- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik harder fiets verbrand ik toch meer calorieen of ben ik nou gek 
Zoo squat je amper en zoo squat je weet ik wel niet hoeveel keer 75kg.:O
Kom ik aan met mijn 45 kg na 3 weken. En nu al pittig als maar kan. Laange wegg te gaan.... lange weg!
Ga zo door he
ps. waarom zoveel?? (en elke x 5) Is het een trainingsvorm die je op het moment volgt?
Anyway good job haha
T is dus een beetje een training om weer te wennen aan t squatten. Wil asap weer toe naar 3x5x100kg.Inderdaad, voor vetverlies hoef je niet heel intensief te cardioën. 60 tot maximaal 70% van je HRmax is voldoende.
Ik ging gewoon wat opbouwen en voor mn gevoel kon ik nog een stuk harder/langer. Volgende keer doe ik 30 minuten ofzo denk ik. Maar t is dus beter als ik langzamer fiets? Ik snap de gedachte niet helemaal aangezien de tijdsduur vaststaat.Dat maakt het allemaal een stuk draagelijker!
Mooi squatwerk Mc!![]()

Hardcore hoor, midden in de nacht gaan hardlopen.
Succes met je relatie man, is klote. :S

ik ga zo ook man, ff peptalk doen?!
gym sluit om 4 uur, dus ik neem de bus van 1410, ben er om 1430 ofzo
gym sluit om 4 uur, dus ik neem de bus van 1410, ben er om 1430 ofzo

kom nou maar gewoon
dan kun je ff je frustratie kwijt mankom nou maar gewoondan kun je ff je frustratie kwijt man

Gheghe. Jij trained 3 weken ik dik een jaar he. Heb 2x125kg gesquat dus wat dat betreft ben ik nog lang niet op mn oude niveau terug en ik ben bang dat dat wel even zal duren ook door de cut. Met trainen ga ik graag maximaal maar als ik ging toppen qua gewicht zou de spierpijn ondraaglijk zijn geweestT is dus een beetje een training om weer te wennen aan t squatten. Wil asap weer toe naar 3x5x100kg.
maandag 50kg woot!!!!!!Punt is dat je prima vet kan verbranden op 60 tot 70% van je max, hoger = onnodig. Aangezien je redelijk 'leeg' bent na je kt moet je dat ook gewoon niet doen, brengt je niks. Bewaar dat enthousiasme voor dagen dat je geen kt doet - dan is HIIT uitermate geschikt omdat het dan puur om het aantal verbrande kcals gaat (na je kt verbrand je relatief meer vet mits je in de 'vetverbrandingszone' blijft met je hartslag).
)
Kwam in me op om iets buikspierigs te doen maar buikspieren en gaycurls in één workout...
Was wel een vette training met Sjaak. Morgen maar weer cardio.Aaah oke. Dat verklaart al een heleboel. Ja squaten doe ik net 3 weken. Daarvoor beetje zitten kloten. Heb vandaag 3x5x47,5kg gehaald. heerlijk gevoelmaandag 50kg woot!!!!!!