8x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
5x130kg
5x130kg Echt stukgaan hier, kapotte knieen en schenen.
5x120kg
Straight Arm Pulldown
8x27kg
8x32kg
8x36kg
8x41kg
10x41kg
8x41kg
Hammer Mietjescurls
12x12kg
12x10kg
12x10kg
15x10kg
Ga misschien kickfun doen als cardoWel een faag verhaal gehad van een dude van AllInn die vertelde over hoe hij droog traint voor de zomer; Eerst cardio (bijvoorbeeld kickfun) en daaropvolgend krachttraining. Dus eerst cardio en daarna buikspieren trainen om daar lokaal vet te verbranden...

Cardio voor m'n eerste meal in het weekend en doordeweeks na m'n KT (3x) denk ik.Naja m'n conditie is zodanig brak dat als ik eerst cardio ga doen ik daarna sowieso inlever op m'n KT. Als ik aan het eind van m'n cut ergens plaatselijk vet overhou is het misschien een poging waard. Tot die tijd ga ik m'n cardio zo convenient mogelijk inplannen. Discipline is niet één van m'n kerncompetentiesCardio voor m'n eerste meal in het weekend en doordeweeks na m'n KT (3x) denk ik.
Ik denk dat het handiger is voor je om te beginnen met cardio na je KT. Wanneer dat niet (meer) genoeg brengt ga je extra cardio inplannen. Dan zou ik adviseren om een les spinning of dergelijke mee te doen bij je sportschool (hebben ze vast wel) - op een dag dat je geen KT doet. Niet te snel naar nuchtere cardio grijpen. Is pas bij een volgend plateau aan te raden.
het kan natuurlijk allebei - ligt eraan wat je prio's zijn
er zijn zat art die idd zeggen - eerst cardio daarna kt + dan zijn er weer die het tegenovergestelde beweren
probeer het eens metroman
nice deadlifts by the way - goed gedaan

persoonlijk zou ik toch tenminste wat willen eten direct na kt, denk dat dit voor massabehoud het geschiktste is (moet je wel de tijd hebben om 2x op een dag te sporten)
Druk bezig in excel atm!Wikipedia zei:Uit voedsel opgenomen koolhydraten worden als glycogeen met name opgeslagen in de lever (de hoogste concentratie) en in de spieren (de grootste hoeveelheid), waar het wordt gebruikt als makkelijk aanspreekbare energievoorraad.
Ik hou je op de hoogte
Mja, moet eigenlijk eiwitten binnen zien te krijgen maar mn glycogeenspiegel toch laag houden. Effe googlenDruk bezig in excel atm!
---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------
Oftewel een eiwitshake tussen mn KT en cardio.

Oftewel BCAA
Eiwitshake is te laat, als je doelt op eiwitten na je KT. Dan kan je beter eiwitshake voor de training nemen, dan is de timing beter.