XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.221
Eerst komen er mannelijke bn'ers naar jouw gym, en nu wordt het een ontmoetingsplek.

Wat volgt hierna mc?

Ik heb geen idee, ik heb er totaal geen grip meer op :p

Hee, daar is jou log al voor!

Lijkt wel de Mc drive hier jonguh!

Hup, trainen jij!

Jaja :D Heb ik een nieuwe bijnaam? Wel makkelijker te onderscheiden van McChick ;)

hahaha :p relaxed dat je je mobiele telefoonnummer per karma bericht hebt verstuurd :)

Heb ik lekker al :cool:

Jelly is kudt!

t*ring vergeten die close grip benchpress dr doorheen te gooien. Ik realiseerde het toen ik bij de kluisjes kwam. Fuuuuu!

Naar omstandigheden best een harde training neergezet. Ben echt een beetje dom geweest afgelopen 24 uur. Vanacht tot 6:15 aan schoolwerk gezeten, om 7:45 weer op naar school met een brinta/whey/melk shake. Hoorcollege + studiegroep maar geskippped, wat roggebrood in mn mik en 2,5u op mn bed gelegen (kudtbouwvakkers) en toen een half flesje NO-XPLODE genomen. Ben zo dom geweest om de rest van mn 2e meal te skippen voor het effect van die PWO :hamer: Wel een banaantje genomen en toen met ****ing honger naar de gym :p

Benchpress
12x20kg
6x40kg
3x50kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
7x50kg
6x50kg Repouts vielen een beetje tegen maar ik kan nu wel zeggen dat ik de 60kg meester ben :cool:

Dumbbell Shoulderpress Alle shit was bezet :(
7x14kg
6x14kg
7x12kg Beetje slap. Maja uberhaupt slappe hap aangezien ik normaal met barbell 30kg rep met legdrive :o

Lateral Raises Dropset
6x8kg
6x7kg
6x6kg

Rear Raises Deze zijn echt fijn :D
8x8kg
10x8kg

Dips Tussen 2 bankjes, voeten pietsie hoger.
20xBW WTF ???
15xBW Wel dikke burn maja beetje overdreven high rep. Volgende keer CGBP of normale BW-dips als die lukken na 2 presses.

Barbell Curls Wide Grip
10xstang+10kg
8xstang+12.5kg
8xstang+12.5kg
10xstang+10kg laatste twee negatives superlangzaam :fire:

Tricep Overhead Extension
Wat gemiereneuk met 18kg
12x32kg
10x36kg
10x32kg Onder het mom van "triceps kweken sl*t".

Eet vanavond helaas uit huis dus sla mn carbs van de lunch maar over. DIkke wheyshake en over een uurtje waarschijnlijk een of andere karige burgerlijke maaltijd van k*tkwaliteit. Had geen puf meer voor cardio, combi van gebrek aan slaap en carbs vandaag denk ik. Echt pauperzooi, heb zaterdag voor het laatst gerend. Ben dan wel in mn calorieen aan het snijden als ik cardio skip maar dit is wel een beetje slecht.
Voor de rest wel mn taille opgemeten en volgens mij ben ik ongeveer 2cm kwijt sinds 2 weken terug. Als ik dan kijk hoe het qua kracht gaat ben ik best tevreden maar deze week gaat niet zo goed qua cutten.

Laatst bewerkt:
12kg shoulderpress, wait what? :o

Voor de rest een nette bench!

• #3.223
12kg shoulderpress, wait what? :o

Voor de rest een nette bench!

Tsja, reps ongeveer tzelfde als met barbell shoulderpress. Die doe ik ook maar met 30kg, 35 op een goeie dag :(

Bench ben ik wel blij mee, volgende keer 62.5 :) Naar omstandigheden toch aardig.

Is dumbbell toch?

Want je zegt na de 7x12kg, dat je normaal 30kg met legdrive doet. Denk dat, je daarmee barbell bedoelt?

• #3.225
Kijk, das een mooie training BigMc! Dikke serie gemaakt met bench!

• #3.228
Kijk, das een mooie training BigMc! Dikke serie gemaakt met bench!

Thnx Bart :)

No offence, maar ik denk dat je ook nog heeeel veel progressie kan halen op schouders. Mede hierdoor zal je bench ook omhoog gaan.

Me dumbbell press en bb is 2x zo zwaar.

I know. Ik had ook iets van "ja ik kan dit net zo goed gaan curlen". Schouders heb ik in de eerste periode dat ik trainde ook nauwelijks meegepakt op hier en daar wat raises na. Voeg daar een achterlopende tricep aan toe en je hebt wel zwakke shoulderpresses. Focus ligt momenteel op mn triceps in deze training, wil volgende keer weer CGBP dr doorheen mixen. Had het idee dat ik mn voorste schouderkoppen daar erg goed van voelde vorige keer.

CGBP vergeten???? kan niet ouwe gek!

ophogen die bench brah :)

• #3.231
Sorry Sjaak :'(

Zekerweten Tijmen :D

hehee je wist wel wie ik was kwam gelijk mn kant op lopen maar jij traint wel kort man oke ik ben net nog ff zonnebankje gepakt en gedoucht daar

Denk de volgende keer bij die shoulderpresses maar aan me: ik doe ze zwaarder :P

:engel:

• #3.234
hehee je wist wel wie ik was kwam gelijk mn kant op lopen maar jij traint wel kort man oke ik ben net nog ff zonnebankje gepakt en gedoucht daar

Ja je zei dat je die blanke was die altijd met mocro's trainde en ging squatten, zo veel keus had ik niet vandaag :o

Denk de volgende keer bij die shoulderpresses maar aan me: ik doe ze zwaarder :P

:engel:

Tsja... Heb ze met 17kg gedaan toen ik nog in Amersfoort trainde. Weet t ook niet. Misschien te taxing na mn bench.

• #3.236
Motivatie MOET nu de pan uit rijzen Mc.

Ja beetje triest dit. Gewoon zwakker dan een half jaar geleden.

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Toch even rectificeren trouwens, volgens mij vergelijkt Dwarf mijn 3e set met inmiddels verlaagd gewicht. Anders kan Dwarf mooi 2 april 16kg+ shoulderpresses showen maar volgens mij gaat het over deze training waarin ze een halve kg meer pakt dan ik met mn laatste set, lekkere vergelijking

http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/dwarvenwarriors-quest-204269/index346.html#post5576066

:p

Ja je zei dat je die blanke was die altijd met mocro's trainde en ging squatten, zo veel keus had ik niet vandaag :o

Tsja... Heb ze met 17kg gedaan toen ik nog in Amersfoort trainde. Weet t ook niet. Misschien te taxing na mn bench.

Die nieuwere dumbbells zijn gewoon k*t beter pak je die ouwe ;)

• #3.238
Die nieuwere dumbbells zijn gewoon k*t beter pak je die ouwe ;)

Welke zijn nieuw/oud dan? Die zilveren zijn niet superchill nee.

Net half uurtje cardio gedaan. Voor geen reet zin in, debiele vrijdagavond invulling maar moest echt weer eens gebeuren. Intervalprogrammaatje gedaan, 200-250 cals ofzo.

Toch even rectificeren trouwens, volgens mij vergelijkt Dwarf mijn 3e set met inmiddels verlaagd gewicht. Anders kan Dwarf mooi 2 april 16kg+ shoulderpresses showen maar volgens mij gaat het over deze training waarin ze een halve kg meer pakt dan ik met mn laatste set, lekkere vergelijking

http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/dwarvenwarriors-quest-204269/index346.html#post5576066

:p
Mis - ik heb shoulderpresses met 17,5kg per hand gedaan. Tijdje terug samen met Ace (zonder hulp ja!).

Terug
Naar boven