Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je krijgt hulp vanuit alle hoeken Michiel! Zitten zeer bruikbare tips tussen die ik ook eens ga proberen. Volgende week gaan we de wedstrijd op gang helpen (miss op msn, als dat makkelijker is) ik ga donderdag naar frankrijk namelijk en dan ben ik maandag terug!
)
)

je triceps overhead ext knallen er wel tussenuit! had je je schouders bij elkaar? en hoe was de form?

).

Nice. Ging echt een wereld voor me open toen ik ging passen enzo. Best vet.aah oke, dan snap ik de gewichten tenminsteBarbell Shoulderpress. Meestel begin ik zonder legdrive en voeg dan pietsie toe richting t eind. Doe em bij die rechter bench (die barbell is krom trouwens Jij langs geweest?).
handig als je ff erbij vermeld of het MP is, dbs of machine ofzo
en als je machine doet, zeg dan ff welke...dan snap in ieder geval ik het hehe
er zijn nog maar 2 rechte stangen, best k*t hehaah oke, dan snap ik de gewichten tenminstehandig als je ff erbij vermeld of het MP is, dbs of machine ofzo
en als je machine doet, zeg dan ff welke...dan snap in ieder geval ik het hehe
hahaer zijn nog maar 2 rechte stangen, best k*t heh

Ok, wat is je reden om eieren te splitsen?
En begin eens met negatieve chins![]()

). Bedoel je dan dat ik meer vet in mn schema moet hebben?
"This is a do not. /shrug Im dieting"hahaha - ik ben ook zeker niet zo van exacte verhoudingen, maar stel heel even dat je 40gr proteine in een maaltijd bestaande uit eieren wilt halen en je niet overdreven hoog in vetten wilt gaan, dan is het toch logischer om bijv 3 hele eieren en 7 eiwitten te nemen (ik noem maar wat). gelukkig bulk ik nu, dat scheelt een hoop gedoeIk push niet richting eigeel, vind het alleen onzinnig. En ik ben niet zo van de exacte verhoudingen...
Eet dan gewoon minder eieren![]()
Ik push niet richting eigeel, vind het alleen onzinnig. En ik ben niet zo van de exacte verhoudingen...
Eet dan gewoon minder eieren![]()