- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus dat olien in transvet veranderen is bs? zoals olijfolie heet bakken?
Incline Machine Curl (alternated)
10x10kg
8x15kg
Ramde die ****ing hefboom tegen m'n hoofd, wat een k*tapparaat![]()

Waarom zo hoog in je HR dan? Conditie is toch niet het doel van cutten?

WOOOW - hij heeft gesquat
omdat je vaak zo laat traint wilde ik je vanavond uitnodigen met mij mee benen te komen trainen, maar je bent toch eerder gegaan - goede shit kerel, nu volhouden
Cutten zonder benen te trainen leek me niet zown goed plan. En train inderdaad vaker s'avonds maar had bandrepetitie en ben donderdag/vrijdag bij mn vriendin, qua voeding zal dat niet echt denderend zijn... Stiekem whey/kwark meenemen 

Squat
10xbw
8x20
6x40
4x60
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75
5x75
![]()
Onnodig voor vetverlies.Ik drukte gewoon op quick start en toen stond ie op 20 minuten. Toen gewoon een lekker tempo uitgekozen, had nog wel langer doorgekund voor mn gevoel. Is dr iets mis mee dan? Had niet echt het idee dat ik in de buurt van mn max kwam ofzo![]()

Dat maakt het allemaal een stuk draagelijker!Inderdaad, voor vetverlies hoef je niet heel intensief te cardioën. 60 tot maximaal 70% van je HRmax is voldoende.
Nee m'n relatie is in vrije valJemig, dat sentimentele gedoe is ook niks voor mij, zo snapt niemand er wat van.

Aha, maar aangezien je in een vrije val zit, en als je gedurende de vrije val niks tegen komt heb je geen problemen aangezien je in een vrije val zit.
Dus alles is gewoon goed![]()
Jemig, volgende keer zeg ik wel gewoon iets in de trand van "k*tver mn relatie gaat k*t" 
Nee oke maar t is vallende en een kwestie van tijd voor t tegen de vlakte uit elkaar spletJemig, volgende keer zeg ik wel gewoon iets in de trand van "k*tver mn relatie gaat k*t"
Anyhow, ik ga rennen.
Maar dan heb ik wel voor je bf circa 15 a 17% genomen. Als dit anders is, is deze berekening nutteloos en zal ik hem even opnieuw moeten berekenen.
Sorry bro, mag je em nog een keer doen met 20% 

Learn to read statsSorry bro, mag je em nog een keer doen met 20%
![]()