XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

bij mij gaan de shoulder presses wel hard kon ik maar 20 kg side raise ipv dumbbell shoulder press :P

en idd dumbbells 1e keer ophoog krijgen is echt ****ed up

Haha mazzelaar, krachthonk is misschien niet alles maar is een sjieke tent :) Gezicht komt goed, weer naar de kapper geweest dus geen Justin Bieber meer maar Joran van dr Sloot.

Squat
6x20kg
6x40kg
3x70kg
5x100kg
5x100kg
8x80kg
5x80kg

Vandaag strict en controlled uitgevoerd, was puur genieten :D
Dacht ik doe effe schouders/triceps dr bij omdat dat al een paar dagen geleden is, vorige keer schouders niet super gingen en ik toch pas over 2 dagen borst/schouders/triceps weer pak.

DB Shoulderpress
8x16kg
8x18kg (Jeej 500gram meer dan Dwarf :cheer: Moet echt nog kneiterhard wennen aan deze oefening, vind em niet echt super. Eerste rep is sowieso klote.)
8x18kg
8x18kg
8x14 of 16 ofzo?

Rear Raises
8x10kg
10x10kg (Laatste 2 reps niet zo mooi :p)

Leg Extension Tenen naar buiten (druppeluh!)
15x55kg
15x55kg Voel em altijd branden op high-rep, echt ziek :fire:

Dips
10xBW (87-88kg ofzo)
8xBW

20min intervalprogramma niveautje 5, ging best kapodt.
krachthonk is weg is een yoga zaal ofzo van gemaakt. Heb geen LP meer, geen t-bar meer, geen preacher bankje meer....:mad: nu zijn allle AAS gebruikers daardoor weg gegaan waaronder dus jij. Lekkere dips + squats man! Ik moet binnenkort ook aan de cardio :(

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

bij mij gaan de shoulder presses wel hard kon ik maar 20 kg side raise ipv dumbbell shoulder press :P

als ik dumbbells omhoog haal voor DB press doe ik gewoon hammer curl met mijn monster bicepss :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.283

Haha DB Press weights zijn sowieso hoger dan raises he :P Iets met kracht*arm yada yada.

krachthonk is weg is een yoga zaal ofzo van gemaakt. Heb geen LP meer, geen t-bar meer, geen preacher bankje meer....:mad: nu zijn allle AAS gebruikers daardoor weg gegaan waaronder dus jij. Lekkere dips + squats man! Ik moet binnenkort ook aan de cardio :(

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

als ik dumbbells omhoog haal voor DB press doe ik gewoon hammer curl met mijn monster bicepss :trollface:

Yoga :roflol: Was toch zown zaaltje daarboven? Heb ik nog episch balletles gehad :roflol: Lol @ AAS-opmerking :D
Ja man, cardio zou die turbocharger moeten zijn in de cut he. Dips vielen me alleszins mee, tijdje niet gedaan omdat ik altijd eerst presses doe. Maar nice dat ik mn eigen vetpartij nog de lucht in krijg :)
En ik doe ook eerst een afzetje met mn benen, dan een gecheate hammercurl richting schouder en dat in combinatie met mn core naar achteren gooien, doe 1db per keer.

Hee, misschien gewoon 1handed dumbbellpresses proberen. Klinkt beter dan 2 tegelijk.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Heb trouwens met deze training mn eelt afgescheurd links én rechts, echt leip ??? Balen want volgende keer is rug enzo :(

Die shoulderpress mag je hebben: ik ga niet nog een keer een overdosis Crack nemen om dat te evenaren! :p
Ondanks dikke PR op shoulderpresses ging ik bijna knock out van dat spul. Ik doe m'n presses wel lichter ;0

DB Power Clean is de shit als je wilt pressen;)

Goede training verder.

• #3.288

Aja is ook geen ramp :rolleyes:

Die shoulderpress mag je hebben: ik ga niet nog een keer een overdosis Crack nemen om dat te evenaren! :p
Ondanks dikke PR op shoulderpresses ging ik bijna knock out van dat spul. Ik doe m'n presses wel lichter ;0

Gheghe, its all worth it :D

DB Power Clean is de shit als je wilt pressen;)

Goede training verder.

Zal eens youtuben, thanks voor de tip :)

Ja doe ik vaak bij 100+ ;)

Lat Pully
6x50kg
6x71kg
5x84kg
6x77kg

Deadlift
6x60kg
6x90kg
2x120kg
5x140kg
5x130kg
5x130kg
10x100kg Had meer in gezeten maar wou een keer niet tot falen.

Straight Arm Cable Pushdown
5x25kg
10x50kg
10x50kg
10x41kg
10x41kg

Dumbbell Curl (Alternating)
10x14kg
10x12kg

Hammer Curl
10x14kg

Dumbbell Curl
4x14kg

Ja wtf ik weet niet meer wat, nog een set met 12 en 9kg gedaan :roflol:

3 BCAA's in mn mik en 20 minuten intervalfietsen

Netjes die deadlift, alles met deadstop?

Lekkere training Mc.

Als je niet elke keer tot falen gaat, is dat ook weer bevorderlijk is voor krachttoename. Helemaal niet verkeerd dus.

Mooie DL mc!

geen last van je eelt?
ik heb het alleen op mijn derde been

• #3.295
Netjes die deadlift, alles met deadstop?

Jep.

Lekkere training Mc.

Als je niet elke keer tot falen gaat, is dat ook weer bevorderlijk is voor krachttoename. Helemaal niet verkeerd dus.

Ja, en ik had ook gewoon geen zin om HELEMAAL kapodt te gaan :o

Dank.

geen last van je eelt?
ik heb het alleen op mijn derde been

Viel mee.

wat doe jij met je derde been ?!

ziet er goed uit mcm :D

Thanks.

Gewoon doorheen trekken als je eelt openscheurd. Wel irritant dat bloed als een chick t doet :(

ik heb geen chick :fa:

Mooie Deads Mc!:D

Sterk weer BigMc! Latpull en deadlift heel nice.

wow die latpull is wel erg sterk, en je wil zeggen dat je geen wide grip pullups kan? ik kan met moeite volgens mij 6x75 trekken en doe iets van 7 wide grip pullups. Of pak je em niet allerbreeds bij lat pull?

Terug
Naar boven