- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Ga negatief-chinnen. Heeft mij enorm geholpen (meer dan een assisted apparaat).
wat is negatief chinnen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt vanuit WSB. Daarin wordt onderscheid gemaakt tussen ME (Max Effort) en DE (Dynamic Effort) - de speed squats en deads hebben carry-over naar je normale lifts
je draait 8-10 sets van 2 a 3 reps op één gewicht met ongeveer 60s rust en focust je tijdens de lift op het met zoveel mogelijk speed technisch uitvoeren van de lift. je gaat er niet kapot aan ofzo en vooral bij LB2 zijn speed squats bijv een goede warming up voor heavy deads.
misschien sowieso een idee om wat te lezen over WSB - desnoods een schema eraf plukken en op jezelf toepassen - WSB4SB bijvoorbeeld
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/westside-barbell-topic-217866/
Waar train je dan? HUH!? 
Jooo BigMc, ik zie dat je plannen hebt gemaakt om een sterkere BigMc te worden. Nice!

Ik studeer HBO- rechten. Als je een dude met baby face en monster biceps ziet lopen ben ik dat. Ik train momenteel bij Pellikaan (amersfoort). Zoiezo is negatieve chinnen beest.
Woon je ook in Amersfoort? Zal eens heel hard "BEL 112!! door de faculteit heenroepen. Als dr dan iemand met een babyface en kneiterharde guns een beetje verdwaasd opkijkt weet ik dat jij t bent 
Bovenaan beginnen, en heel gecontroleerd je laten zakken. Het negatieve deel van de beweging.
Assisted is k*t. Helpt niet (vind ik dan). Enige assistence bij deze oefening die goed is: voeten laten ondersteunen en verder alles zelf doen (niet te vaak trouwens, dan leer je het nog niet). Tijdje alleen negatief doen (gewoon op bankje staan, niet springen).Ja, lijkt me een goeie. Zat ook te denken aan band-assisted, lijkt me ook erg fijn maja moet je wel precies een goede band weten te vinden...
De negatieve fase van chinnen. Dus omhoog springen oid en dan zo langzaam mogelijk laten zakken. Je bent het sterkst in de negatieve fase, dan in de statische fase en dan in de positieve fase (bij bench bijvoorbeeld van weinig naar veel effort: naar beneden, vasthouden, naar boven).
Zal eens heel hard "BEL 112!! door de faculteit heenroepen. Als dr dan iemand met een babyface en kneiterharde guns een beetje verdwaasd opkijkt weet ik dat jij t bent![]()

Haha wat grappig, ik woonde eerst bij mn pa in Amersfoort en hij trained nu nog bij de Peli. Ging daar vroeger wel eens heen maar meer om te zwemmen en onder die leipe douches staanWoon je ook in Amersfoort? Zal eens heel hard "BEL 112!! door de faculteit heenroepen. Als dr dan iemand met een babyface en kneiterharde guns een beetje verdwaasd opkijkt weet ik dat jij t bent
![]()

Assisted is k*t. Helpt niet (vind ik dan). Enige assistence bij deze oefening die goed is: voeten laten ondersteunen en verder alles zelf doen (niet te vaak trouwens, dan leer je het nog niet). Tijdje alleen negatief doen (gewoon op bankje staan, niet springen).
Heb je met band wel eens geprobeerd dan?Bij assisted word je juist wel geholpenHeb je met band wel eens geprobeerd dan?
Ik studeer HBO- rechten. Als je een dude met baby face en monster biceps ziet lopen ben ik dat. Ik train momenteel bij Pellikaan (amersfoort). Zoiezo is negatieve chinnen beest.

You're welcome!
maar niet letterlijkIs goedHaha wat grappig, ik woonde eerst bij mn pa in Amersfoort en hij trained nu nog bij de Peli. Ging daar vroeger wel eens heen maar meer om te zwemmen en onder die leipe douches staanWoon je ook in Amersfoort? Zal eens heel hard "BEL 112!! door de faculteit heenroepen. Als dr dan iemand met een babyface en kneiterharde guns een beetje verdwaasd opkijkt weet ik dat jij t bent
![]()
ik woon ook in amersfoort, me ouders betalen lekker pelli, lekker stomen en sauna
. Als jij dan hetzelfde gezicht als mijn avatar trekt, herken ik je!Niet om de chin up te leren...wel als isolator..
het helpt niet zelf die kracht te ontwikkelen.
Nee, geen geschikte band gevonden.

Is goedik woon ook in amersfoort, me ouders betalen lekker pelli, lekker stomen en sauna
. Als jij dan hetzelfde gezicht als mijn avatar trekt, herken ik je!
Gezicht komt goed, weer naar de kapper geweest dus geen Justin Bieber meer maar Joran van dr Sloot.Wat wil je isoleren wat je niet met andere oefeningen kan?

Moet echt nog kneiterhard wennen aan deze oefening, vind em niet echt super. Eerste rep is sowieso klote.)
)
Mwah vin em kudtVind barbell presses lekkerder maar voor de afwisseling wel goed. Mn schouders moeten een beetje wennen aan presses denk ik, zeker in mn eerste trainingsjaar bijna nooit gedaan.
Vind hem juist chill, beter dan MP. Liefst doe ik MP erna, maar vind 2 presses wel genoeg.
Shoulderpress zorgt dat mijn lockout beter wordt op de bench, en grotere schouders krijg.
En doe lockout, komt dat echt door je shoulderlockout of omdat je je triceps gewoon zwaarder trained dan met alleen benchen? Grote schouders zijn wel nice. En ja, die heb ik niet dus misschien een tijdje proberen. Rear Raises zijn nog steeds mn favoriet als het om schouders gaat.