XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

WOOOW - hij heeft gesquat :p

omdat je vaak zo laat traint wilde ik je vanavond uitnodigen met mij mee benen te komen trainen, maar je bent toch eerder gegaan - goede shit kerel, nu volhouden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.964
Waarom zo hoog in je HR dan? Conditie is toch niet het doel van cutten?

Ik drukte gewoon op quick start en toen stond ie op 20 minuten. Toen gewoon een lekker tempo uitgekozen, had nog wel langer doorgekund voor mn gevoel. Is dr iets mis mee dan? Had niet echt het idee dat ik in de buurt van mn max kwam ofzo :)

WOOOW - hij heeft gesquat :p

omdat je vaak zo laat traint wilde ik je vanavond uitnodigen met mij mee benen te komen trainen, maar je bent toch eerder gegaan - goede shit kerel, nu volhouden

Ziek he :D Cutten zonder benen te trainen leek me niet zown goed plan. En train inderdaad vaker s'avonds maar had bandrepetitie en ben donderdag/vrijdag bij mn vriendin, qua voeding zal dat niet echt denderend zijn... Stiekem whey/kwark meenemen :D

Maar thnx voor de invite :)

:fuu:

Ik drukte gewoon op quick start en toen stond ie op 20 minuten. Toen gewoon een lekker tempo uitgekozen, had nog wel langer doorgekund voor mn gevoel. Is dr iets mis mee dan? Had niet echt het idee dat ik in de buurt van mn max kwam ofzo :)
Onnodig voor vetverlies.

Zoo squat je amper en zoo squat je weet ik wel niet hoeveel keer 75kg.:O
Kom ik aan met mijn 45 kg na 3 weken. En nu al pittig als maar kan. Laange wegg te gaan.... lange weg!

Ga zo door he:)
ps. waarom zoveel?? (en elke x 5) Is het een trainingsvorm die je op het moment volgt?
Anyway good job haha

• #2.970
M'n relatie hangt niet langer aan een zijden draadje maar kan alleen nog maar gered worden door een skydiver met parachute voor twee.

Thnx voor de comments guys, denk dat ik er morgen op in ga. Nu nog twee uur in t OV en dan ga ik denk ik maar hardlopen tot ik er bij neer val.

De relatie hangt niet langer meer aan een zijde draadje, maar alleen een parachute kan hem redden. Dus hij hangt wel aan een zijden draadje. Wat is het nou?

Iig, ga van de voorkant van de trein naar de achterkant van de trein rennen 2u lang. Zo sta je eigenlijk stil maar kom je toch thuis. :trollface:

• #2.972
Nee m'n relatie is in vrije val :duh: Jemig, dat sentimentele gedoe is ook niks voor mij, zo snapt niemand er wat van.

Nee m'n relatie is in vrije val :duh: Jemig, dat sentimentele gedoe is ook niks voor mij, zo snapt niemand er wat van.

Aha, maar aangezien je in een vrije val zit, en als je gedurende de vrije val niks tegen komt heb je geen problemen aangezien je in een vrije val zit.

Dus alles is gewoon goed ???

• #2.974
Aha, maar aangezien je in een vrije val zit, en als je gedurende de vrije val niks tegen komt heb je geen problemen aangezien je in een vrije val zit.

Dus alles is gewoon goed ???

Nee oke maar t is vallende en een kwestie van tijd voor t tegen de vlakte uit elkaar splet :rolleyes: Jemig, volgende keer zeg ik wel gewoon iets in de trand van "k*tver mn relatie gaat k*t" :roflol:

Anyhow, ik ga rennen.

Nee oke maar t is vallende en een kwestie van tijd voor t tegen de vlakte uit elkaar splet :rolleyes: Jemig, volgende keer zeg ik wel gewoon iets in de trand van "k*tver mn relatie gaat k*t" :roflol:

Anyhow, ik ga rennen.

Maar die tijd zou je uit kunnen rekenen als je 3 dingen weet.
1. Afstand.
2. Gewicht
3. Luchtdichtheid

Maar zitten jullie dan samen in die vrije val of los van elkaar, want dat zou de snelheid ^2,3 verhogen. Mits de luchtdichtheid wel met equivalent is van de afstand van de hoogte tegen over de grond.

Luchtdichtheid:
Fw,l = ½ . cw . rl . A . v2

Waarvan;
cw = de luchtwrijvingscoëfficiënt voor lucht (afhankelijk van de vorm van het voorwerp 0,4-1,4 )
A = de oppervlakte van het voorwerp gemeten loodrecht op de richting van de snelheid in m2
rl = de dichtheid van lucht in kg/m3
v = de snelheid in m/s

Er vanuit gaande dat Cw 1 is. Oppervlakte schat ik zo'n 0,3m2
Dichtheid van lucht is 287, snelheid is 103,8km per uur.

Ervanuit gaande dat je een parachut sprong maakt van de maan. Zou dit circa 2 dagen, 3u en 27 seconden nemen. Maar dan heb ik wel voor je bf circa 15 a 17% genomen. Als dit anders is, is deze berekening nutteloos en zal ik hem even opnieuw moeten berekenen.

:roflol:

ik snap er niks van!

ben apestoned

• #2.977
Maar dan heb ik wel voor je bf circa 15 a 17% genomen. Als dit anders is, is deze berekening nutteloos en zal ik hem even opnieuw moeten berekenen.

Learn to read stats :rolleyes: Sorry bro, mag je em nog een keer doen met 20% :D

:roflol:

ik snap er niks van!

ben apestoned

Squatten kreng :)

Drie kwartier weg geweest, in één stuk naar Maarssen gerend toen stukje terug gelopen en weer gerend. Was nice.

Oh wacht, ik lees nu dat je relatie wat minder gaat. Ja dan is die berekening natuurlijk niet nodig, had je best kunnen zeggen hoor dat je relatie wat minder gaat. Was best lang bezig met die berekening.

Is zeker wel lekker om nu te lopen, niet te koud niet te warm en zeer rustig.

• #2.979
Jup. 9 graden geen hond op t fietspad. Laatst met -1 gelopen, voelde ook prima. Alleen de terugweg met tegenwind was een beetje fris.

Learn to read stats :rolleyes: Sorry bro, mag je em nog een keer doen met 20% :D

Dan gaat de A omhoog relatief tot de Fw (vet heeft natuurlijk een lagere dichtheid als spier), dus je valsnelheid is iets lager :)

Maargoed de berekening slaat zobiezo nergens op, want de hele cw, A en rl zijn al foutief.

Terug
Naar boven