Waarom is efedrine "niet normaal"? Het is de fatburner waar ik de meeste positieve dingen over heb gehoord. Ik grijp niet random naar middelen.
Thnx Bart. Ja, daar ben ik me bewust van haha. Had me er niet op ingesteld en mn hele dag verliep effe anders dan geplanned. Ik zei het nog tegen em: "cynisch dat je mij meesleept naar de gym deze keer". Thnx for the nate.
Ja ik weet t niet man. Ik snap er niks van maar 30kg MP voelt echt al heavy en ga al legdrive gebruiken bij mn laatste set/reps enzo. Gewicht schommelt heel erg, heeft met mn waterinname op trainingsdagen te maken denk ik. Heb afgelopen week onder de 85 gezeten, vanmorgen iets boven de 86.
T is illegaal maar efedrine is geen steroide hoor. En in de trand van je voorbeeld: Als je voor een auto van 60k aan het sparen bent en je kan 10k krijgen door een paar pilletjes te nemen, zou je dat niet doen? Of door een paar pilletjes te nemen kan je met hetzelfde werk een auto van 70k betalen. You feel me? Daarnaast doe ik cardio en wil ik de energieboost van de e gebruiken voor cardio.
Thnx voor de tip btw, overweeg wel gewoon E tabs en dan zelf C en A erbij doseren.
Oke, ik dacht dat aspirine als hoofdfunctie had de efedrine langer in je systeem te houden en te voorkomen dat je het uitplast. Het plan was om eerst te kijken hoe ik reageer op een kleine dosis efedrine en aan de hand daarvan binnen een week naar een combi werken met E/C/A. Yohimbine heb ik ook veel over gezocht maar eca lijkt me minder heftig dus wil dat eerst proberen.
Ik zie het op deze manier: AAS zou alleen gebruikt moeten worden ter ondersteuning van BB. De pilaren zijn altijd nog trainen eten en rusten en de mentaliteit die daar bij komt kijken. Helaas zie je vaak mensen die AAS nemen ter compensatie van het ontbreken van die pilaren, daar heb ik geen respect voor. Maar AAS gebruikers zouden harder moeten trainen, meer moeten eten en slimmer rusten en alles perfectioneren voor maximaal resultaat. Als dat leidt tot een bruut fysiek heb ik daar alleen maar ontzag voor. In de praktijk ontbreekt het echter vaak aan openheid en is het een beetje een grijs gebied.
Ja, ik heb ook ontzettend veel logjes van ECA/ECAY gebruikers doorgespit etcetera, daarom wil ik er ook aan beginnen. Boardregels verbieden over bronnen en prijzen te praten maar t is erg betaalbaar. Zijn zat supps bijvoorbeeld die legaal zijn, mindere werking hebben maar toch vele malen duurder zijn.
Het is inderdaad illegaal geworden omdat het misbruikt werd. Tsja, van een overdosis van alles kan je de pijp uit gaan maar als je verantwoordelijk met ECA omgaat kan het geen kwaat als je geen hartkwalen enzo hebt. Heb ook een verhaal gehoord dat Nederland de Amerikaanse wetgeving volgde en het daardoor verbood. Amerika zou er op teruggekomen zijn maar in Nederland bleef het verboden. Ik weet niet precies hoe het zit, maakt me verder ook niet heel veel uit. Bottomline is dat t geen kwaad kan als je goed doseert.
True, qua cutten ben ik zeker nog lerende. Then again, t zijn geen roids en qua heftigheid zijn meerdere trainingsjaren in mijn optiek geen vereiste. Doel van ECA is om meer te verbranden in rust maar ook om meer energie te hebben voor cardio en harder te knallen in de gym. ECA boost de fight or flight response in feite zolang het actief is in je systeem waardoor je meer adrenaline aanmaakt en op scherp staat zegmaar. Thats it.
Ik denk niet dat je het op die manier moet zien. Het extra vetverlies als je precies hetzelfde train/cardio/eetschema volgt als zonder zal misschien nihil zijn maar er is vaak genoeg gerapporteerd dat mensen na het innemen van E, al dan niet in de vorm van een stack, veel langer cardio volhouden en leuk vinden dan normaal. Dat is ook een groot deel van het effect. Ook met het nemen van efedrine zijn trainen rusten eten en cardio nog steeds de belangrijkste factoren.
---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------
Jeumig wat een lange reply van me