- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van 12 tot 18 eet je niks?
+ Je hebt wel aardig wat melk in de cut voor je ontbijt
Hoe zit het precies met eten na de training, volgens mij kan wat rijst + kip na de krachttraining ook geen kwaad.
Bij workout B ga je beginnen met bankdrukken en schakel je meteen over naar Schouders. Ik vind het fijner om de ene spiergroep af te ronden voordat ik met de andere begin.
En hoezo met pull ups beginnen ipv van deadlift?
Voor de rest ziet het er netjes uit.

Rijst en kip (en groente!!!) na kt is zéker goed!
(Kan de Excel niet openen op werk...)
Hoezo "een berg"?
En JA - die kh heb je nodig voor je herstel.
Aanpassen aan de situatie heet dat![]()

Nog nooit gedaan, dat gaat lachen worden!Pullups kun je ook tussen je setjes presses door doen, als je er sterker op wilt worden. Van failure vandaag blijven en indien mogelijk je setjes spreiden, dat levert vrij snel resultaat op.

als je diep wilt gaan zou ik toch wel die kwark voor het slapen gaan vervangen voor een eiwitbron die minder suiker bevat.Zuivel in de cut vindt ik geen probleem, sterker nog het kan je vetverbranding stimuleren (google: calcium en vetverbranding). Alleen 1,2 liter als ontbijt!?! Lijkt me lekkerder om dan wat meer kcals te halen uit vaste voeding. En ik zou kiezen voor magere melk, en zuivel. Vetten heb je uiteraard nodig, maar dan liever vetten die ook gezonde nutrienten leveren zoals omega 3 vetzuren.
Ik doe ze bij m'n upperbody dag tussen alle setjes presses door (als een semi superset) behalve bij de zwaarste setjes. Soms doe ik het ook op de squatdag.
Mijn schema zit wel iets anders in elkaar, maar waar het op neer komt is vaak de beweging doen en van de failure vandaan blijven zodat je er sterk op wordt. Dit kun je mogelijk op een andere manier toepassen in jouw schema, maar tusen presses door is iig een effectieve methode.
Ik denk dat je dan snel richting de 10 reps gaat en dan kun je zelf weten hoe je vanuit daar verder gaat.
Drie echte maaltijden?
Persoonlijk zou ik er gewoon 6 kleinere maaltijden van maken. Door vaker te eten heb je geen enkel moment van de dag een lege maag wat voor een honger gevoel kan zorgen. Ook heb je minder last van schommelingen in je suikerspiegel, en is de toevoer van nutrienten constanter.
Ik vind kleine maaltijden niet echt voldoening geven en veel gedoe. Ga maaltijd 3 opsplitsen in 2 porties, s'middags kan de banaan verschoven worden.persoonlijk ben ik niet zo'n zuivel fan tijdens de cut - wat denk je daar zelf van Mc?
verder ben ik het met Ace eens...vooral tijdens het cutten is het fijn als je honger kan stillen met kleine maaltijden - anders loop je grootste deel van de dag te knorren
Zuivel in de cut vindt ik geen probleem, sterker nog het kan je vetverbranding stimuleren (google: calcium en vetverbranding). Alleen 1,2 liter als ontbijt!?! Lijkt me lekkerder om dan wat meer kcals te halen uit vaste voeding. En ik zou kiezen voor magere melk, en zuivel. Vetten heb je uiteraard nodig, maar dan liever vetten die ook gezonde nutrienten leveren zoals omega 3 vetzuren.
als je diep wilt gaan zou ik toch wel die kwark voor het slapen gaan vervangen voor een eiwitbron die minder suiker bevat.
heb net even wat gelezen en was me niet bewust van calcium effect op vetverbranding. maar aan de andere kant verschilt per persoon het tolerantie niveau van lactose weer. ik ken wel mensen die goed droog staan en zuivel zuipen bij het leven, maar zo zijn er ook mensen die zodra ze de zuivel weghalen juist droger worden. dat is dan weer niet gebaseerd op calcium uiteraard.
cutten tot een procentje of 10/11 kan ik misschien nog wel met zuivel, maar dieper lukt me dan denk ik niet. nogmaals - persoonlijke gevoeligheid is dit.

niet als je er 30 per dag eet xD
niet dat dat nu van toepassing is...