MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Juicer-alarm ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.023

[sarcasm]Kan me inderdaad goed voorstellen dat jullie me van AAS verdenken aangezien ik toch bijna zelf sets van 60kg bench![/sarcasm]

OT: Voel me ziek zwak en misselijk vandaag. Slapen was te kort, voeding te laat. Vanmiddag ff tukken en eens kijken wat m'n squat en cardio gaan doen vandaag.

al getraind of moet je nog gaan?

• #3.025
Moet nog gaan. Had een late lunch, ben daarna gaan tukken. Net wakker :P Nu ff prakkie eten en dan squatten en dan HIIT op de fiets. Morgen ga ik mn fiets van Amersfoort naar Utrecht halen als cardio en Donderdag rug trainen + mn eerste junkdag. Nu al zin in :)

• #3.027
Amino's McMetro.. Aminozuren moet je hebben tussen kt en cardio - geen whey.

I know, langzame opname blabla. Maar mn BCAA's liggen 30km verderop bij mn pa. Morgen ga ik mn fiets naar Utrecht fietsen en neem ik ook mn BCAA's en crea mee (al weet ik nog niet of ik weer creatine ga nemen ivm progressie van mn cut bijhouden).

Nou, had dus een pauperdagje, van 19:30 tot 20:30 ofzo geslapen ook :D Kom ik aan, is een gast squats aan het supersetten met dumbbell curls van 6kg in t squatrek :headbang: Echt ziek. En in t powerrack waren twee gasten met belachelijke vorm 150kg aan het... Tsja, iets van een shrug of een yates row, weet niet wat de bedoeling was maar zag dr niet uit.

Squat
5x20kg
5x50kg
5x70kg
3x100kg
3x100kg
3x100kg
5x75kg
12x75kg repout
6x75kg repout numero dos (is dat twee in een of andere taal?)

Leg Extension
12x50kg Branden gek
12x50kg
15x40kg

Standing Calve Raise (Paused) Vind em k*t, volgende keer weer seated.
5x60kg
5x90kg
5x120kg Beetje mietje

20 minuten interval programma gefietst op niveau 4, 30km/u
10 minuten op niveau 4 gefietst (met eindsprint :fire) en nog 5 minuten chill uitgefietst (was een leuke bokswedstrijd :D).

Tevreden over mn cardio maar had meer gewicht willen verplaatsen. Weet niet of ik op deadliftdag mn hamstrings wil pakken trouwens.

Goeie squats bro!

En cardio gaat ook lekker, gewoon steady opbouwen :).

• #3.029
Thnx. En qua cardio is het nog een beetje zoeken af en toe maar met de variatie die ik er in hou is het wel te doen :)

Thnx. En qua cardio is het nog een beetje zoeken af en toe maar met de variatie die ik er in hou is het wel te doen :)

Ja wel, veel verschillende soorten proberen. Tot je iets vindt dat je graag doet. Persoonlijk ga ik gewoon graag gaan lopen :p. En dan nog wat spurtjes trekken op het einde.

Zwemmen is ook wel nog leuk maar dat moet je dan echt weer zwaar plannen :(.

Voetballen met je kotgenoten in de zomer? :p epic cardio hehe

• #3.031
Ja wel, veel verschillende soorten proberen. Tot je iets vindt dat je graag doet. Persoonlijk ga ik gewoon graag gaan lopen :p. En dan nog wat spurtjes trekken op het einde.

Zwemmen is ook wel nog leuk maar dat moet je dan echt weer zwaar plannen :(.

Voetballen met je kotgenoten in de zomer? :p epic cardio hehe

Ja precies. Al bevalt de afwisseling me ook wel. Wil nog een keer gaan roeien maar lijkt me niet zo chill aankomende keer omdat deadliften dan op het programma staat. Of misschien juist wel, dunno :P

En een balletje trappen is wel lache maja heb je toch meer voor nodig dan een hometrainer of een paar hardloopschoenen ;)

Squats :thumbs:

Maar hoe ziet je schema er tegenwoordig uit dan?

nice brother :) weer op het rechte pad. was vandaag nog in utrecht :)

Squaaaats! Nice :)

• #3.035
Squats :thumbs:

Maar hoe ziet je schema er tegenwoordig uit dan?

Uh, in principe drie dagen:
rug/biceps/lats
borst/schouders/triceps
benen

Heb eigenlijk altijd wel bench, barbell shoulderpress, deadlift, DB rows en squats dr in. Nu ook vaker barbell curls en vooral triceps cable overhead extensions. Pin me er niet zo op vast, werkt niet goed ik wil gewoon maximaal knallen en als ik een keer zin heb in een andere oefening... I roll with it :)

nice brother :) weer op het rechte pad. was vandaag nog in utrecht :)

Ja man, kneiterhard knallen :) En cutten. Huh? See what I did there :D Heb je gezwaaid?

:cheer:

• #3.037
ja man! zeker! er zwaaide ook een mongolide echtotje terug, was jij dat?

Nee ik ben motherfocking endovetklep voor t leven jwt :D

Trouwens, is pas de 2de keer dat ik heb gesquat sinds 2 maanden dus mag niet ontevreden zijn denk ik. Toch niet helemaal voldaan gevoel.

Lekkere opbouw, eerst wat volume pakken en daar een mooie repout achteraan is erg nice. Alleen wat doet die 5x75 ertussen :p

• #3.039
Lekkere opbouw, eerst wat volume pakken en daar een mooie repout achteraan is erg nice. Alleen wat doet die 5x75 ertussen :p

Ja die is een beetje verdwaald (net als Tymens chick :roflol:). Wou wat setjes van 5 doen maar had iets van **** it.

Terug
Naar boven