Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee m'n relatie is in vrije valJemig, dat sentimentele gedoe is ook niks voor mij, zo snapt niemand er wat van.
Deadlift begint erop te lijken! Nu blijven doorbeuken met die trainingen man!!
Dikke serie op de deadlifts, zeker die 13 x 100.... foei foei.

Ik snapte m hoor Mc. Je mag wel wat intellect van je volgers verwachten! (no offence to anyone)
Verders: goeie trainingen.
Gl op alle fronten!

is beef jerky niet best duur voor een arme student als Mc (en ik)?![]()

Volgende keer minstens één set 60 helemaal zelf pakken. Ben ook nog niet helemaal tevreden over mn warming up. Suggesties? 

Wil dr misschien wel op, is alleen vrij prijzig.

Heerlijk, die sets tot failure en die repout nog.
Blijf die bench toch wel wat uit verhouding vinden met dl dus ik hoop dat hij gauw iets ophoogt (borst is natuurlijk wel de belangrijkste spiergroep). Maar dit gebeurt vanzelf, langzaam maar geleidelijk (zo ging het bij mij ook
).

Gewoon rennen, het is heerlijk weer buiten!
Wat wil je als werksetjes doen?
Anders mss zoiets
8x20kg
5x40kg
eventueel 3x50kg
en dan die 60 knallen
Je moet de warming up los zien van je werk setjes.
Werk setjes gewoon voluit knallen.
Warming up is niks meer dan alleen warm te worden. Buiten blessure's om, moet je dat gewoon laag houden en zo min mogelijk setjes. Je kan altijd na je werk setjes nog een pomp setje erna doen.
Ik dacht eerst ook dat warming up en werk setjes 1 geheel zijn. Maar als je dit los ziet is het eigenlijk beter. Je wordt niet groot van de warming up, maar van de werk sets.

Oh nice, zelf heb ik het probleem dat de massa wat achterblijft, heb het graag andersom(aan de andere kant voeden zwaardere gewichten mijn ego, dat wel).