MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Je krijgt hulp vanuit alle hoeken Michiel! Zitten zeer bruikbare tips tussen die ik ook eens ga proberen. Volgende week gaan we de wedstrijd op gang helpen (miss op msn, als dat makkelijker is) ik ga donderdag naar frankrijk namelijk en dan ben ik maandag terug!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Je krijgt hulp vanuit alle hoeken Michiel! Zitten zeer bruikbare tips tussen die ik ook eens ga proberen. Volgende week gaan we de wedstrijd op gang helpen (miss op msn, als dat makkelijker is) ik ga donderdag naar frankrijk namelijk en dan ben ik maandag terug!

Ja man, mijn loglezers zijn echt goud waard!

Vet, gaan we doen. Desnoods per PB, zit niet zo veel op msn.

Benchpress
12x20kg
6x40kg
3x50kg
2x55kg
5x60kg (laatste twee echt minispot, was niet nodig geweest :()
5x60kg (laatste 2 lichte spot)
8x50kg

Shoulderpress
6x20kg
8x30kg
10x20kg
10x20kg

Pecdeck
12xstandje 45
12xstandje 45
12xstandje 40
12xstandje 40

Rear Delt Raises
10x8kg
10x8kg

Lateral Raises
4x10kg
4x8kg
4x8kg
4x8kg
8x8kg (makkelijk onthouden :D)

Cable Overhead Extension
12x36kg
12x36kg
12x31kg
12x31kg :fire:

Nu mn splinternieuwe hardloopschoenen testen :hedbang:

Oja trouwens: Heb als eerst lateral pulldowns gedaan omdat ik gewoon failde op mn 2de chin-up. Dikke crisis. Daarna echt harde spijt van tijdens het benchen, had dr last van. Ging ook redelijk zwaar maar niet meer doen dus :(

Laatst bewerkt:
je triceps overhead ext knallen er wel tussenuit! had je je schouders bij elkaar? en hoe was de form?

wat voor shoulder press?

nice man , laat weten hoe de cardio was :D

• #2.926
je triceps overhead ext knallen er wel tussenuit! had je je schouders bij elkaar? en hoe was de form?

Uhm, sorry was Cable Overhead Extension, zal em effe aanpassen. Vorm was wel goed, geen smijtwerk op de laatste 2 reps misschien na. 8x50 benchen was ook strict, voelde echt nice :D

Barbell Shoulderpress. Meestel begin ik zonder legdrive en voeg dan pietsie toe richting t eind. Doe em bij die rechter bench (die barbell is krom trouwens Jij langs geweest? :mad:).

nice man , laat weten hoe de cardio was :D

Skaputski :D

Eerst stukje hardgelopen, dan effe rekken en strekken.
5min hardlopen
2minuten rust
5minuten hardlopen
2minuten rust
5minuten hardlopen
2minuten rust
3minuten hardlopen
1,5minuut plaspauze :D
3minuten hardlopen
Uitlopen

Zat te twijfelen of ik mn eitje voor morgen alvast op mn hoofd zou bakken maar heb geen zin in eieren splitsen.

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Mn hardloopschoenen hebben trouwens focking brutale air-intake aan de voorkant :D Nice. Ging echt een wereld voor me open toen ik ging passen enzo. Best vet.

• #2.927
Oja, mezelf ff opgemeten. Straks leuk vergelijken.

Chest: 96.5
Waist: 97
Biceps: L34 R34 (hee, dit is bijgetrokken :))
Onderarm: L29.5 R30

Barbell Shoulderpress. Meestel begin ik zonder legdrive en voeg dan pietsie toe richting t eind. Doe em bij die rechter bench (die barbell is krom trouwens Jij langs geweest? :mad:).
aah oke, dan snap ik de gewichten tenminste :p handig als je ff erbij vermeld of het MP is, dbs of machine ofzo ;) en als je machine doet, zeg dan ff welke...dan snap in ieder geval ik het hehe

haha :p er zijn nog maar 2 rechte stangen, best k*t heh

Ok, wat is je reden om eieren te splitsen?
En begin eens met negatieve chins ;)

• #2.930
aah oke, dan snap ik de gewichten tenminste :p handig als je ff erbij vermeld of het MP is, dbs of machine ofzo ;) en als je machine doet, zeg dan ff welke...dan snap in ieder geval ik het hehe

haha :p er zijn nog maar 2 rechte stangen, best k*t heh

Zal ik doen :p

Ok, wat is je reden om eieren te splitsen?
En begin eens met negatieve chins ;)

Eieren splitsen is de toekomst. Ik splits mn eieren omdat ik niet 5 eigeeltjes wil en wel 5 eiwitten :o

Negatives is wel een goed idee misschien.

ok, waarom wil je niet het eigeel?

• #2.932
ok, waarom wil je niet het eigeel?

Kom ik niet uit met mn macro's. Moest wat vet kwijt, dat was t makkelijkst om dat te doen (melk splitten is hard stuff you know :D). Bedoel je dan dat ik meer vet in mn schema moet hebben?

Net wat uit A Week In The Dungeon gehaalt: Eerst biceps isoleren op machine en daarna barbell curls. Omdat mn biceps zwak zijn en mn voorarmen en delts misschien wel iets sterker doen die te veel werk met barbell curls. Yates bedankt, gaan we proberen :thumbs:

Gewoon die melk splitten Mc, kun je straks ook je eigen kwark en whey maken uit melk! (Y)

• #2.934
:d

@ dwarf, waarom push je het eigeel zo?
een combi van een aantal eiwitten gecombineerd met een paar hele eieren is ideaal - het lijkt net alsof jij zegt dat je alleen maar hele eieren moet eten. Bij keto...zeker waar, maar als je verhoudingen vragen om een bepaalde hoeveelheid vet tov bepaalde hoeveelheid eiwit kun je prima combineren

• #2.936
Naja als ik die eieren niet split zit ik met 3x12x9=324 cals extra.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Zit een docu te kijken over Phil Heath. Wiltie een dropset BOR in de smith doen. 3 plates aan elke kant. Setje doen. Links plate eraf. Rechts plate eraf. Setje doen. Links plate eraf. Rechts plate erbij. Wil ie een setje doen zie je em lachen :roflol: "This is a do not. /shrug Im dieting"

Laatst bewerkt:
Ik push niet richting eigeel, vind het alleen onzinnig. En ik ben niet zo van de exacte verhoudingen...
Eet dan gewoon minder eieren :p

Ik push niet richting eigeel, vind het alleen onzinnig. En ik ben niet zo van de exacte verhoudingen...
Eet dan gewoon minder eieren :p
hahaha - ik ben ook zeker niet zo van exacte verhoudingen, maar stel heel even dat je 40gr proteine in een maaltijd bestaande uit eieren wilt halen en je niet overdreven hoog in vetten wilt gaan, dan is het toch logischer om bijv 3 hele eieren en 7 eiwitten te nemen (ik noem maar wat). gelukkig bulk ik nu, dat scheelt een hoop gedoe

Vreet dan een blik tonijn ;)

Terug
Naar boven