Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Sterk weer BigMc! Latpull en deadlift heel nice.

Thnx BigBart :)

wow die latpull is wel erg sterk, en je wil zeggen dat je geen wide grip pullups kan? ik kan met moeite volgens mij 6x75 trekken en doe iets van 7 wide grip pullups. Of pak je em niet allerbreeds bij lat pull?

Je kan niet echt je grip bepalen, t is zo'n unit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt neer op ongeveer schouderbreedte, maar dan nog kan ik ook met smalle grip niet echt pullups doen. Op zich logisch want machines zijn lichter dan losse BW oefeningen en ik weeg met eten/drinken/kleding toch 85+kg terwijl ik met moeite 84kg rep. Zit wel progressie in maar ik zal toch nog wat sterker moeten worden in mn lats en daarna nog pullup techniek leren. In de cut :(

• #3.302
Mmm, karig. Ivm de verbouwing van de keuken geen eitjes. Shakie dan maar :(

gebruik je crea?
misschien vangt dat het krachtverlies dat je hebt van de cut op? misschien zelfs snellere verbetering in kracht?

Wil je geen vochtophoping bij creatine, gebruik dosis van 2 gram per dag.

Onlangs onderzoek gelezen, dat je met deze dosis geen vocht vasthoud.

• #3.305
Overgehaald om toch te trainen vanavond, zou eigenlijk wat met mn band hebben maar ging niet door dus had tijd om te trainen :)

Benchpress
10x20kg
6x40kg
4x50kg
5x62.5kg (laatste rep lichte spot)
5x62.5kg (laatste rep lichte spot, had hier pas het gevoel lekker warm te zijn)
5x60kg (laatste rep lichte spot :()
8?x57.5kg
9x50kg Fx50kg (failde net over de helft)

Barbell Shoulderpress
7x20kg
7x30kg WTF zwaar ???
6x30kg
7x22.5kg ???

Rear Raises
10x10kg
10x8kg

Lateral Raises
5x8kg
5x6kg wtfman :( Schouders helemaal leeg

Close Grip Benchpress
5x20kg
5x40kg
5x50kg
3x50kg
Nog twee sets, reps/weights vergeten

Triceps Overhead Extensions (Cable)
5x27kg
7-10x31kg
7-10x41kg
7-10x37kg
15x27kg :fire:

Nog wat pecdeck doodmakerij

Redelijk tevreden over mn bench/triceps al had ik gehoopt een setje 62.5 zelf te kunnen. Misschien volgende keer met goede warmingup. Schouders was weer drama.

gebruik je crea?
misschien vangt dat het krachtverlies dat je hebt van de cut op? misschien zelfs snellere verbetering in kracht?

Nope. Maar heb ook niet echt last van krachtverlies naar mijn idee. Heb 1x eerder crea gebruikt (mono) en merkte daar niet thunder veel van, wel qua gewicht maar niet qua kracht/pomp. Maja, toen had ik nog helemaal geen ervaring met KT natuurlijk.

Wil je geen vochtophoping bij creatine, gebruik dosis van 2 gram per dag.

Onlangs onderzoek gelezen, dat je met deze dosis geen vocht vasthoud.

Mm, interessant. Dat ik meer vocht ga vasthouden en dat mn progressie in de cut dan niet echt meer meetbaar is voor de komen de 2 weken is wel een drempel (naast dat ik het gewoon gedoe vind om dat in te nemen met poeier en afwegen enzo).

K*t dennis ik wou cool doen dat ik dat wist heb hetzelfde onderzoek gelezen.
Mooi aan het verhogen op de bench. BW BP here you come.
Wanneer ga je eens maxen op de bench? zit minstens 1x75 in!

BCAA gebruik je al?

Mss een fatburner? Lipo-6 lees ik wel eens over.

ik gebruik op moment Lipo 6 black.
in ieder geval een stuk minder trek, maar verder lastig te zeggen aangezien ik het pas 2 dagen gebruik.

• #3.309
K*t dennis ik wou cool doen dat ik dat wist heb hetzelfde onderzoek gelezen.
Mooi aan het verhogen op de bench. BW BP here you come.
Wanneer ga je eens maxen op de bench? zit minstens 1x75 in!

:P Ja toch, ben op zich niet ontevreden, logisch dat je dan 3 reps inlevert. BW bench gaat er zeker inzitten voor de zomer :cool: Maxen voel ik niet zo veel voor. Voorlopig lekker strength en size gainen :)

BCAA gebruik je al?

Mss een fatburner? Lipo-6 lees ik wel eens over.

Alleen als ik na KT cardio doe. Lipo-6 ken ik niet, zit wel zwaar eca te overwegen, wil eerst alleen e proberen, kijken hoe t aanslaat.

ik gebruik op moment Lipo 6 black.
in ieder geval een stuk minder trek, maar verder lastig te zeggen aangezien ik het pas 2 dagen gebruik.

K, hou me op de hoogte. Waarom heb je besloten meteen naar lipo te grijpen? Is dat legaal trouwens? Nooit van gehoord tbh.

• #3.312
Laat ik t zo zeggen: Waarschijnlijk ga ik eca nemen, eerst met alleen e beginnen in lage dosering om te kijken hoe ik er op reageer. Is volgens mij nog altijd de best werkende fatburner en illegaal geworden vanwege misbruik als partydrug en overdosissen. Lijkt me vanzelfsprekend dat ik er zo niet mee om zal gaan :rolleyes:

Eerst aas, nu andere illegale stuff:p

xD :bounce:

Ik zou eerst een gewone fatburner proberen om te kijken hoe je er op reageert... Kan al genoeg zijn.
Just my 2 cents.

Jooo BigMc, mooie serie met benchen dude!

Valt wel tegen dat anderen jou moeten overhalen om te gaan trainen wah,

Dikke motiverende mowhawk granate op je donder!!! PAK AAN!!!

:P Ja toch, ben op zich niet ontevreden, logisch dat je dan 3 reps inlevert. BW bench gaat er zeker inzitten voor de zomer :cool: Maxen voel ik niet zo veel voor. Voorlopig lekker strength en size gainen :)

Alleen als ik na KT cardio doe. Lipo-6 ken ik niet, zit wel zwaar eca te overwegen, wil eerst alleen e proberen, kijken hoe t aanslaat.

K, hou me op de hoogte. Waarom heb je besloten meteen naar lipo te grijpen? Is dat legaal trouwens? Nooit van gehoord tbh.
:p lipo is niet illegaal, ik had het nog staan ( een keer in weekaanbieding gekocht) en ik dacht laat ik het maar gebruiken, maar ik laat het voorlopig nog een maandje staan denk ik.

@ marvin, ik had nergens last van toen ik lipo nam.

Lipo heb ik ook nog liggen ;)

Ey MC wat is er met je schouders aan de hand dan? Ik neem aan dat je die wel wat zwaarder kan pakken... En wat zijn je bodystats op het moment?

Terug
Naar boven