bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als je DB shoulder press als eerste doet wel minstens die 18 kg eruit moet kunnen knallen.. Als je 60 bencht kan je dat echt wel.
met Db press, etc gebruik je alleen echt triceps bij lockout?Naja mn triceps is volgens mij ook mn stickypoint met alle overhead presses dus die moet sowieso elke keer doodgetrained worden![]()
ben je d'r straks? kunnen we je schema anders wel ff doornemen
Nee ik ga over een half uurtje richting Amersfoort, chick van mn pa helpen verhuizen. Morgen squatten. Zou wel tegek zijn als je me een beetje kan helpen.met Db press, etc gebruik je alleen echt triceps bij lockout?
aight...
hoeveel trainingen doe je per week ook alweer?

welke locatie HU studeer je eigenlijk?Geen idee. Lijkt me dat het onderste deel van de ROM vooral schouders is en bovenste deel vooral triceps. Net als borst/triceps bij benchen.
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------
Aaaah wat reageert iedereen ineens snel, ik ben net wakker
4x in de week is het doel. Zeker als die maat van me uit Londen begin april hier komt wonen gaan we keihard knallen![]()
4x p/w dusEnkele dingen die ik zou willen bereiken met een nieuw schema:
Zowel focus als triceps (en daardoor bench) als schouders (kan niet op alle drie focussen in één training).
Assistance voor mn deadlift.
Hamstrings harder aanpakken dan met alleen deadlifts. (Beetje tzelfde als t vorige punt)
Lats beter aanpakken omdat ik nog steeds geen fatsoenlijk setje pullups kan.
komt vanuit WSB. Daarin wordt onderscheid gemaakt tussen ME (Max Effort) en DE (Dynamic Effort) - de speed squats en deads hebben carry-over naar je normale liftsVet Sjaak. Wat is de theorie achter speeddeadlifts/speedsquats?
ik zit ook FMRUithof, FMR.
Snap alleen de link tussen mn studie en mn lockout niet![]()